Denis Ciobanu

Se vireaza greu rotile la parcare

50 posts in this topic

@magua: lichidul de servodirectie e ulei hidraulic.

Rotile merg greu pentru ca pompa nu mai produce presiunea necesara si trebuie inlocuita.

Lichid de servodirectie se pierde prin multe locuri: caseta, conducte, pompa.

Nu e CHIAR ulei, e un amestec care are la baza uleiuri minerale! De aceea se prefera denumirea de "lichid" sau "fluid" in cazul acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gray fac niște poze... nu înțeleg de ce iti vine asa greu sa crezi... nah.

Nu poți da mai multe detalii despre filtru magnetic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acest filtru il pui a la long? si unde mai exact ?

caci la flush nare nici un sens ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris "dupa flush.

Filtrul se prinde cu coliere pe traseul furtunului de retur, care se taie la 15- 30 cm de la rezervor.

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

alternatorul e curat ... este putin fluid pe pompa servo am varsat eu cand am desfacut compresorul ac .nu curge pe la ax

se vede evident ca problema e la bidon si colier tur

post-3455-0-65459200-1405065580_thumb.jp

post-3455-0-82267800-1405065616_thumb.jp

post-3455-0-65259500-1405065663_thumb.jp

post-3455-0-80842400-1405065691_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai impresia ca nu curge, pentru ca s-a imbibat cu praf uleiul de pe ea .

E plina de ulei, in poza, toata fata cu axul, cea dispre curea. Si pe fulie, la fel, e plina de mizga.

Da cu degetul si o sa te convingi.

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus ca am demontat conducta aia de la pompa si a curs pe ea dar nu e proaspat curs ... nah nici pozele nu sunt exceptionale ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e vopsita neagra, pompa ta nu e originala, ci afost schimbata cindva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gandesc ca nu e originala ... la 620 000 km ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, mi-am dat bine seama, din poza, ca e neagra?

Scurgerile celelalte le poti rezolva stringind mai tare colierele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai aia am sa fac ... si ii schimb lichidul ca sa tot completat cu tot felul ...

da e neagra ... fac niste poze mai bune si le postez aci

Care sunt cele slabe? Zf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si toate pierd putin pe la ax chiar de noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca mie uscat alternatorul ... si nu e plina pompa de lichid proaspat deci nu prea curge ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit toata conversatia voastra si vin si eu cu o intrebare:

Pot sa schimb singur lichidul sistemului de directie? Am schimbat mai multe de unu singur insa in afara de ulei de motor nu am schimbat alte fluide.

Nu de alta dar nu vreau sa fac vreo traznaie.

Inca ceva,cei de la Volvo mi-au schimbat rezervorul ca avea ulei pe el si mi-au zis ca cele mai vechi asa fac,curg pe la imbinari.Faza tare e ca si asta tot asa arata acum uleios doar de la jumate in jos.Cam enervant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa-l schimbi, nu e mare inginerie. Vezi ca ai descrieri pe forum, despre cum se face flush. Cu bazinul......"asa face toate" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand 2 3 pers . E super simplu dar unul misca de volan unu tine bidonu(pe retur) si altu are grija sa fie plin bidonu fac zilele astea diy daca va ajuta :D

Motorul pornit

Si al meu curge pe la imbinarii ... soarta :)))

Mentionez ca mie la v50 (stiu e pompa electica servo) nu sia schimbat absolut deloc comportamentul dupa flush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda nu stiu ce sa zic,as vrea sa schimb lichidul ca arata ca naiba si cred ca a fost completat cu cine stie ce.

O sa dau un search pe forum cum se face flush sper sa gasesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i ce tutorial s faci pentru flushul sistemului hidraulic, e banal...

se desface returul, se baga intr-un flacon mare ( 1.5 - 2L), ca sa nu dea pe-afara,

se porneste motorul si se vireaza stinga/dreapta pina se goleste rezervorul

sau, daca cineva pune lichid curat in rezervor, pina trec vreo 2-3 litri prin sistem.

Recomandat e sa montezi un filtru magnetic pe retur, dupa flush.

Imi vine greu sa cred ca nu curge pompa de servodirectie la masina ta.

Sint aproape sigur ca-ti iasa lichid pe la ax .

Iar ca idee, turul nu are coliere nicaieri pe traseu.

A zis Grey cum se face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pe youtube ... dar nu cred ca la volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot spune cu mândrie că pompa mea nu pierde ulei pe la ax, dar asta nu datorită ei, ci datorită mie, că am înlcouit câteva la rând, până când m-am dat bătut şi am hotărât să caut ca disperatul şi să-i înlocuiesc uneia doar simeringul (ZF 7611 033 104).

post-820-0-62153800-1412953965_thumb.jpg

Acum, axul e atât de uscat că a început să-l prindă rugina... ;D

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now