Sign in to follow this  
Followers 0
blueazimut

Lamuriri EGR + VIDA

2 posts in this topic

Salut!

Va rog daca ma puteti lamuri si pe mine in legatura cu EGR si VIDA:

1.La ECM=>Parametri avem asa: EGR duty cycle si EGR valve....Pe romaneste si pe scurt: ce este una ce este alta?Banuiesc ca una ar fi valoare ideala si una valoarea actuala,dar explicatia de la DESCRIERE din engleza ma cam baga putin in ceata...

2.Cand EGRul este deschis maxim ce valori ar trebui sa avem la EGR CYCLE si la EGR VALVE?

3.La 1.6D,cel cu situatia descrisa la threadul cu antiskid/dpf,am asa:

-in sarcina,la drum lung, EGR CYCLE 83,iar EGR VALVE 100...

-prin trafic la un moment dat aveam 43 cu 43,dar variaza dupa cum o acceleram/deceleram...

-dupa ce am tras-o pe dreapta , aveam EGR CYCLE 74 si EGR VALVE 100.

Este ok?Pe loc nu ar trebui sa aibe EGR CYCLE 0-2% confrom descrierii in VIDA?Desi .ce-i drept. nu prea i-am timp de ragaz sa se inchida EGRul

Multumesc foarte mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambele valori ar trebui sa fie la fel . La mine este asa;

Cu motorul rece ;

Egr valve - intre 40-47%

Egr cycle - 100 ( adica inchis) . Dupa ce ajunge apa putin peste 30-40 grade se modifica egr cycle

La orice accelerare egr-ul se inchide, adica 100%.

Cu motorul cald la relanti ;

Egr valve - 24% ( +,- )

Egr cycle - 24% ( +, -)

Ps: poate al meu nu functioneaza corect dar asa imi arata vida.

Cand mai verific pun un print screen.

Cand il monitorizezi incearca sa pornesti ac -ul sau orice alt consumator sa vezi cum osclieaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0