Posted 13 Jul 2014 · Report post Gestion moteur service urgent! Triunghi rosu! In permanenta. Prin Bulgaria, in drum spre Grecia-Halkidiki, m-am trezit cu triunghi rosu la bord. M-am sfatuit cu Oliver(volvo 244) si atata timp cat masina s-a comportat excelent, am continuat drumul pana la destinatie.Am parcurs peste 600 km. Sambata viitoare trebuie sa aduc inapoi 2 familii cu aceasta masina, Sigur ca nu se poate pune un diagnostic, dar din experienta voastra, ce ma sfatuiti ? Masina a fost testata pe tester, vida-dice, inainte de plecarea in vacanta, schimbat uleiul si filtrele.. Curios este ca pe tot parcursul drumului, cu triunghiul rosu, nu am constatat ceva ciudat, cresterea uleiului la motor, zgomote, temperatura la motor... Intentionez sa merg pe aici pe undeva si sa o pun pe un tester, macar unul universal! Va astept aici cu cateva sfaturi pertinente! Multumesc lui Oliver(Volvo 244) care mi-a dat sfaturi bune! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jul 2014 · Report post Salut! Pe vremea cand aveam dpf-ul activ m-am intalnit si eu cu acest triunghi rosu si respectivul mesaj. Masina se comporta normal, fara limitare, fara cresterea nivelului in baia de ulei. Cauza a fost golirea/consumarea aditivului care ajuta la regenerarea filtrului de particule. Am umplut vasul, care se afla pe puntea spate, stearsa eroare si resetarea counter-ului dpf. Dupa toate acestea masina a mers impecabil. Pe atunci aveam in jur de 180oookm. Mergi la reprezentanta Volvo din Salonic. Toate cele bune! Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post @Dan. Exact cum a spus Turbo, nu mai ai aditiv . Recomand sa rezolvi problema acasa si sa nu-ti bati capul cu ea, iar pt a fi sigur incearca varianta cu meniul secret (READ+ 2xCEATA SPATE) si vezi daca ai eroare (DTC) pe ADM si ECM, daca ai eroare pe ADM e clar . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post Multumesc mult Bogdan, dar nu reusesc cu read +2x ceata spate, cum se face mai exact, cu motorul pornit ? Am facut asa --- am apasat read apoi am aprins ceata spate si am inchis-o. Ma gandesc asa ca daca nu mai am aditiv atunci filtrul isi mai face regenerarea ? Imi amintesc ca anul trecut aveam cam 7 din 12. Recunosc ca acum cand am facut vida+dice n-am fost atent la nivel. Am verificat acum si nivelul de ulei, masina este un pic in panta in fata, e cam spre max, cand l-am schimbat am pus fix 3,3 litri.Am reverificat nivelul la ulei, este exact cum a fost la schimbare, adica 2/3. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post Din ce stiu eu, cu contactul pe 2, tii apasat pe Read si apesi de doua ori pe butonul de ceata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post Dar tu ai dpf ? Sau e un bug de dpf off prost facut ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post cum se face mai exact, cu motorul pornit ? Am facut asa --- am apasat read apoi am aprins ceata spate si am inchis-o. Salut, Cu contactul pus sau cu motorul pornit, cu o mana tii apasat butonul Read iar cu cealalta mana apesi repede butonul de ceata spate!!! Deci, in timp ce tii apasat Read, apesi de doua ori ceata spate. Bafta. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 (edited) · Report post on-topic: Si ca sa "citesti" erorile navighezi tot cu apasari succesive ale butonului READ. off-topic: moderatorii sa contopeasca acest topic cu celalalt identic, sau pe acela sa-l stearga. Edited 14 Jul 2014 by serge 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post am asa ceva DTCS IN VEHICLE BCM CHECKING ECM DTC SET SW CHECKING EPS READY CEM TCC SET SRS READY CCM READY DDM DTC SET DIM READY ICM CHECKING PDM CHECKING ADM READY ..... RUSOAICELE READY/// Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post In cazul asta nu e de la aditivul pt DPF pt ca ADM-ul nu are nici o eroare . Trebuie sa ajungi la un service sa faci o diagnoza . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2014 · Report post am asa ceva DTCS IN VEHICLE = Eroare/erori in masina. BCM CHECKING ECM DTC SET SW CHECKING EPS READY CEM TCC SET SRS READY CCM READY DDM DTC SET DIM READY ICM CHECKING PDM CHECKING ADM READY Cele cu SET la sfarsit sunt erori, iar checking si ready sunt in ordine. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post Am fost aici la 20 de km la un service. Nu s-au descurcat. Au testat masina cu un bosh, mi-au zis ca am probleme cu DPF-ul, ca nu am aditiv, cand a ridicat-o suna a gol, acolo unde este rezervorul, pe puntea din spate. In final mi-a pus un aditiv nemtesc -DPF cleaner in rezervor, 40 de euro cu verificarea si Doamne ajuta! Sper sa pot revii in tara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post Pai daca nu ai aditiv inseamna ca trebuia sa ai eroare pe ADM si tu ai scris ADM Ready, ceva nu se leaga . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post Intentionez sa nu mai merg nicaieri aici si sa ajung in Bucuresti cu masina asa cum este acum, cam 850 km! Combustibil mai bun, mers normal 2-3 mii rpm. Voi ce ziceti ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post Verifici uleiul ocazional ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post Doamne ajuta! alea de la ECM si CEM trebuie investigate. Cea de la DDM (Driver Door Module) nu-i problema. O fi fost data jos fata de usa sau vreun contact imperfect candva. Sper sa ajungi cu bine in tara si sa vezi. Sau, cum zicea Dinoco, sa ajungi la reprezentanta Volvo din Thessaloniki. E aproape de Halkidiki, cred ca vreo 100 km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 (edited) · Report post Intentionez sa nu mai merg nicaieri aici si sa ajung in Bucuresti cu masina asa cum este acum, cam 850 km! Combustibil mai bun, mers normal 2-3 mii rpm. Voi ce ziceti ? Sfatul meu, daca ai ceva banuti pusi deoparte mergi la reprezenta in Grecia, macar stii ce problema are. Apoi decizi daca te incumeti sau nu...nu ai decat de castigat sau in cel mai rau caz de pierdut 35€/h (atat costa in 2010) diagnoza la Volvo si cel mult 2h pe drum dus/intors. Toate cele bune si sa ne tii la curent! Ps: ti-au bagat un fel de aditiv in carburant? Gen Duralube/Clean Injector si ai platit 40€? Daca da, frectie la picior de lemn, nu ajuta la nimic! Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Edited 15 Jul 2014 by Dinoco 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post @Dinoco, lui Claudiu i-au luat 80E iar masina a devenit inoperabila, asa ca . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2014 · Report post OffTopic Claudiu din cate imi aduc aminte a fost anul trecut, 2013, eu am zis ca pretul respectiv ( 35€) a fost in 2010. Poate la Claudiu au facut si altceva, nu doar o constatare Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2014 (edited) · Report post Dinoco, mi-a pus DPF cleaner! Ceva made in germany, am flaconul, s-a pus in rezervor, aia din service, dupa ce s-au consultat la volvo, in greceste, mi-au zis ca pot ajunge acasa, numai ca trebuie sa vad ce e cu filtrul de particule cat mai urgent!!!20 de euro a fost flaconul, 20 e a fost verificarea.Daca e filtrul infundat, cum am mers 700 de km, oare nu pot ajunge in tara, in conditiile in care masina se comporta inca excelent ? In service numai de dpf mi-au vorbit... Va intreb si eu ? Edited 16 Jul 2014 by Dan Untea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2014 (edited) · Report post Dane, eu personal iti inteleg temerile legate de faptul ca esti la departare de casa si, in plus, iti si petreci concediul care trebuie sa presupuna relaxare si rasplatirea eforturilor profesionale ale tale si ale familiei tale. Tocmai de aceea, tinand seama ca masinuta "se comporta inca excelent" (ca sa folosesc cuvintele tale), iti sugerez cu detasarea unui outsider ce sunt sa o lasi in pace pentru ca daca e sa se intample ceva se intampla. Nu poti nici tu si nici noi sa controlam asta. Si spre binele sanatatii noastre mentale este sa acceptam ca nu putem controla totul si suportul social oferit de comunitatea acestui forum nu este un factor relevant de eliminare a stress-ului tau pentru ca - la fel - nu putem controla comportamentul masinii. Sigur ca te ajutam cu tot ce putem si iti dam sfaturi, insa nu mai mult decat se preteaza la un forum. Va trebui sa-ti faci diagnoza cand te intorci in tara si sa vezi buba. Cat inca merge, da-i bice. Altfel ti se va parea o vesnicie drumul spre casa si nu merita. Ce se poate intampla? Sa te bage in limitare, bun. Si? In cel mai rau caz, daca nu cumva "isi revine" iar, o sui frumos pe o platforma si te intelegi cu bulgarul/macedoneanul/sârbul sa te aduca pana in RO frumusel, pe o platforma. Diagnoza tot la service tre s-o faci, aici pe forum poate da cu virgula. Sper ca nu te-am plictisit! Iti doresc sa te bucuri de ulimele 2 zile de concediu (parca am vazut ca sambata te intorci) si sa ai drum bun inapoi! Edited 17 Jul 2014 by serge 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2014 (edited) · Report post Dane, in cel mai rau caz, nu te lasam noi pe drum. Venim si te luam cu familie cu tot ( si asa nu te-am mai vazut de vreo 30 de ani...). Doar suntem Volvo-Club, ce naiba! Asa ca sunt de acord cu Serge : biucura-te de vacanta si nu te mai framânta atâta. Edited 17 Jul 2014 by mariusdaniel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2014 · Report post @Dan Iar daca nivelul uleiului nu este peste maxim nu ai nici o problema cu DFP-ul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2014 · Report post Verifici uleiul ,eventual cumperi ulei(sa nu pui orice rahat) sa ai sa il schimbi si in camp in cazul in care creste si te bucuri de vacanta fara nici un stres in cel mai rau caz faci un detour sa schimbi uleiul eu asa as proceda . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jul 2014 · Report post Multumesc frumos baieti, multumesc Serge, tizule Daniel, Bogdan, Oliver, Dinoco, tuturor. Azi in 10 ore am ajuns in Bucuresti - prin Sofia - din Hanioti iar masina s-a comportat excelent. A tras ca disperata, incarcata la greu. Nivelul de ulei nu a crescut deloc. Luni va fi testata! Share this post Link to post Share on other sites