paunionutz

Masina mea, de la inceputuri pana in prezent :D

290 posts in this topic

Daca pierderea e mica,nu cred ca e o problema,cred ca e oarecum normal.

E bine de schimbat freonul in fiecare an.

Eu acum cand l-am schimbat,am scos 525 g,din totalul de 700 cat trebuie. Nu vad o problema aceasta pierdere.

Nu... doar ca la mine a scos 60 g din 1000 cat trebuie. Aici este o problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,probabil ca e o problema undeva.

Cand ai bagat acum ,ti-a bagat si cu substanta de contrast ca sa vezi pe unde ai pierderi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,probabil ca e o problema undeva.

Cand ai bagat acum ,ti-a bagat si cu substanta de contrast ca sa vezi pe unde ai pierderi ?

Acum a bagat cu substanta de contrast. Anul trecut instalatia a fost reincarcata de cumnatul meu (tot la un atelier specializat), dar nu stiu detalii despre operatiunea facuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut 2 aparate pana acum care indicau cu minus 150gr la procesul de recuperare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum a bagat cu substanta de contrast. Anul trecut instalatia a fost reincarcata de cumnatul meu (tot la un atelier specializat), dar nu stiu detalii despre operatiunea facuta

Si nu sa uitat cu ochelarii aia galbeni ? sa vada pe unde curge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu sa uitat cu ochelarii aia galbeni ? sa vada pe unde curge?

S-a uitat in zona motorului si prin grila, dar nu se observa nimic. In mod normal trebuia demontat bara si scutul radiatoarelor, pentru o verificare amanuntita, dar mai avea si alte masini care asteptau. A folosit si un aparat cu piuitoare, ce detecteaza freonul si nici ala nu a facut galagie, a piuit un pic in zona ventilelor de umplere, pana s-a evaporat freonul pierdut la scoaterea cuplelor si apoi nu mai piuit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am montat noul Yatour sa cante mp3-urile si la mine in masina (din nou) :D.

Si cred ca o sa revin la filtrul de aer stock, ca m-am cam pictisit de asta conic care "urla".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum interiorul sport

20151101_132555.jpg

20151101_132432.jpg

20151101_132439.jpg

20151101_132455.jpg

20151101_132508.jpg

20151101_132521.jpg

20151101_132538.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de mult cautata... prelungire bara sport :D

20151116_091146.jpg

20151116_091136.jpg

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa Ionut. 

Atentie la bordurile lui Videanu ! 

Prelungirea a venit datorita juniorului :) 

 

Sanatate! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Cotetz, baga masina repede in garaj ca ramai fara : 

-grila

-capace oglinzi

-sticla oglinzi 

-capacele roti

-bandouri cromate

 

Hai ca ai triplat valoarea masinii, mai bine iei scutece de acum incolo si cu masina la garaj ca te spun doamnei daca mai bagi bani in fier . :D 

 

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este in garaj de asta iarna.

Capacele sunt lipite cu silicon :D

Sticlele sunt inscriptionate.

Oricum am terminat cu ea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

New project!!!!

20151219_211850.jpg

20151219_211825.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are timp liber are, sa vedem de la 1 ianuarie cine mai are timp liber :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are timp liber are, sa vedem de la 1 ianuarie cine mai are timp liber :D 

in ultimul timp, ai avut mai mult timp liber decat mine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai bagat acolo ca bine mai arata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai bagat acolo ca bine mai arata.

Momentan nu dau detalii, pentru ca ce am bagat acolo este prea mare si nu se poate pune "sticla" la loc. Daca reusesc sa fac ceva cum tebuie o sa pun si detalii. Pana  atunci ramane in aceasta faza

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut stopul de facelift. Astept sa vad cat de tare se incinge si apoi sa caut un sistem de prindere

1451142996193.jpg

1451143022727.jpg

1451143056169.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata si stopurile!

Nu le-am nimerit 100% la fel, insa nu este diferenta mare

Pana la  urma le-am pus rezistente si lumineaza la 50% pe pozitie si se aprind 100% pe frana

pozitie 20151227_200759.thumb.jpg.dc9306c5c095ae20151227_200733.thumb.jpg.b6bb0b4d332701

Frana

20151227_200944.thumb.jpg.bfac26c0e6927920151227_200851.thumb.jpg.88699ce97d868e20151227_200906.thumb.jpg.12203709f32c5e

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos,felicitari,mai multe detalii te rog,ma gandesc ,ai folosit banda de leduri........cum ai fixat/alimentat (de cat sunt rezistentele folosite)benzile..........Ma bate gandul sa fac asa ceva la v50.........

Cum ai desfacut stopurile?

Si totusi uitandu-ma mai bine.....acelea nu-s benzi de leduri...???!!!Ce anume sunt?

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit asa ceva http://olx.ro/oferta/tub-led-flexibil-far-drl-semnalizare-ID5hUov.html#80be1f90f9 , fara semnalizare

Rezistentele sunt ceramice, de 5w 100 ΩJ (ce aveam eu pe acasa)

Am gaurit stopul si le-am prins cu niste sarme subtiri (dintr-un cablu UTP). Dat fiind faptul ca se incing foarte tare, nu le-am putut lipi, existand riscul sa se dezlipeasca si sa cada in stop.

La desfacut stopul, exista riscuri foarte mari sa crape plexicul. L-am incalzit cu feonul industrial si apoi l-am cracanat cu surubelnita. Partea alba/transparenta s-a desfacut pe lipitura, partea rosie... a crapat cum a vrut "muschiul ei". Ba s-a desfacut pe lipitura, ba a crapat muchia plexicului.

Dupa montarea bandoului, am dat cu picatura de jur imprejur si dupa care am dat cu silicon transparent.

Alimentarea am facut-o cu un releu. Pe pozitie este alimentarea directa prin rezistenta, iar la stop pe frana trece prin releu si m-am legat dupa rezistenta, pentru intensitate maxima. Ambele bandouri de leduri, le-am alimentat dintr-un singur stop

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ceva,...poate fi taiat la dimensiunea necesara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relativ. Banda de leduri este formata din module de cate 3 leduri. Daca dimensiune se nimereste fix intre module este ok, daca nu, nu o sa mai lumineze ultimul led, sau ultimele 2, depinde intre care prinzi.

La mine spre exemplu, se vede in prima poza, ca bandoul nu lumineaza in ultimii mm din coltul de jos. Acolo a ramas un led din acel modul de 3. La fel in ultima poza, dar in coltul de sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now