Dominiq130576

Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

30 posts in this topic

Salutare

Am un v 50 2008, la o plecare de pe loc mai in fortza ,in dreptul rotii din dr se aude un tzacanit.aveti idee ce poate.zgomotul se aude doar din exterior

Daca nu gasiti linkul catre regulament va rog sa anuntati un moderator.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i cu rotile virate, poate fi de la capul de planetara. Cel mai sigur semn este un burduf spart.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate sa se auda si roata cum derapeaza . si trepideaza cum pierde aderenta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,la mine cam aceeasi chestie,se auzea cateodata ca si cum ar bate o bucsa la o groapa,dar am verificat bucsile toate si sunt bune,si burdufurile de la planetara sunt in stare buna,inainte sa dau roata jos am observat ca prezoanele nu erau stranse suficient de tare dar totusi am verificat totul sa fiu sigur ca totul e ok,Dominiq sper sa fie doar atat si la tine,drumuri bune!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul este doar la punera in miscare a rotii , un zgomot scurt ,cu rotile nevirate. La gropi sau in viraje nu se aude nimic.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude un fel de "clanc", care dureaza fix 1-2 sec.?

Pentru ca, la mine se aude acel "clanc" de la 80oookm si nu i-am gasit sursa. Plec de pe loc cu treapta 1 dupa care apas ambreiajul si pana sa bag in treapta 2 face "clanc"

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Eu sunt mai nou pe forumul acesta. Am cumparat volvo v 50 drive din olanda anul trecut in primavara .Nu prea am avut eu habar despre ce insamna filtru de particule si alte cele la un diesel . Masina avea atunci 160 mii km ,a fost la o firma de leasing.deja am schimbat filtrul de particule dupa o spalare a lui fara succes . Asta m a costat ceva. Am uitat sa mentionez ca sunt in Germania acum ,la service pe aici tre sa merg . Eu unul nu sunt multumit de mecanicii de pe aici . Au scule, diagnoza tot ce vrei dar ei sunt praf .

Acum as vrea sa schimb distributia si vreau sa o fac in Romania ( se nimereste cu plecarea in vacanta ). Ce trebuie sa cumpar pt DISTRIBUTIE ,POMPA DE APA SI CUREA DE LA ALTERNATOR (role ,curele,intinzatoare ) .Piesele le cumpar de pe Scandix .

Multumesc anticipat

Clac face doar la miscarea rotii ,ceva cand se pune roata in miscare

Edited by Dominiq130576

Share this post


Link to post
Share on other sites

La distributie;

-rola intinzatoare

-rola ghidaj

-pompa apa

-cura distributie

-antigel + apa distilata

Pe partea de accesorii;

- curea accesorii

- de verificat fulie vibrochen (daca are joc se inlocuieste)

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum imi dau seama daca intinzatorul de la cureaua de alternator trebuie schimbat ?

Edited by Dominiq130576

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa-ti dai seama, trebuie sa-l inlocuiesti la fel si fulia, pt 170 lei cat costa fulia nu merita efortul si riscul de a distruge motorul sau de a ramane in drum prin Europa sau mai rau ..........prin Romania .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma cum a ramas cu "clanc" si eu am aceeasi problema, cu rotile drepte la schimbarea de viteze din 1-2 , 2-3 dar fara sa o turezi prea tare se aude acel "clanc" :-)) Stie careva sursa acelui zgomot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampon motor/cutie,cel de jos/spate????Nu mai stiu sigur daca trebuie sa dai neaparat scutul motorului jos ca sa il vezi...

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Cred ca acest "clanc" la plecare de pe loc, indiferent daca mergi cu fata sau cu spatele (cazul meu), este de la tablitele/arcurile lamelare care compenseaza jocul placutelor de frana in etrieri. La mine se aude la ambele roti punte fata.

Eu intentionez sa schimb si aceste "table" cand o sa schimb si discuri+placute (la primavara).

Cele bune,

Marc Tohanean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu iti troncane la drum rau nu cred ca e de la placutele de frana /arcuri suporti placute ... mergi cu geamul deschis ca sa vezi daca troncane

Sau mai simplu desfa roata si misca placutele si etrierul

Share this post


Link to post
Share on other sites

am aceleasi simptome....bubuitura puternica la plecarea brusca si la franarea brusca (roti drepte).....aceiasi bubuitura se aude si cand am rotile virate si plec usor/tare de pe loc.....mecanicul a spus ca e capul de planetara (stiam ca burduful e taiat de cateva luni bune si a cam iesit vaselina din el).....dar mai poate fi si flansa de la amortizor (se aude rau si aia cand te lasi pe masina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@onezero: e vorba de cu totul altceva in acest topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alexaka care cap de planetara e distrus ? Cel dinspre roata sau cel de la cutie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dinspre roata...si mi-au gasit piesa la 300 de ron....o firma italiana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e Metelli pregateste-te sa o schimbi la anul sau maxim peste 2 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate-i Magnetti Marelli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e Metelli pregateste-te sa o schimbi la anul sau maxim peste 2 ani.

exact Metelli e marca :laughing5: .....sa inteleg ca ar fi mai bine sa caut un cap de planetara din dezmembrari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu' las-o asa, dar nu trage prea tare de masina la plecarile de pe loc cu rotile virate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o inlocuire din dezmembrari cred ca ar fi o solutie buna dar sa fie capul de planetara de pe aceasi parte ... altfel va troncanii .

sau ii pui un burduf nou si mergi cu ea asa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

actualul cap de planetara e complet terminat.....se aude acea bubuitura pentru ca, ori se rup dintii....ori dintii sunt tociti si capul de planetara se invarte in fuzeta....la accelerari bruste, franari bruste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now