Sign in to follow this  
Followers 0
nionut76

Volvo ...TopGear

2 posts in this topic

http://m.topgear.ro/masini/marketing-auto/volvo-incepe-atacul-media-asupra-generatiei-tinere-7140.html

Dacă reclama este sufletul comerțului, atunci pentru vânzătorii Volvo ar putea veni o perioadă agitată. Ar fi putut face foarte lejer o reclamă clasică, în care să prezinte într-o lumină exagerat de bună (și de apus) caracteristicile unei mașini care, dacă e să fim sinceri, este un pic învechită. Însă Volvo (Volvo US, mai exact) a ales varianta autoironiei care, atunci când e făcută cum trebuie, e o rețetă sigură pentru umor de calitate.

E drept că ideea nu poate fi acuzată de originalitate 100% căci dacă iei la pieptănat YouTube-ul, vei mai găsi și alte clipuri care urmăresc aceeași direcție. Însă, fii sincer -- ce preferi să vezi, mai multe clipuri în genul ăsta sau mai multe reclame seci și serioase?

În plus, printr-o singură mișcare Volvo a redus la jumătate vârsta celor cărora li se adresează, chiar dacă asta nu înseamnă că tinerii recent atinși vor și cumpăra o mașină Volvo. Poate că nu acum, poate că nu un V60, dar mai mult ca sigur vor fi pregătiți pentru un viitor model Volvo care să li se adreseze lor direct, la fel ca și reclama asta. Noi, unii, suntem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurnalismul lui peste ! Tampiti peste tampiti in web-ul asta.

Video-ul de mai sus nu e nici o reclama propriu-zisa, e un video-reply la acest VIDEO foarte amuzant care are peste 1.5 mil de vizualizari in care unul vinde un seria 200

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0