13 posts in this topic

Salutare, am un volvo s40 din 1997, benzina, 85kw si marti dimineata am gasit bateria descarcata (am uitat aprins becul de la plafoniera), am luat curent de la un vecin de la o masina diesel si a pornit imediat dar am observat ca motorul este subturat, aproape ca se opreste, daca o accelerez este totul ok, pot merge normal cu ea, doar cand opresc la semafor sta cam la 400 rotatii.

Am fost cu ea la un electroservice si mi-au verificat incarcarea care este ok, bateria are vreo 5 ani dar o mai duce sper. S-au legat si la calculator si nu le apare nici o eroare. Mi-au recomandat sa schimb filtrul de benzina si aer ceea ce am si facut dar aceasi poveste.

Mi-am adus aminte ca am spalat-o la motor vineri dar am umblat cu ea peste 400km in afara orasului sambata si duminica fara nici o problema.

Ce verificari as mai putea face inainte sa merg la alti mecani care sigur nu vor gasi nimic anormal?

Poate cineva a mai avut aceasta problema.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica clapeta de acceleratie... poate trebuie curatata...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verifica clapeta de acceleratie... poate trebuie curatata...

Am verificat dar e ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu-ti mai tine bateria curentul - are 5 ani dupa cum ai spus, chiar daca incarca bine alternatorul. Ar cam trebui o baterie - cam citi ani crezi ca rezista ?

Dupa ce ramai fara baterie, la prima pornire a motorului ii faci un self-learning, sa-si invete relantiul: 5 minute de mers in gol fara nici un consumator pornit: muzica, AC, etc. Apoi mergi cu ea normal si schimba citeva trepte, fara a merge subturat - mergi vioi cum se merge - nu la consum ca romanii. Apoi vezi cum se comporta.

Daca nu aveai nimic suspect inainte de a ramine fara curent, nu trebuie sa ai nimic suspect nici dupa ce i-ai dat curent.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifică și bornele sa fie curate. Am o banuială că e de acolo...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poate nu-ti mai tine bateria curentul - are 5 ani dupa cum ai spus, chiar daca incarca bine alternatorul. Ar cam trebui o baterie - cam citi ani crezi ca rezista ?

Dupa ce ramai fara baterie, la prima pornire a motorului ii faci un self-learning, sa-si invete relantiul: 5 minute de mers in gol fara nici un consumator pornit: muzica, AC, etc. Apoi mergi cu ea normal si schimba citeva trepte, fara a merge subturat - mergi vioi cum se merge - nu la consum ca romanii. Apoi vezi cum se comporta.

Daca nu aveai nimic suspect inainte de a ramine fara curent, nu trebuie sa ai nimic suspect nici dupa ce i-ai dat curent.

Nu cred ca bateria are a face cu turatia motorului, o data ce a pornit nu mai depinde de baterie, oricum in curand o voi inlocui.

Verifică și bornele sa fie curate. Am o banuială că e de acolo...

Bornele le-am curatat deja, a fost primul lucru facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e de la spalat motorul. Cand se va duce condensul, se rezolva.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Atunci e de la spalat motorul. Cand se va duce condensul, se rezolva.

Două circa o săptămână şi-a revenit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ti-a zis matrix, a fost de la baterie. Ca sa te convingi, scoate borna ;) Si eu cand schimb bateria face urat masina, se aprinde check engine, cand opresc la semafor da sa moara si motorul, deabia tine relanti-ul.

Doar nu a stat motorul ud o saptamana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cum ti-a zis matrix, a fost de la baterie. Ca sa te convingi, scoate borna ;) Si eu cand schimb bateria face urat masina, se aprinde check engine, cand opresc la semafor da sa moara si motorul, deabia tine relanti-ul.

Doar nu a stat motorul ud o saptamana.

Am scris mai sus, bornele au fost "fund"ăţate primele.

Am scris mai sus, bornele au fost "fund"ăţate primele.

c u r ă ţ a t e

Edited by TeHashX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema a fost apa care s-a infiltrat pe langa fisele bobinelor. Am patit-o si eu. Am spalat motorul, a doua zi a inceput sa mearga in 3 bujii. Am scos fisele si era fantana acolo. Sters, uscat, mers brici.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asta asa e

Am patit si eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

A fost de la IAC (idle air control), s-a resetat ramanand fara curent. Dupa cateva ore de de mers in trafic, utilizand toate treptele de viteza isi revine. Eu patesc mereu cand dau jos bateria.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now