Sergio001

Postcombustie Volvo V50, 1.6D, 2006

61 posts in this topic

Ulei pe furtunul dintre turbo si debitmetru am si acum. Am schimbat epuratorul si dupa nici 500km acelasi ulei pe furtun. Multi mecanici dau vina pe turbina ; ca mananca ulei...am pus turbina noua (nu reconditionata) si uleiul tot apare acolo. Nu este ulei mult, sunt vapori de ulei care se tot aduna acolo. La majoritatea 1.6d am vazut ulei pe acel furtun. (Ford, Peugeot, Volvo....chiar si la Mazda, si-a luat un prieten si cand a facut schimbul de ulei la fel avea)

Da, aveam depunere si pe racordul care duce in egr dar nu asa multa cum vad in pozele tale...

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Cat te-a costat epuratorul? Si stii cam cand ar trebui schimbat? :smile:

Merci!

Ulei am si eu pe acolo...plus ca nu era bine strans colierul si mai venea si pe afara...Zgura nu am prea vazut...poate pe viitor, dar sper sa nu.

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inca nu am avut masina diesel +turbo care sa nu scuipe un pic de ulei pe furtunul turbo-motor ... si la niciuna nu sa stricat turbina , nu avea joc axul , si nu mergea bine

Probabil daca o sa ai una cu turbaina stricata, nu o sa mai ai ulei pe acel furtun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat te-a costat epuratorul? Si stii cam cand ar trebui schimbat? :smile:

Merci!

Ulei am si eu pe acolo...plus ca nu era bine strans colierul si mai venea si pe afara...Zgura nu am prea vazut...poate pe viitor, dar sper sa nu.

In 2012, 1200lei. - acum cred ca a mai scazut pretul.

Nu exista interval de schimb pentru el, l-am inlocuit special pentru a scapa de uleiul de pe furtunul dintre turbina si filtrul de aer.

Calamina/zgura se acumuleaza, cred eu, din cauza mersului ("la consum") subturat.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am invatat sa nu mai merg la consum ca am vazut ca nu ii place nici motorului, nici DPF-ului si nici mie :hello2:

Parca suna mai frumos la 3000 rpm motorasul :D

Si ai scapat de ulei pe acel furtun? :D Pentru ca mi s-a spus ca de fapt sunt gaze ce contin si ulei si din cauza aia apare ulei pe acolo...deci e cam "normal". Adica si eu am si nu mi se pare vreo problema cat timp nu scade nivelul uleiului din baie la rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum spuneam toate au ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

Are cineva un astfel e pdf cu ,,Component location, engine contol module(ECM)" pentru V50, 1.6d, D4164T ?

atasat ex ptr D4204T

Stie cineva unde se afla amplasat senzorul Lambda, care este mes in bord cind sint probleme cu el si care sint sintomele ?

Multumesc.

components 2.0d.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonda lambda este pe galerie sau pe catalizator, dar daca se aprinde check engine in bord, nu inseamna ca este sonda lambda de vina. Mergi la un tester!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Paunionut.

Vreau doar sa o verific si sa scot din calcul.

Daca ai postat si altceva in afara de text, te rog sa mai postezi o data ca mie imi apare doar un patrat alb deasupra textului de la tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am postat un video de pe youtube. Cauta pe youtube, daca nu vezi aici, "volvo v50 ecu removal & opening" pentru a vedea unde se afla ECM-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara.

Are cineva o lista completa a senzorilor ECU pentru V50, 2005- ... , 1.6d, D4164T ?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now