Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

CosminCo

Cumpar Volvo C30 1.6D/2.0D

59 posts in this topic

Buna seara,

Caut sa cumpar un Volvo C30 pe motorina, de preferat 1.6D desi nu-mi displace nici ideea de a achizitiona un model cu motor de 2 litri.

Nu ma intereseaza foarte mult numarul total de kilometri, sau dotarie optionale. Ideea e sa aiba carte de service, reviziile facute la timp, si sa fie intretinuta bine. Intentionez s-o tin cativa ani buni.

Bugetul de care dispun e de maxim 6500 de Euro, asta incluzand si taxa de poluare in cazul in care e neplatita sau recuperata.

In rest, toate cele bune si astept ofertele voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dc vrei diesel? Motorul descris de tine are ceva probleme. Ceva mai multe probleme. Daca parcurgi forumul la sectiunea respectiva vei trage singur concluziile.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pe forum(tot in sectiunea aceasta) unul 2.0d mi se pare ca e un pic peste buget dar cred ca se merita e foarte dotat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi se refera la anuntul care intr-adevar depaseste destul de mult bugetul.

Eu iti recomand sa te orientezi catre o masina din afara tarii. La noi ma indoiesc ca gasesti usor ceva ok in banii de care dispui.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare bine intretinuta masina si la un pret bun ... adica nu prea gasesti summum cu scaune incalzite si xenon ... cel putin in franta la km astia ... e peste 8000 euro

ps. nu cunosc persoana care vinde masina ...nu fac reclama :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca poti sa faci un efort, masina sugerata de Cristi Muresan mi se pare super. Daca mergi pe buget minim cu dotari minime (Volvo Basic/Kinetic) cred ca vei regreta mai tarziu, mai ales daca intentionezi sa o tii mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce a spus flavius sunt si eu de acord. Diferentele se simt mai tare decat te-ai astepta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu mai punem ca orice vrei sa adaugi la masina dupa ca si opțiune costa o caruta de bani, softuri, etc.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut anuntul la care va referiti pe mai multe siteuri de vanzari auto si intr-adevar e o varianta super atractiva. Insa eu nu dispun decat de 6500, trasi si aia de par cumva, si nu pot sa ma mai intind un cent peste, fiindca nu ma mai ajunge plapuma. Si nu cred ca l-as putea convinge sa lase 2000 de euro din pret, numai zicandu-i ca o sa apreciez foarte mult ce-o sa am in garaj :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incercarea moarte nare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Caut sa cumpar un Volvo C30 pe motorina, de preferat 1.6D desi nu-mi displace nici ideea de a achizitiona un model cu motor de 2 litri.

Nu ma intereseaza foarte mult numarul total de kilometri, sau dotarie optionale. Ideea e sa aiba carte de service, reviziile facute la timp, si sa fie intretinuta bine. Intentionez s-o tin cativa ani buni.

Bugetul de care dispun e de maxim 6500 de Euro, asta incluzand si taxa de poluare in cazul in care e neplatita sau recuperata.

In rest, toate cele bune si astept ofertele voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e o chestie... Ar trebuie sa ai totusi o rezerva de bani pentru lucruri neprevazute. Si inainte sa o cumperi sa o verifici bine. Eu am facut asta la reprezentanta si nu a fost cea mai buna decizie, iti trantesc un deviz in fata si la revedere, si nici ala facut bine. Au omis cumva sa-mi zica ca uleiul la cutie trebuia schimbat, ceva care era efectiv vital de ex.

Cel mai bine ar fi sa o verifci daca se poate la Bogdan G, o sa te scuteasca de foarte multe (eventuale) probleme.

Eu m-am entuziasmat repede, cautam si de foarte mult timp si nu gaseam...si apoi na, electromotor picat, bascule pivoti fata praf, ulei la cutie, scut, + chestii mici, niste becuri arse, lamele stergatoare praf, ( nu radeti, se aduna!).

In fine, ai mare mare grija, pune in balans necesitatea unei masini, dorinta de a avea un Volvo, timpul (cat inseamna sa-ti iei ACUM, cat inseamna/afecteaza sa o iei in 3-4 luni), ce ar insemna sa mai astepti ca sa iei ceva cu mai multe optiuni (crede-ma, eu plang acum ca am sistem basic audio si n-am trip computer si altele).

Succes :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ca nu am xenon ... nici la celalat volvo nu aveam xenon dar lupele fara xenon + ploaie nu e o combinatie placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti, optiunile la o masina ii cresc pretul. La o masina noua, "full option" este aproape dublu fata de basic. Xenon, premium sound, piele, scaune electrice, trapa, etc inseamna bani multi la masina noua si bani in plus la masina SH.

Dar cum am mai spus, romanul vrea sa fie mintit frumos- masina full, km putini, nerulata in romania, tinuta in garaj, masina unei doctorite batrane in Germania si la bani de cola cu seminte. Astea se intampla una la un milion!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai e o chestie... Ar trebuie sa ai totusi o rezerva de bani pentru lucruri neprevazute. Si inainte sa o cumperi sa o verifici bine. Eu am facut asta la reprezentanta si nu a fost cea mai buna decizie, iti trantesc un deviz in fata si la revedere, si nici ala facut bine. Au omis cumva sa-mi zica ca uleiul la cutie trebuia schimbat, ceva care era efectiv vital de ex.

Cel mai bine ar fi sa o verifci daca se poate la Bogdan G, o sa te scuteasca de foarte multe (eventuale) probleme.

Eu m-am entuziasmat repede, cautam si de foarte mult timp si nu gaseam...si apoi na, electromotor picat, bascule pivoti fata praf, ulei la cutie, scut, + chestii mici, niste becuri arse, lamele stergatoare praf, ( nu radeti, se aduna!).

In fine, ai mare mare grija, pune in balans necesitatea unei masini, dorinta de a avea un Volvo, timpul (cat inseamna sa-ti iei ACUM, cat inseamna/afecteaza sa o iei in 3-4 luni), ce ar insemna sa mai astepti ca sa iei ceva cu mai multe optiuni (crede-ma, eu plang acum ca am sistem basic audio si n-am trip computer si altele).

Succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparent nu pot sa-mi cumpar masina fara ca tatal meu sa o vada mai intai (nu ma intrebati de ce) iar jobul lui nu-i permite sa iasa din tara. Plus ca precedenta masina pe care am comandat-o din afara a fost o teapa grosolana si am renuntat la ideea de a mai plati atatia bani pe ceva pe care o vad prima oara in fata portii si pe care nu o pot returna. Am cateva luni in care tot scrutez anunturile online pentru o masina faina cu care sa pot face naveta facultate-acasa (locuiesc la marginea iasului) si care sa arate bine cand am nevoie. Mai nou am realizat ca stiu mai bine preturile la masini de pe olx si autovit decat unele materii pentru facultate. Daca nu merge cu volvo, foarte bine (sau ma rog, foarte rau), caut si in alta parte. Pana atunci cererea ramane deschisa ofertelor.

@ Sarsaila: ma intereseaza doar diesel, imi pare rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai zic ca ITP-ul se face anual in Belgia si orice masina are Carpass-ul care da toate detaliile referitoare la numarul de km si eventualele probleme ale masinii.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Am vazut ca s-au facut referiri la anuntul pus de mine.

Am fost contactat de catre CosminCo si am discutat cateva aspecte. Din pacate el are o limitare legata de buget.

Doresc sa mentionez ca nu cunosc personal pe nici unul dintre membrii forumului (exceptie face Bogdan G - caruia tin sa-i multumesc pentru ca m-a ajutat acum ceva timp).

Vreau sa mentionez cateva chestiuni legate anuntul meu si discutia de pe acest thread:

- C30-ul merge (trage) foarte bine cu monorul de 2.0D. Eu am condus modelele cu motoare mai mici diesel / benzina si chiar este o diferenta. Nu am condus (si imi pare rau) cele cu motoare mai mari de 2 litri

- Modelele SUMMUM sunt destul de scumpe si in afara. La asta se mai adauga costuriile de transport / imantriculare, etc.

- Eu am facturiile de la service din ultimii 5 ani (ca am schibat bateria, stergatoarele de parbriz, uleiul, filtrele sau distributia care a schimbat de sub 10000 de km).

- Inainte de a decide ca vand masina (care a venit subit), am facut un tratament profesional pentru exterior cu argila, etc... pentru care am platit 600 de lei. Exteriorul arata ca si nou acum

- Eu consider pretul de 6850euro+TVA ( 8494euro) mai mult decat fair pentru o astfel de masina care te face sa intorci capul dupa ea in traffic si pe care e foarte greu sa o depasesti :)

- La ultimul drum de peste 1000 de km in RO si afara am scos 5.9 consum, ceea ce este foarte ok mai ales ca am mers si tare pe autostrazi si incet pe la noi

Asa ca daca stiti pe cineva care doreste o astfel de masina va rog dati mai departe.

Merci :)

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti timp la viitoarea intrunire va plimb cu d5 daca vreti. Ps eu v-am reperat intro zii la auchan cu masina si intradevar arata bine . Am recomandat-o deoarece mi se pare un pret oke. Si poate ati fii ajuns la o intelegere , sper ca nu am suparat pe nimeni. Eu daca eram in cautare de masina eram primul sa o vad :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai de facut drumuri scurte si prin oras si stii ca e aglomeratie, ia-ti benzinara...sau cel putin nu-ti lua motor de 1.6/2.0d si sa mai aiba si filtru de particule...

Eu pe a mea nu o dau prin oras decat in caz de maxima necesitate...altfel, drumuri de la 10km+ si in afara localitatilor sau in localitati unde o pot tine la 60...

Sau la 6500 (nici atat, mult mai putin...) poti, bine, merci, daca e masina doar pentru tine, sa iei o Corsa de 1.3CDTI daca tot vrei dizal cu motor si consum mic :P Dar nu poti avea comfort, performante si sa dai si bani putini, din pacate... :(

Nu stiu cum trage motorul de 1.6 benzina pe Volvo, dar C30 e un pic mai usoara decat S40 si poate ca e mai indicat prin oras...Nu te uita ca iti consuma 2-3% in plus...in oras faci 100km in 5-10 drumuri...Dar daca ajungi sa schimbi filtru de particule, turbina sau alte cele, o sa iti dai seama ca bagai de diferenta benzina din banii aia si iti si ramaneau sa iesi in oras cu prietenii in fiecare zi...Dieselul e pentru drum intins, nu ii place in oras numai treapta 1 2 3...

Spor la cautari! Sper sa nu te fi sfatuit prost :smile:

LE: in oras si a mea de 1.6d consuma 7%...diferenta e afara, nu trece de 4.7 nici cand o "frec tare".

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea este de vanzare. 5990 euro. Daca esti interesat da-mi PM. Motorul cel mai bun. 1.6i .

Share this post


Link to post
Share on other sites

... face naveta facultate-acasa (locuiesc la marginea iasului) si care sa arate bine cand am nevoie. ...

@ Sarsaila: ma intereseaza doar diesel, imi pare rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru drumuri scurte, omori diesel-ul, nici nu apuca sa iti urce temperatura apei la normal si o si opresti...Ia exemplu de la nemti si ia o benzinara cu motor de 1.6 sau 1.8 care te duce frumos si in afara la nevoie cu un consum de 6-8%, dar pe care nu o omori in oras, motorul fiind foarte fiabil si nepretentios (nu prea are ce sa se strice la el)...plus ca motorul pe benzina e mai usor ca si masa, deci sarcina pe axa fata nu mai este atat de mare, iar la cate gropi/canale/denivelari sunt prin orase, in timp apar uzuri si la trenul de rulare. Iar acum benzina e mai ieftina decat motorina... :confused2::confused2::confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.