Posted 18 May 2015 · Report post Daca e vb de strut bar, ai 4 suruburi de desfacut, 2 pe o parte si 2 pe alta parte. Cu un tub de 13 le desfaci le pui peste si strangi suruburile inapoi. Easy-peasy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2015 · Report post Am primit si niste piulite, de aceea eram putin confuz ... merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2015 · Report post Trimite un pm, is curios ce-ai primit:d Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2015 (edited) · Report post Revin cu un feedback asa cum am promis! Ieri, fiind duminica, am apucat sa ma joc putin cu masina .... diferenta nu pot spune ca este majora, DAR ESTE!!! Conteaza foarte mult kitul de articulatie si tipul de sasiu .... cu cat motorul este mai mare in cmc, cu atat masina este mai elastica si grea pe puntea fata, deci balansarea in viraje este mai mare .... so, este ideala aceasta bara pentru rigidizare. La mine? Este simplu, in viraje stranse, unghiul la balansare nu mai este arat de strans, rigidizeaza directia intr-o oarecare masura iar socurile la denivelari nu mai sunt atat de pronuntate, sau cel putin, nu mai am aceea senzatie de lovitura (mentionez faptul ca pe mine ma ajuta avand roti de 18 inchi) ... raport, calitate pret, pentru un sh, MERITA Edited 25 May 2015 by agr350r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2015 · Report post In concluzie: Onezero vs forum 1-0 Share this post Link to post Share on other sites