Midnight Caller

Proiect tuning S70 2.5T Motronic 4.4

318 posts in this topic

Eu nu inteleg cum naiba protejeaza termic o tabla...chiar functioneaza?

Sent from my iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protejeaza filtrul sa nu traga aer CALD din compartimentul motor, si separa aerul cald de acolo de aerul RECE venit pe conducta din botul masinii. Iti arat la intrunire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu-i lasi cutia de filtru originala si sa-si traga aer pe conducta din fata? nu incape filtrul asta in ea? Fa-i alta etansa in care sa intre filtrul si sa-si ia aer din fata. Ideal ar fi un snorkel, dar nu e cazul, ala asigura aer fresh chiar si vara in trafic, atunci cand in botul masinii sunt multe grade si putin oxigen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi intrebare o am si eu cu carcasa originala. Care era baiul cu ea? Pe mine niciodata nu m-a "coafat" ideea de filtre conice si alte avioane de genul asta. Un filtru standard, daca ii tai marginea, dai de vreo 2 m patrati de hartie (suprafata de filtrare). Problema ta acum, nu stiu daca mai poti lega airbox-ul stock cu carcasa aia noua de 3' (parca) a debitmetrului.

Anyway... arunca un ochi! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intra in carcasa debitmetrul fratilor, credeti ca nu am incercat ? :) Cel mai si cel mai bine era un filtru de la BMC sau PiperCross care vine direct in fata si trage aer direct de afara. Dar n-are baba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum la viteza intra aer(acum e canalizat spre filtru) , pe loc nai nevoie de aer proaspat ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siiiii.... sa dam un pic de refresh la topic.

Vineri (MULTUMESC, MARIANBR !!!!) mi-au sosit motorul, cutia si planetarele de C70 T-5. Urmeaza un "major strip-down", pt. ca motorul mergea in 4 pistoane, si reconstructie cu alezat + honuit cilindrii, shimming, schimbat cuzineti, H-beam rods, pistoane Wiseco, schimbat tot ce inseamna cauciucaraie in motor, si in principiu pregatit de 300+ HP. O sa fie overengineered, ca sa tina la abuzuri, si sa fie pregatit sa primeasca un 19T sau ceva mai mare :smile:

Speram sa nu fie uzura prea mare la vilbrochen si la cilindri. Azi sau maine ma apuc de desfacut.

Va tin la curent si probabil vom schimba titlul in "Transplant de inima, T-5 pe un GLT". ;D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitarii !!!! Asteptam monstrul !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze de azi. Motorul pare a avea uzura aproape inexistenta. Totusi astept sa iau un comparator si sa vad blocul sa nu fie ovalizat. Daca e totul ok, pornim rebuild-ul.

post-3-14330929864673_thumb.jpg

post-3-14330930254602_thumb.jpgpost-3-14330929864673_thumb.jpg

post-3-14330936240142_thumb.jpeg

post-3-14330942956398_thumb.jpgpost-3-14330944257042_thumb.jpg

post-3-1433092968801_thumb.jpg

post-3-1433093529088_thumb.jpeg

post-3-14330940982327_thumb.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai azi in zi de sarbatoare bai people ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh... Nu am mai avut stare :)) Trebuie sa ii dau si lui Marian un raspuns legat de motor. Si daca tot e sarbatoare, am sarbatorit ca motorul nu pare a avea uzura ;D

Saptamana viitoare vreau sa dau blocul jos sa il masor dr ovalitate si sa vedem daca e cazul de rehonuit, si ma uit si la vilbrochen. Apoi ne apucam de comandat cele necesare :))

Sper ca in 2-3 luni maxim sa fie pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept sa il vedem cum toarce , mult succes sper sa iasa bine de tot !!!! :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa ii faci o compresie inainte de al desface.,sa stii cum sta treaba si apoi cind il faci bucati sa vezi ce cota de uzura au segmentii .Se prezinta ca aspect bine motorul si e posibil sa nu ai ovalitate pe camasa mai cu seama ca se vad urme de honuire.,.. ai lovitura de supape in pistoane sau imi scapa mie felul cum arata un piston de T5!!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresia se ia cu motorul cald, motorul asta nu a mai fost pornit de luni, nici macar nu mai avea ulei la culbutori. Compresia pe care o lua nu avea mare relevanta.

Asa sunt pistoanele, altfel strambau supapele.

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

Nu stiam ca au asa degajare pt supape de forma asta!!In ideea ca este mai usor de stiut despre motor spuneam de compresie si nu conta cind era in dilatare sau nu piesel.In fine fiecare indiciu este binevenit dar acum ,fiecare face cum crede .

Asa daca tot este de facut motoul nu se mai pune problema de masurat ci pur si simplu de schimbat cam tot .Era doar un comnetariu fara sa ma intereseze mai mult sau sa obiectez.De f mult ori in ideea ca vrei sa faci repede ceva se mai face rabat de la niste mici chestii care pot costa in viitor... :smile:Va doresc amindurora succes ,ca banuiesc ca ii dai o mina de ajutor.. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honuirea eu SPER ca este cea din fabrica. Aseara am verificat, dar nu a mai fost Vadimutz pe acolo sa confirme, faptul ca pistonul are un joc maricel fata de cilindru. Acum nu stiu inca cat trebuie sa fie diferenta intre diametrul pistonului si cilindru, dar cautam, masuram, si tragem o concluzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca honuirea este inca cea originala. Prietenul meu mecanic din Hamburg care a desfacut peste 10 motoare de 850 si V70 a avut tot timpul camasi care aratau foarte bine si uzura f mica la pistoane. La supape alta poveste :smile: La nici un motor nu a fost nevoie sa treaca pe masura urmatoare la pistoane.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am desfacut impreuna cu @paunionut si semicarterul inferior si am scos pistoanele si blocul. Un pic uzura pe cuzinetii de biela, aproape zero uzura pe cei de palier. Putin jos axial, deci alti cuzineti la rand. Maine merg sa masor blocul de ovalitate si pistoanele sa vedem ce comandam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus azi blocul si pistoanele la masurat. HAPPY-HAPPY-JOY-JOY, aproape ZERO uzura la camasi si la pistoane. Diferentele sunt de ordinul zecilor de miime...

Deci la comanda cuzinetii, biele forjate, restul de piese sunt pe drum, si ne apucam de asamblat !

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... Bad news. Se pare ca desi blocul nu e ovalizat,totusi are uzura. Am bagat azi in camasa segmenti nou-nouti Mahle de cota 0 si am distanta intre capete 0.6. Trebuie segmenti cota 1 care sunt f. greu de obtinut, si luati la pila la capete. Altfel trebuie alezare si honuire si nu mai an nervi si pt asta duoa ce am comandat deja piese de aproape 1000Euro :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte nasol, nu nasol..... :confused1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu gasesti segmeti da-mi un telefon.(am un furnizor secret pe Mahle)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol. Am si eu cativa secreti prin Germania si pe eBay :))

Ia vezi, la ce pret / termen e disponibil codul 038 24 N1 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mesaj cu pretul obtinut de mine si termenul de livrare.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si am facut comanda :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now