Pataque

Debitmetru aer sau altceva?

15 posts in this topic

Salutare dragi colegi!

Se da urmatorul comportament al masinii: putere scazuta, fum negru mult si des si "Check car's emissions system" aprins in bord. La reprezentanta m-au diagnosticat cu debitmetru aer blocat si ceva la etansarea DPF-ului - lipsea un colier (FYI - ~ 1450 lei debitmetru si ~60 de lei colierul - e imprimat cu 'Volvo original'). Am dus-o la un service mai putin respectabil decat reprezentanta unde am rezolvat colierul si curatat debitmetrul (60 de lei toata treaba cu solutia mea), fara sa simt nici o diferenta.

Astazi am dus-o la tara si am avut timp mai mult sa stau sub capota si am observat o fisura la nu stiu exact ce e (vezi poze) cu urme de ulei prin jur.

Acum, sunt foarte aproape de a comanda un debitmetru nou de la tovarasul Alex Midnight Caller, dar daca saracul nu are nimic si il schimb degeaba?

Mecanicul e disponibil de luni, deci pana atunci apreciez pareri si sfaturi.

Cheers!

post-6851-0-27983200-1412433415_thumb.jp

post-6851-0-37084500-1412433438_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca merge mai bine .

Acel furtun mai gros cred ca e de apa (nu imi dau seama ) cel subtire murdar este de la clima ...

Mai fa niste poze per ansamblu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe furtunul ala gros ai o zgaraitura?

vezi sa nu fie crapat rupt acolo daca da asta e problema ta !

incerca sa strangi sa vezi ce e cu crapatura aia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa debitmetrul, schimba furtunul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta zic, furtunul gros e fisurat si urme de ulei prin jur (am sters si am verificat din nou dupa un drum). Clar ca voi schimba furtunul, dar poate fi problema de la el? Ce rol are?

Adevarat, nu am testat sa vad cum e cu debitmetrul deconectat. Nu sunt aproape de ea, dar voi incerca sa mai pun niste poze maine dimineata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba furtunul si lasa debitmerul in pace

Share this post


Link to post
Share on other sites

In curand vei schimba si farul de pe dreapta daca nu pui tija de prindere bine, adica sa o intorci.

Eu am schimbat 2 furtune in 60oookm.

Deh', consumabile :D

Fumul, lipsa de putere, aparitia uleiului, șuierat pe accelerare => furtunul.

Si ina ceva, cu un spray de frane sa-ti cureti alternatorul, apoi il suflii cu pistolul de aer.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha deci era de admisie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Schimba furtunul de la intercooler! Eu asta vad in poza,furtunul de la intercooler spart!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E intr-adevar furtunul de la intercooler. Maine foarte probabil vine si il schimb. Sper sa fie doar asta sursa problemei..

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa-ti fi comandat variata pentru DPF, ca exista si cod pt. masini fara DPF si are alt unghi si alta lungime !

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat furtunul si pare sa isi fi revenit. Am dus-o la o plimbare pe la marginea orasului si dupa ceva kilometri a disparut martorul din bord, fumul tot mai putin si pare ca trage mai bine :hello2: Pret 500 lei cu tot cu manopera.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieiiiiiiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now