Alexandru Ilie

O alegere buna - Volvo S80 2011

106 posts in this topic

Salut, dragi posesori de Volvo!

De aproximativ o saptamana, am achizitionat un Volvo S80 din 2011. Dupa 3 ani de condus XC90, din anumite motive, m-am hotarat sa-mi cumpar S80. Nu-mi pare rau deloc, masina este minunata! Este adusa din Olanda, are 167.000 km, motor 2.0 D3, 163 cp, diesel. Lipsa timpului liber ma impiedica ca aflu unele lucruri despre masina, asa ca, va rog, sa ma ajutati cu urmatoarele:

1. Cat ulei intra in acest motor? Ce ulei este recomandat (vascozitate, firma)?

2. La cati kilometrii se recomanda schimbarea distributiei?

3. Sigla fata este deteriorata, s-a dezlipit sticker-ul albastru. De unde pot cumpara o sigla noua?

4. N-am gasit joja de ulei. N-am cautat eu bine sau nu are? Cum aflu nivelul uleiului?

5. Cum se schimba limba computerului de bord? Momentan este in Olandeza. M-am "plimbat" prin meniu dar nu i-am dat de cap.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Am atașat aici 2 poze cu mașina. Îmi cer scuze pentru postarea consecutivă.

post-7309-0-34139900-1408524828_thumb.jp

post-7309-0-53606500-1408524838_thumb.jp

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine ai venit printre noi!!

Frumoasa achizitia sa o stapanesti sanatos si sa o conduci fara evenimente rutiere.La cati mai multi kilometri!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Documentatia de mai jos ar trebuii sa-ti raspunda la majoritatea intrebarilor.

La 3; Poti incerca la piese-volvo.ro sau skandix.de

* codul siglei, 31294507

* http://www.skandix.de/de/suche/?q=31294507

La 4; Joja de ulei este pe busonul de umplere (cred)

La 5; Fiind model 2011 nu stiu daca te poate ajuta colegul BogdanG (de pe forum) daca nu, doar reprezentanta.

Bafta

Lubricants, engine.pdf

Maintenance service, D5204T2 .pdf

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am vorbit deja la telefon si a fost foarte mirat ca toata grila cu sigla costa 1100ron... Stickerul e 160ron si cica e mult. Deh, pt preturi mici recomand logan

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cred ca si cu uleiul va avea un soc :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackhole, multumesc!

Dinoco,multumesc pentru documentatie, maine o sa citesc pe indelete.

Midnight Caller, multumesc pentru sfat, probabil tu stii mai bine! Eu am avut XC90 si Audi A6 pana acum. Decat sa dau 160 ron ca sa fac o tiganie si la primul mers la spalatorie sa ajung tot ca acum, prefer sa cumpar o sigla noua peste care sa dau un strat de lac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 160RON NU FACI TIGANIE ci cumperi produsul original care s-a pus in fabrica pe masina ! Nu ai fi cumparat o sigla trasa pe imprimanta. Din moment ce se vinde ca piesa "de schimb" in catalogul de originale si are cod de produs, si din moment ce stiam problema ca mai vandusem 4 sigle pana atunci (pt. XC60), te asigur ca nu faceai tiganie ci reparai cu un cost minim.

Lacul nu iti va tine abtibildul pe grila, si sa dai lac peste cauciuc va fi o reala tiganie.

Este masina ta in definitiv, poate gasesti solutia care te multumeste cel mai bine, dar te asigur ca daca A6-le era din 2011 costa mai mult grila :smile:

Sa o stapanesti sanatos apropo si sa te bucuri de ea !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara ma hotarasem sa-mi cumpar Logan. Bine ca nu m-am grabit! In 4 zile imi ajunge sigla (intreaga, nu doar autocolantul). Pret: 165 ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic, felicitari ! Tocmai ai dat 5RON in plus ca sa comanzi fix ce ai refuzat sa comanzi de la mine :smile:)))))). Si eu am zis 4-6 zile ca daca nu vine in 4 zile sa nu te plimb cu "maine-maine" cum o sa te plimbe cei de la care ai comandat :smile:

"Toata sigla" = AUTOCOLANTUL !!!

$_35.JPG

Anyway, sa il lipesti cu placere :smile:

PS: Chiar te voi ruga daca poti fi amabil sa pui aici o poza cu ce iti va veni, ca sa vedem ce inseamna de fapt "toata sigla" :)

Multumesc anticipat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ulei e posibil sa ai senzor electronic pentru nivel si atunci nu mai ai joja. In caz de ceva (nivel scazut, nevoie de completare), o sa iti apara un mesaj pe bord :P

PS: Sa o folosesti sanatos, cat mai multi kilometri si fara evenimente!

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne intelegem ca turcii! Te-am intrebat clar la telefon, 160 ron este doar autocolantul pe care il lipesc peste sigla mea? Ai zis ca da. Acum imi pui o poza cu toata sigla si imi zici ca de fapt asta imi oferisei tu la 160 ron. Hotaraste-te!

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am citit tocmai ai comandat-AUTOCOLANT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca nu m-am grabit! In 4 zile imi ajunge sigla (intreaga, nu doar autocolantul). Pret: 165 ron

FENOMENAL.PENTRU MINE ESTE FOARTE CLAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti, nu exista doar autocolant cu volvo si se vinde sigla intreaga, cum o vindea si Midnight, cum ai comandat-o si tu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autocolant este partea albastra pentru ca se LIPESTE si, evident, se si dezlipeste. Sigla nu o poti numi autocolant pentru ca se prinde mecanic, in cleme. E noapte mintii discutia asta!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ti-am trimis un PM (mesaj privat) legat de sigla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelele pana in serie sasiu 130000 au un autocolant patrat. Aici e greseala mea.

Din catalogul de originale sigla dupa sasiu 130000 arata la fel, de unde am tras concluzia ca e tot autocolant,doar ca pe rotund. De aici neintelegerea,mea culpa.

Ca si concluzie,da,acea piesa ti-as fi dat-o si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i nici o problema, oricine poate face confuzii.

Din pacate, tu te-ai grabit sa razi de mine ca sunt zgarcit/sarac si ai ales sa-mi dai sfaturi ironice. Daca radeam si eu de tine ca ai un Volvo din 98 si vinzi piese auto prin telefon, era frumos?

Ma bucur ca am lamurit situatia, iar pe viitor, daca am nevoie de vreo piesa, poate ne intalnim fata in fata sa discutam. Virtual e clar ca nu ne intelegem :D

Seara buna!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur si cu mare placere ! :)

Seara usoara !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea comica este alta, sigla nu are nici un autocolant, e vopsita + lacuita .

Uleiul costa cca 78 lei/litru si este Volvo 0W-30 .

La 2011 nu pot schimba limba, de fapt poate sa fie MY2011 dar facuta in 2010 si atunci am mai schimbat la unele limba, oricum nu ma mai pasioneaza aceasta operatiune la S80/XC70/etc, se poate face la Primus mai elegant .

Atentie mare la D3, sunt probleme cu auxiliara mai ca la D5 .

Joja exista si este jos langa baia de ulei, este folosita numai de mecanic, soferul foloseste joja electronica din meniu .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Multumesc pentru lamuriri!

Legat de ulei, ce parere aveti daca as folosi Motul 8100 Eco-energy 0w30 A5/B5? Stiu ca multi sunt de parere ca "daca asa spune producatorul, e sfant", dar totusi stai un pic pe ganduri cand una din variante este Motul.

Am aflat de problema cu auxiliara, dar momentat sunt relativ linistit pentru ca ultima revizie pe care a avut-o masina a fost acum 17.000 km. Am un prieten care lucreaza la reprezentanta la Volvo si astept sa se intoarca din concediu. Atunci o sa verificam tot ce trebuie.

N-am gasit in meniu nici o joja electronica, o sa mai caut. In schimb, am vazut-o pe cea fizica, exact unde zici tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost din pacate curele crapate si dupa 10000km dar si dupa 50000km. E dupa noroc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este clar ca in aproape toate postarile acestui topic sau discutat numai de probleme,insa hai sa vedem si partea frumoasa a masinii care este deosebit de frumoasa ,eleganta si binenteles foarte sigura comparativ cu alte marci din segmentul ei.Pana la urma toate masinile au probleme si asa cum este vorba aia "Aaaa asta este boala lor",toate trebuiesc intretinute si daca ne rezumam la costurile de intretinere nici loganul nu este ieftin de intretinut.

Deci decat un Logan nou de 10 mii Euro mai bine un Volvo second tot de 10 mii care nu are comparatie.Asta doar ca o paranteza.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa insist si o sa va cer din nou o parere despre uleiul Motul 8100 Eco-energy 0w30 A5/B5. Saptamana viitoare vreau sa schimb uleiul si eram curios daca l-a folosit cineva pe acesta sau sa-mi spuneti ce folositi voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now