Cristi Muresan

strut bar v50 /s40

30 posts in this topic

Daca e vb de strut bar, ai 4 suruburi de desfacut, 2 pe o parte si 2 pe alta parte. Cu un tub de 13 le desfaci le pui peste si strangi suruburile inapoi.

Easy-peasy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit si niste piulite, de aceea eram putin confuz :D ... merci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trimite un pm, is curios ce-ai primit:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu un feedback asa cum am promis!

Ieri, fiind duminica, am apucat sa ma joc putin cu masina .... diferenta nu pot spune ca este majora, DAR ESTE!!! Conteaza foarte mult kitul de articulatie si tipul de sasiu .... cu cat motorul este mai mare in cmc, cu atat masina este mai elastica si grea pe puntea fata, deci balansarea in viraje este mai mare .... so, este ideala aceasta bara pentru rigidizare.

La mine? Este simplu, in viraje stranse, unghiul la balansare nu mai este arat de strans, rigidizeaza directia intr-o oarecare masura iar socurile la denivelari nu mai sunt atat de pronuntate, sau cel putin, nu mai am aceea senzatie de lovitura (mentionez faptul ca pe mine ma ajuta avand roti de 18 inchi) ... raport, calitate pret, pentru un sh, MERITA :smile:

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now