mvp

DISTRIBUTIE SARITA IN MERS

19 posts in this topic

masina - s60, 2002, motor 2,4 d5 120kw. 136000 km, distributia schimbata la 75000 in 2008 (conform cartii).

mi-a sarit distributia in mers; atunci nu stiam exact ce s-a intamplat, motorul s-a oprit in mers, apoi pornea, dar nu se accelera, si in 20-30 de secunde se oprea singur; (nu s-a aprins nici un martor, nu a dat nici un mesaj), am dus-o pe platforma la service, mi-au schimbat kitul distributie (contitech) si pompa de apa (hepu). apoi nu mai tragea si scotea fum negru tot timpul. au zis ca au verificat toate furtunele si tot circuitul de aer si combustibil - debitmetru, egr, turbo si este in regula, adica nu e de acolo.

acum au propus sa desfaca motorul sa vada daca e ceva in neregula, daca a fost afectat de problema cu distributia.

eu nu ma pricep prea mult, credeti ca ce s-a facut pana acum si ce propun in continuare cei de la service este corect?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie masurat compresia

ca sa-ti dai seama daca are supape indoite;

dar cred ca are;

motorul merge ok fara intreruperi?

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia la d5 E3 am înțeles ca se schimba cam pe la 70 k informații culese de la un mecanic de la reprezentanta volvo germana... el spunea ca acestea tin mai puțin decât ar recomanda volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prin auzite e nasol. Daca ai mai si incercat sa pornesti motorul slabe sanse ca supapele sa fi scapat ne-indoite. Nu se auzea vreun zgomot cand a sarit cureaua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cureaua nu a sarit, s-a facut varza rola intinzatoare; da, am incercat sa pornesc motorul, ca nu se auzea mare lucru, eu am crezut initial ca e de la alimentare. dupa ce s-a schimbat distributia motorul merge bine fara intreruperi; parca e ste mai zgomotos; principalul e ca nu are putere si ca scoate fum negru ca locomotiva.

daca s-au stricat supapele si ce-o mai fi pe acolo, care ar fi recomandarea? in functie de ce trebuie schimbat cam care ar fi ccosturile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau o chiuloasa noua. Asa orientativ o firma de reparat chiuloase in tg mures mia cerut pt 16 valve + ce mai e de reparat la chiuloasa 500 lei acum 3 anii. La volvo ai 5*4 valve. Eventual cauta o asemenea firma in zona in care locuiti si care-ți un pret. E posibil sa fie doar una doua dintre valve stricate... si aia afecteaza prețul

La a mea toate 16 sau dus dar motorul avea compresie 0 deci nu functiona deloc

In calcul trebuie sa luați si demontarea chiuloasei

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cel mai rau caz puteti lua in calcul: supape, planat chiuloasa, scaune supape, semeringuri supape, garnitura chiuloasa, ulei, filtre, antigel, plus manopera. Pe langa astea mai pot aparea: bujii incandescente, oringuri injectoare, diferite garnituri si suruburi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine alt motor din dezmembrari , Cred ca ar scapa mai ieftin asa decat sa inceapa cu rechitificari de chiuloare , supape , scaune si restul fiarelor ( parerea mea ) :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate are 2 supape indoite... si se repara ieftin...

Daca e de schimbat toata lista insirata de colegul paunionut... poate iesi mai ieftin cu alt motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana nu se face un test de compresie ne dam gratis cu parerea .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , depinde ce are distrus in el ... dar daca are ce a zis ionut este mai rentabil cu alt motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vesti noi si proaste: chiuloasa este sparta , imi trebuie alta cu totul, cu tot ce este in ea. Nu am idee cat costa, din cate am vazut nu prea se gasesc pe toate drumurile (motoare). niste sfaturi? s-o arunc, sa-i gasesc alt motor?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei un motor umblat in el, nu mai iese cum trebuie si plus ca o sa iesi mai scump cu reparatia, decat cu schimbarea motorului si omologarea lui. Vorbeste cu Ionut_Lup, ca din 100 si ceva de masini o gasi el un motor pentru tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urita treaba dar rola aia nu a sunat inainte sa se faca praf ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei un motor umblat in el, nu mai iese cum trebuie si plus ca o sa iesi mai scump cu reparatia, decat cu schimbarea motorului si omologarea lui. Vorbeste cu Ionut_Lup, ca din 100 si ceva de masini o gasi el un motor pentru tine

Depinde cine,cu ce piese si cum lucreaza.Mai sunt si cazuri de motoare reparate/modificate care trag bine si se aud ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cine,cu ce piese si cum lucreaza.Mai sunt si cazuri de motoare reparate/modificate care trag bine si se aud ok.

Corect Vali, de aceea am si zis "de obicei", altfel spuneam ca toate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mvp, chiulasa se sudeaza/repara . Pune poze sa vedem si noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mvp, chiulasa se sudeaza/repara . Pune poze sa vedem si noi .

nu cred ca mai e cazul de reparat, e sparta la toti tachetii.

cam cat costa o chiuloasa (second)?

dupa ce fac rost de una este obligatoriu sa o dau la rectificat?

alte sugestii?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

O chiulasa sh este intre 350e si 650e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now