Denis Ciobanu

Se vireaza greu rotile la parcare

50 posts in this topic

Trag de volan greu la parcari si mai ales cand dau cu spatele.Am observat ca uleiul are un spect foarte murdar.La Volvo au pus ulei de culoare verde.Am schimbat si rezervorul la service ca cel vechi avea ulei pe el,am crezut ca picura insa si asta nou este exact la fel cu ulei pe el pe furtune si pe dedesupt insa nu curge vizibil.Nivelul scade mereu la minim si ramane asa.

Ceva impresii? Sa ma duc sa fac o verificare la sistemul de directie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Murdaria de pe vas e in general de la capac,care se stie ca e cu probleme la modelele astea si nu etanseaza bine.

Totusi nu ar trebui sa piarda asa mult.Verifica bine tot traseul,tur-retur si vezi pe unde mai pierde.Verifica colierele sa fie bagate si stranse bine,apoi mergi pe traseu si urmareste daca mai ai pierderi pe undeva.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine, ma documentez acum pentru schimbarea casetei de directie! Vezi daca n-ai scurgeri sub masina, undeva in spatele puntii fata! Am observat ca pierderile sunt in mers, mai ales pe drumuri proaste.

Edited by Magua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil e caseta de directie. A mea s-a dus dupa 100.000 de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e regula, Marius. A mea are de 3 ori mai mult decat a ta si inca nu da semne de oboseala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... si eu zic ca si-a dat duhul cam prea repede saracuta. Sper sa nu mai am vreo problema de acum incolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am ulei sub motor pe punte mai ales insa e cam in toata zona si nimeni nu-si da seama de unde vine.

O sa ma duc cu ea sa-i fac o verificare.

Magua poate ne lasi cateva impresii cand rezolvi problema

Merci

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta am schimbat simeringul de palier din acelasi motiv : scurgeri de ulei de motor. Deci, trebuie mai intâi sa identifici ce fel de ulei e : de motor, sau de directie.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau cutie de viteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagati omul in ceata! In plus, ca sa fie nebulozitatea mai densa, e de stiut ca lichidul de servodirectie nu este chiar ulei! Totusi, topicul este despre faptul ca "se vireaza greu rotile la parcare", iar nivelul din rezervorul de servo este foarte scazut; e corect si faptul ca la o cercetare atenta a cazului mai pot aparea si alte probleme, alte scurgeri de fluide, de ex.

Ma gandeam zilele trecute, ca masinile noastre, trecute de 10 ani, incep sa aiba tot felul de probleme nespecifice, date de uzura furtunelor, a semeringurilor, garniturilor, uzuri ale componentelor electrice si electronice, care normal, creaza o multime de dileme si mult mai multe raspunsuri. Deci, nu-i de mirare ca ajunsi cu ele in service-uri sa primim raspunsuri banale, iar solutiile oferite sa nu rezolve problemele, din prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am cumparat v70 caraia la viraj stg... si am completat si merge... tot completez ocazional, el curge probabil pe la furtunul tur / retur si pe la capac tot e plin de lichid servo :( dar de mers merge super ușor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Like pentru Magua :smile:

Pai apasa butonul "Multumesc/Imi place"!!!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu sunt obisnuit cu site-ul :) nu stiu cum sa pun o poza sau cum sa raspund direct la un coment de ex.

Despre directie...deocamdata ii arat eu pe unde s-o ia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am cumparat v70 caraia la viraj stg... si am completat si merge... tot completez ocazional, el curge probabil pe la furtunul tur / retur si pe la capac tot e plin de lichid servo :( dar de mers merge super ușor

Off topic!!! Vezi ca acel lichid de servo care curge pe la capac si furtune, distruge alternatorul, o spun din experienta. Dupa ce am reparat alternatorul, nenea "reparatoru'" mi-a zis ca nu are nici o valoare garantia, daca ma intorc cu el plin de lichid de servo. Am rezolvat problema capacului si nu mai am treaba nici cu alternatorul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A schimbat pompa de servo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da... ???

Atunci lasa k ii pun un sul de servetele, in jurul capacului ca ies mai ieftin :D

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servetelele nu vor face altceva decât să absoarbă lichid de servo. În cele din urmă, tot se va prelinge, că doar nu pui pampers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum anumr ai rezolvat problema la capac?

Inchizi capacul la maxim si apoi rasucesti un pic inapoi. Ai sa vezi ca are o zona, in care se misca mai greu capacul. Il lasi in pozitia aia! La mine nu a mai curs in pozitia respectiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu ajunge la alternator :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@magua: lichidul de servodirectie e ulei hidraulic.

Rotile merg greu pentru ca pompa nu mai produce presiunea necesara si trebuie inlocuita.

Lichid de servodirectie se pierde prin multe locuri: caseta, conducte, pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu ajunge la alternator :D

V70-ul tau are alternatorul in alta parte, decat sub pompa de servo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar mie nu pe la pompa servo imi curge, ci pe la bidonu de servo, pe la capac pe la îmbinarea aia a bidonului?! Si pe la colierele tur/retur, saptamana viitoare ajung si eu prin franta si ii fac un flush si fac si un diy si poze :) la pompa servo si alternator e uscat

Dar mersii de info ionut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i ce tutorial s faci pentru flushul sistemului hidraulic, e banal...

se desface returul, se baga intr-un flacon mare ( 1.5 - 2L), ca sa nu dea pe-afara,

se porneste motorul si se vireaza stinga/dreapta pina se goleste rezervorul

sau, daca cineva pune lichid curat in rezervor, pina trec vreo 2-3 litri prin sistem.

Recomandat e sa montezi un filtru magnetic pe retur, dupa flush.

Imi vine greu sa cred ca nu curge pompa de servodirectie la masina ta.

Sint aproape sigur ca-ti iasa lichid pe la ax .

Iar ca idee, turul nu are coliere nicaieri pe traseu.

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now