Posted 27 Aug 2014 · Report post salutare am si eu o problama la volvo s60 nu fuge mai tare de 140 km|h si mi sa aprins martorul de bord am fost si lam resetat si cand am iesit pe autoband a inceput sa se aprinda iarasi si sa nu mai mearga si motorul suna altfel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Si la diagnoza ce ti-au zis ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post mai am si problema cu geamul stang fata cand il ridic automat pe treapta doi se ridica si coboara si tot asa ce ii pot face?au sters martorul din bord si atat si motorul suna normal ok am fost la un amic si problema a aparut ca am alimentat din romania de la mol Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Inca o date te intreb. DIAGNOZA CE SPUNE ? Crezi ca daca resetezi un bec care-ti indica o eroare, repari masina ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post asta e problema ca amicul meu la resetat si atat apoi a functionat normal pana am iesit pe autostrada si am forjatonu mia zis nimik ce ar putea fi eu cred ca e de la motorinaa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Fiecare Diagnoza trebuie sa emota niste erori , asta cu motorina este o prostie colosala , pe loc se tureaza mai mult de 3.000 turatii ? Vezi sa nu fie egr daca este diesel , ca nu ai precizat de motor este . Este imposibil sa nu dea nici o eroare la Diagnoza / Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post e diesel si pe loc se tureaza si in mers in toate treptele se tureaza numai in treapta 5 nu se mai tureaza peste 3000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Pariez pe VNT blocat si eroare de suprapresiune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post La tester se citesc erori, nu se sting becuri. Noi putem sa ne dam cu parerea, insa fara o diagnoza, nu prea ai ce sa-i faci. Posibile cauze: EGR, DPF, injectoare, turbina, intercooler, scapari de vacuum, valva control turbina, ECM, swirl, etc.... Poti sa faci o diagnoza, sau sa te apuci sa schimbi piese. Dar dupa cate vad, tu nu ne spui nici ce tip de motor ai, cutie de viteze si vrei sa iti reparam noi masina din spatele calculatorului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post e 2.4 din 2007 cutie manuala in 5 trepte 163ps o sa merg la tester si o sa va anunt ce imi zic numai ca nemtii te pun sa cam schimbi tot ce le da acolo ca e defectce e VNT? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post EL NU ARE TURBINA CU GEOMETRIA ELECTRONICA?VAD CA ESTE DIN 2007. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 (edited) · Report post Daca masina e din 2007 are 5 trepte plus motorul este euro 4 de 163cp si da are turbina cu actuator electronic Edited 27 Aug 2014 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Si daca e cu geometrie controlata electronic n-are voie sa se cocleasca / blocheze sau care-i problema ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Pentru o electronica schimbi turbina e un slogan aparut la volvo 2005 - 2009 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post are cutie cu 6 trepte,si da nu am vazut "geometrie controlata electronic n-are voie sa se cocleasca / blocheze" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2014 · Report post Daca este 2007, este S60 si are 5 trepte inseamna ca e motorul de 126 CP . Deci undeva, cineva, nu ofera toate datele . Daca e turbina cu geometrie controlata electronic trebuie inlocuita turbina pt ca motor nu exista de cumparat iar de reparat este 279E in DE. http://www.ebay.de/itm/Hella-Garrett-Turbolader-Volvo-S60-2-4-D5-Elektr-Stellmotor-REPARATUR-/221160207424?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVolvo&hash=item337e2cf440@Adi, sloganul e aparut la BMW in 99 iar acum mai toate sunt electronice . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post gata am depistat care era problema trebuie sa fac o poza ca sa va arat era sarita o tija mica de plastic care vine sub capacul de la gura de umplere de ulei scz dar nu stiu sa explic clar dar o sa fac o poza sa va arat acuma merge de numamai am o problema cu geamul stanga fata cand il dau sa se ridice automat urca si coboara intruna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post poate e o tija mica de plastic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post Tija swirl este. Ori o legi cu sarma, ori optezi pt una noua (undeva la 10Eur ar trebui sa fie la voi) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post era numai sarita daca mai face figuri o sa iau una noua problema cu geamul daca ma puteti ajuta va rog mersi mult de sfaturi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post Du geamul pana sus si tine-l acolo cu butonul ridicat 5 secunde macar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post o sa incerc ms mult Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2014 · Report post butonul il tii pe treapta a 2-a ? sau pur si simplu treapta 1 cum l-ai ridicat (pe treapta 2 imi cade in jos inainte sa ajunga sus)?Multumesc Share this post Link to post Share on other sites