Posted 17 Sep 2014 · Report post o sa vorbesc cu oliver, poate weekendul asta o sa ma duc pana la el. bogdan g, n-ai cumva o schita cu furtunasele de vacuum incepand de la actuator la toate ramificatiile? sau daca poti, in mare sa-mi faci o schema. poate am ceva infundat, murdar, stiu eu? si atunci sa-l dau jos sa-l curat. mersi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 · Report post Am facut o schita . 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 · Report post valva control turbina se afla in spatele motorului, aproape de teava de evacuare sau confund eu ceva? si mersi de schita! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 (edited) · Report post Da. Exact acolo e. In partea dreapta jos cum stai sub masina si privesti spre botul ei. Fiind un furtun de vaccum nu prea ai cu ce sa-l fi infundat. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2 Edited 17 Sep 2014 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 · Report post ma gandeam ca poate din cauza aia sa-mi faca presiune prea mare. dupa teoria mea, actuatorul comanda geometria si atunci de aici ar fi buba pt. presiune prea mare sau prea mica sau ii gresita teoria mea?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 · Report post Cred ca este corecta teoria, numai ca presiunea marita nu o simti ... iar presiunea mica o simti, nu trage masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2014 · Report post ma uitam pe youtube, la o chestie, credca era pe un 850. overboost si underboost. la underboost abia se misca acul, la overboost se tura masina dar nu urca asa tare in viteza. tipu o schimbat wastegate-ul si inca o chestie. din cate stiu 1.6d n-are wastegate... Share this post Link to post Share on other sites