Adry

verificat ulei in cutia de viteze?

43 posts in this topic

Buna seara. zilele trecute am schimbat uleiul in cutia de viteze si se simpte diferenta.au intrat 2,2L de ulei.este posibil sa

intre uleiul printre pinioane si sa imi scada? adica sa nu mai fie la nive. voi ce sfat imi dati?

sa il mai verific o data sa vad daca este la nivel sau nu are rost.multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat ulei trebuie sa intre in mod normal in cutia pe care o ai tu dar daca la momentul schimbului l-ai pus la nivel(adica pana a inceput sa curga pe la busonul de umplere) nu trebuie sa il mai verifici :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat daca iti curge pe undeva

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi nu cred ca ar fi facut schimbul fara sa rezolve problema... zic eu :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a dat pe afara nu mai trebuie sa verifici nimic.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara. zilele trecute am schimbat uleiul in cutia de viteze si se simpte diferenta.au intrat 2,2L de ulei.este posibil sa

Lamureste-ma cum se simte? In ce fel se simte? Ca.... il schimb si eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum sa se simta?Intra mai usor in viteze la rece si schimbarea este mai usoara,adica efortul este mai mic atat din partea soferului cat si din partea cutiei.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, la cutie manuala inteleg ca nu ma fortez prea tare sa schimb vitezele dar la automata? Nu se mai simte şocul ala cand schimba vitezele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La automata din cate am citit pe forum se schimba la un interval de timp , cred inainte a apare socuri ... si din cate am mai citit ar trebui sa dispara socul daca nu e stricata cutia

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Socul dispare doar daca nu s-a dus cutia deja...

Cand se ajunge la socul acela la schimbarea vitezelor uleiul deja este depasit de moment...

In mod normal socul dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am schimbat uleiul din motor i-am zis la nea Dorel sa schimbe si uleiul din cutie. Si cand am revenit la masina ar fi zis el ca o verificat si in cutie am ulei de lunga durata si ca nu trebuie schimbat. Acum eu ce sa zic pana la urma e prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca am spus bine soc dar treaba e ca simt cand imi schimba vitezele. Sa fiu mai clar : Daca pun un pahar cu apa aproape plin pe bord si plec cu masina pana in treapta 5, cand schimba vitezele nu se varsa apa. Nu stiu, habar nu am cum sa explic. Nu cunosc nici pe nimeni cu cutie automata ca sa-mi fac impresie cum ar trebui sa fie normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am schimbat uleiul din motor i-am zis la nea Dorel sa schimbe si uleiul din cutie. Si cand am revenit la masina ar fi zis el ca o verificat si in cutie am ulei de lunga durata si ca nu trebuie schimbat. Acum eu ce sa zic pana la urma e prima mea masina cu cutie automata si nu stiu daca am spus bine soc dar treaba e ca simt cand imi schimba vitezele. Sa fiu mai clar : Daca pun un pahar cu apa aproape plin pe bord si plec cu masina pana in treapta 5, cand schimba vitezele nu se varsa apa. Nu stiu, habar nu am cum sa explic. Nu cunosc nici pe nimeni cu cutie automata ca sa-mi fac impresie cum ar trebui sa fie normal.

Soc la cutia automata este asemanator cu cel de la manuala, cand schimbi viteza brusc si eliberezi ambreiajul repede. Cand mergi sportiv si schimbi repede se simte un soc, o smucitura si se aude si un mic poc, la manuala. Cam asa se aude/ simte si la automata, cand este uleiul uzat

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult de raspzns Ionut. Pot sa stau linistit ca nu are simptomele astea nici pe departe. Inca o data multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este normal sa le "simti" cand se schimba, doar la cele dublu-ambreiaj este insesizabila schimbarea.

Daca nu da suturi, dupa cum explica si Ionut, nu ai de ce sa iti faci griji.Dar pentru linistea ta, schimba-i uleiul.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca saptamana ce vine o duc sa schimbe uleiul din cutie. Multumesc de raspunsuri

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreaba colegii cu automate la cati km se schimba uleiul in cutie

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar să nu te zgârceşti la ce ulei foloseşti. Din câte am citit, cam toată lumea recomandă OEM. Partea mai neplăcută e că trebuie făcută şi spălare şi aia foloseşte ulei mult, nu glumă.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar să nu te zgârceşti la ce ulei foloseşti. Din câte am citit, cam toată lumea recomandă OEM. Partea mai neplăcută e că trebuie făcută şi spălare şi aia foloseşte ulei mult, nu glumă.

Din cate stiu eu intra 7 litrii in cutie, plus inca 7 la spalare, deci la noi ar costa numai uleiul aprox 1200 lei http://www.piese-volvo.ro/fluide-originale/ulei-transmisie-automata/volvo/1161540-p-162.html

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heim pentru cutie nu ma zgarcesc ca sincer n-am chef sa am probleme cu ea din cauza mea cum ar veni. Imi zicea nea Dorel ca se schimba la 80.000 doar ca eu sm ulei din ala bun ce se schimba foarte rar. Mda... nici eu n-am inteles-o pe asta dar in fine. In cartea service nu gasesc sa fi fost vreodata uleiul schimbat dar Dorel stie ca eu am ulei bun. Asa m-am saturat de expertii astia...

Miercuri am programare sa schimbe uleiul si schimba si filtrul de aer...clima... ala ce miroase a pârțuri.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca exista ulei "deala bun" adica tot timpu folosesti ulei bun si il schimbi la timp .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca exista ulei "deala bun" adica tot timpu folosesti ulei bun si il schimbi la timp .

O zis ulei de lunga durata dar iti dai seama ca nu ma iau dupa el. Oricum m-am certat cu el cand am facut schimbul de ulei la motor si i-am clar spus sa bage Castrol Magnatec pentru diesel adica printre cele mai bune si el a bagat ulei ATU 10w 30 daca nu ma insel. Intersant e ca nu apare in cartea service schimbarea uleiului din cutie si nenea ala de la care am luat-o toate le facea la volvo. Sa nu fi schimbat niciodata uleiul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol Magnatec nu prea e pentru D5244T. Edge 0W30 A3/B3/B4!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a zis si Heim, Magnatec nu este ok pentru D5. Edge 0W30 A3/B3/B4 sau Edge 5w30 A5/B5 trebuie gabat in motorul tau

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfuuu eu as cauta alt nene dorel mai experimentat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now