roco

Dacia Logan Van si MCV, „tavalite“ de presa automobilistica din Suedia

20 posts in this topic

„N-am fost curiosi sa vedem cum se descurca masina in sarcina maxima. Oricum, motorul de 1,4 litri pe benzina e deja obosit si fara nici un fel de incarcatura... obosit si departe de a fi silentios“ (Teknikens Varld)

Incepând din acest an, Dacia Logan a inceput sa fie co-mercializata si in Suedia, o piata pe care nu mai patrunsese pâna acum nici un alt autovehicul românesc. De altfel, accesul pe piata scandinava, in general, e dificil chiar si pentru constructori cu traditie si cu prestigiu din cauza exigentei ridicate a nordicilor in ceea ce priveste masinile. Simultan cu separarea lui Renault de automobilul suedez Volvo (prin care se desfasurau importurile de masini Renault in Suedia), francezii si-au infiintat propria firma de import, Renault Nordic, care a inceput, de câteva luni, sa importe Logan Van si MCV in Suedia. Deocamdata, agentul general Dacia, Nykopings Bilmarknad, isi face reclama cum poate, punând la dispozitia presei scandinave masini pentru drive-teste.

Cum era insa si de asteptat, articolele din presa suedeza nu abunda in laude la adresa „masinii Mc Donald’s“, cum a fost botezat Loganul de catre o revista de profil. In general, ziaristii suedezi au catalogat Dacia Logan ca fiind „urâta ca design“ si avand „interior spartan“. „Primesti exact ceea ce platesti, nimic in plus“ sau „nimic mai mult decât un mijloc de transport din punctul A in punctul B“, caracterizeaza jurnalistii automobilul produs la uzinele Dacia. Cea mai sintetica descriere apartine revistei „Vi, bilagare“ (Noi, automobilistii - n.r.), in speta jurnalistului Tommy Wahlstrom: „Simpla, practica, ieftina, foarte incapatoare, cioplita din topor si urâta din cale-afara“, scria acesta, cu referire la Loganul MCV. „Daca crezi ca nu conteaza prea mult securitatea pasagerilor, nici confortul acestora si ai mâini musculoase, atunci Dacia Logan poate fi o varianta interesanta“, scria revista „Teknikens Varld“ (Lumea Tehnicii – n.r.). Aceeasi revista reproseaza multe si motorului de 1,4 litri al Loganului Van: „N-am fost curiosi sa vedem cum se descurca masina in sarcina maxima. Oricum, motorul de 1,4 litri pe benzina e deja obosit si fara nici un fel de incarcatura... obosit si departe de a fi silentios“.

De asemenea, mai multe publicatii automobilistice din Suedia au formulat serioase rezerve in ceea ce priveste rezistenta la coroziune a Daciei Logan. Mai ales in conditiile in care in toata Scandinavia se foloseste intens sarea pentru deszapezirea soselelor.

Masinile produse la Dacia se vånd mult mai scump in Suedia

Potrivit agentului general Dacia in Suedia, preturile unui Logan pornesc de la aproape 90.000 coroane suedeze (in jur de 10.000 de euro) pentru varianta de baza a Van-ului, cu motor de 1,4 litri benzina, respectiv 168.000 de coroane (aproape 18.000 de euro) pentru MCV-ul cu motor 1,5 litri diesel. Lucru observat inclusiv de catre jurnalistii suedezi, care au punctat faptul ca „masina de 5.000 de euro nu mai exista“. Deocamdata, nu sunt disponibile cifre de vânzari pentru Dacia in Suedia.

Sursa: ´´Gardianul´´

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca Suedezii acesti sunt cam dusi cu pluta......cum pot ei sa aiba asemenea parereri despre bijuteria de golan....?....chiar nu stiu ei ca in Romania golanul se vinde una bucata pe minut :-X......doar nu vor sa ne faca sa credem ca turma de la noi nu i-si da seama de uratenia golanului ....auzi d-le "cioplita din topor"......vai!!!.. :yahoo:...VAI CE I-MI PLACE!!!! O0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este, ca suedezii sunt destul de obiectivi in declaratiile lor!! Oricum n-au nimic de pierdut...sau de castigat cu ´´masina McDonald´s´´!

post-972-12877847121842_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce stie sa faca Dacia Logan:

Impresionant!

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO, imi place de suedezi, scurt si la subiect

Share this post


Link to post
Share on other sites

„Simpla, practica, ieftina, foarte incapatoare, cioplita din topor si urâta din cale-afara“

:wav: un + de la mn pt descriere....  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

super tare clipul ala,  ar trebui trimis si la redactia OTV, sa-l dea pe post : :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vorbiti, mai, in Romania Renault face clipuri cu supersportivul Logan, ala de depaseste ca fulgerul totul pe drumul ala de munte si care mai cara si ditamai echipa de baschet. Sau un super agent secret care uita sa franeze la timp in dreptul scolii...

Stai, aici cred ca nu le-a iesit prea bine... O fi apasat omu' pedala la timp, insa pana a oprit masina ... :)

Serios acum, prosteala pe fata la noi:

Dacia Logan MCV la noi:

Dacia Logan MCV la ei:

http://youtube.com/watch?v=507LuixDff8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e normal sa aiba suedezii o asa parere despre Logan. Tot timpul ei au fost mai diferiti, au avut o alta viziune a lucrurilor (SI BINE AU FACUT! :D). Cat despre parerea lor despre Logan mi se pare cea mai reala descriere. Pe nimeni din Romania, Franta, Germania, italia, adica din tari in care se vinde bine, nu am auzit sa o puna asa la zid. Dar daca ne gandim bine, asta e adevarul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti intra in casa un nespalat....

ce sa spui ? ca miroase frumos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum zicea un aminc de-al meu, "E un darab de masina" LOOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu imi recunosc cateva defecte: uneori sunt obiectiv cand ar trebui sa fiu subiectiv si, invers.

sunt obiectiv cand analizez urmatoarele:

1. un logan nou cu dotari maxime = 10.000 e.              (motor de 1,6)

2. un volvo nou (s40) cu dotari minime = 20.000 e.       (motor de 1,6)

3. un volvo nou (s40) cu dotari maxime = 30.000 e.      (motor de 1,6)

comparatia intre romanii care isi pot cumpara volvo sau logan, sa o faca cine doreste.

sunt subiectiv pentru ca stiu ca sunt membrii volvo-club care isi permit si au numai logan si altii care nu si permit nici macar logan.

cand imi fac un prieten nou, ma intereseaza omul si nu masina pe care o conduce, ii apreciez calitatile si nu posibilitatile materiale.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelu, ai dreptate. Omul daca este om este pe viata. Dar sint persoane un pic reduse, din lipsa de comparatie. Cred, si sper ca asa este, ca daca ai face un experiment de genul: alegi o persoana cu posibilitati financiare limitate, cu un orizont limitat,..etc...sa-l pui in fata "de azi nu ai voie sa mai folosesti masina ta ci numai masina asta" (Volvo vs

Dacia) o sa fie anumite surprize. Dai timp sa se obisnuiasca si asteapta reactia. Eu zic ca va fi ok in 80% din cazuri. Bineninteles ca se vor gasi persoane care nu o vor recunaste din orgoliu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana sa am volvo am avut numai masini (?!) noi, acum am luat un second (la buna indrumare a unui prieten mai varstnic, volvist convins),dar am un prieten care cu 10 zile inaintea mea si-a luat un golan nou nout, surpriza este ca in momentul cand mi-am adus masina acasa m-a rugat s-al las sa mi-o bage el in curte, l-am lasat, dar pe urma numai puteam sa-l dau jos din Volvo,iar golan-ul lui nou nout statea in fata portii mele!!!! deci morala: if you want to buy a car buy a Volvo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-r sti suedezii ca s-au vandut mai multe Volvo in Ro in  ultimile 2 luni,chiar si sh, ar murii de ciuda ca le luam otelul(eh si plasticul) si le dam ce avem noi mai bun.....

Oare or fi bune de cuibare pt pinguini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nelu

[move]abia acu esti obiectiv[/move]

sunt obiectiv cand analizez urmatoarele:

1. un logan nou cu dotari maxime = 10.000 e. (motor de 1,6)

2. un volvo nou (s40) cu dotari minime = 20.000 e.   (motor de 1,6)

3. un volvo nou (s40) cu dotari maxime = 30.000 e. (motor de 1,6)

[move]4. un volvo SH (s40) cu dotari minime = 6000 e.   (motor de 1,6)[/move]

[move]5. un volvo SH (s40) cu dotari maxime = 10.000 e. (motor de 1,6)[/move]

comparatia intre romanii care isi pot cumpara volvo sau logan, sa o faca cine doreste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice s-ar spune si oricum ar fi dacia, este marca noastra nationala. asta avem cu asta defilam.

Comparatia cu volvo e departe nedrepta si injusta. Dacia nu a dorit niciodata concurenta cu un volvo, fie el sh... din '90 si ceva.

Nu ar trebui sa gandim ca orice lucru e romanesc e prost din start. Uneori e asa cum e si atat... dupa fata si asemanarea cumparatorului. Plus ca ar trebui sa fim un pic mai nationalisti... mai ales prin prisma crizei economice mondiale. fabricat in romania ar trebui sa ne spuna mult mai mult.

Si ma enerveaza ca exista o categorie de romani care imediat ca vad un review prost despre despre romania si romani... ei spun "uite ce de rahat suntem" si se simt ca atare. Unele lucruri sunt puse de niste oameni care habar nu au pe ce lume traiesc. Amatori sunt peste tot. Ar trebui sa fim mult mai combativi. Vorba aia: "daca tu nu te lauzi. nimeni nu o va face"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, cam asa e. Pana la urma Loganul nu doreste sa rivalizeze cu masini premium second hand, desi singurul avantaj ar fi ca este masina noua. Cand ma gandesc unde eram acu' 10 cand toaaaaata tara s-a umplut de Dacii 1310 "noi", pentru ca dupa cativa ani toti sa le vanda de "bune" ce erau parca nu mai sunt asa suparat pe Renault si pe "Golanul" lor. :P

Si hai sa fim patrioti, ca si asa vine 1 decembrie ::) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now