Posted 24 Oct 2014 · Report post @Ciprian Radu - toata lumea i-ar fi spus sa mearga clar pe Volvo daca n-ar fi spus: Eu.am nevoie de o mașină de familie, 4x4, care sa consume puțin și costurile sa nu fie foarte mari. nu discutam de primele puncte, dar trebuie sa fie clar ca masinile Volvo comparate cu Nissan nu au o intretinere ieftina, exemple din viata reala sunt urmatoarele: - la Qashqai-ul 2.0 revizia facuta la Badsi a fost ~1100 lei / la C30-ul meu (revizie la Primus) a fost 1500 - placutele de frana (ambele seturi) la C30 au fost 570 (OEM) luate de la MC, in 'reprezentata' pe proforma erau 1020; la Qashqai nu retin numarul exact dar sigur undeva pe la 600 (in reprezentata). Pe langa 'intretinere' trebuie sa luate in considerare si eventuale costuri ce pot aparea ca urmare a unei defectiuni dar si costul asigurarii CASCO. Asta presupunand ca o masina care are doi ani 'merita' un CASCO (care la XC60 nu pot sa cred decat ca este mai mare decat al meu la C30, si asta inseamna inca o mie-si-ceva de euro pe an). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2014 (edited) · Report post Offtopic am citit un pic fugitiv pe forumul nissan legat de o problema pe care a avut-o amicul meu cu qashkai-u si spuneau ca e recomandat sa schmbi viteza in oras pe la 3500-4000 rpm sa nu ai probleme cu dpf . Deci cel putin acele 3 pagini erau pline de prostii. Eu sincer nu as schimba v50 meu pe un nissan quashkai deoarece : interior ieftin ,scaune incomode (erau piele) si inestetice , sonorizare slaba (era bose cu sw), la partea de motor nu stiu decat ca nissanul are 320 nm si volvo are 400 . Oricum destul de putin pt un suv . Si colegului meu ii consuma 11 minim in oras si nu prea conduce sportivSi cu toate ca nu am fost niciodata intr-un xc60 presupun ca e o clasa superioara v50-ului Edited 24 Oct 2014 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2014 · Report post Cum a spus si colegul Heimdllr, nu trebuie sa te convingem noi sa-ti iei Volvo si nici nu trebuie sa aducem argumente, ca nu o vindem noi. Puteai sa ne rogi sa-ti spunem parerile noastre, nu sa ne acuzi ca nu avem argumente! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2014 · Report post Mie imi place XC60, ieftina de intretinut nu prea e....dar dupa cum am zis.....imi place!!!! Imi place designul f mult, ca e o masina sigura, potrivita pt o familie.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2014 (edited) · Report post Parerea mea: VOLVO! Daca vrei 4X4 adevarat: G Klass! Edited 24 Oct 2014 by priest Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2014 (edited) · Report post Mai dar rai mai suntem - de ce nu ii dam omului niste coordonate exacte sa isi faca singur calculele: Trebuie sa aleg intre un Nissan Qashqai motorul diesel de 150hp, manuala, full options din 2011 cu 90.000 kmsi un Volvo Xc 60 din 10/2010 care este impecabil, este Momentum fără piele, tot motorizarea diesel de 2l cu 163hp. Ambele mașini sunt 4x4 diferența fiind ca Nissan are 90 000 km iar volvo 147. 000km. Eu.am nevoie de o mașină de familie, 4x4, care sa consume puțin și costurile sa nu fie foarte mari. Ce ma sfătuiți? Volvo XC60 din 2010 cred ca are motorizare de 2.4L de 163 HP, si nu 2L - verifica inca o data. Daca e asa, atunci: - impozit 850 RON pe an // motor 2L 190 RON pe an. - poti face tuning la motor (2.4L) - e foarte permisiv - ex: Volvo Polestar duce motorul undeva la 215 HP // 420 Nm. - revizie la reprezentanta - 1.100 RON - la an sau 30.000 KM - consum undeva la 8 vara 10 iarna - masina sigura de familie, foarte confortabila la drumuri lungi - 4x4 nu te ajuta cu nimic concret - doar la consum cu plus 1 - 1.5l la 100km. - aici gasesti prieteni dornici sa sara si sa te ajute oriunde esti in tara, la orice ora - avem nenumarate exemple. Siguranta si confortul Volvo vin cu un pret - ca orice lucru bun pe lumea asta are un pret. Insa prietenii care ti-i poti face aici nu au pret. Succes! Edited 27 Oct 2014 by maverick 5 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2014 · Report post Prima problema la Volvo: daca trebuie platita taxa de prima inmatriculare o sa coste vreo 4500 euro,caci in 2010 dupa cate stiu erau EURO4. Vorbesc doar din auzite,dar Nissan nu este aceeasi platforma cu Duster,adica Renault?Sincer nici Renault nu mi se par ieftin...Dar ce-i drept are probabil un consum mai mic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2014 · Report post Consumul de motorina al nissan-ului qaskai automat in oras este cam 11 (tg mures) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2014 · Report post 4 x 4 te ajuta enorm!! la XC 60 ma refer.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2014 · Report post Impozit: 864 ron/an minus 10% daca platesti integral in martie Rca: 1100 ron/an la allianz si am bonus/malus 9 Revizie: 1300 ron cu consumabile aduse de mine, facut la primus (dar asta strict revizie); dar inevitabil tot timpul mai apare altceva Curea auxiliare: de schimbat la fiecare revizie aduca o data pe an: 270 ron + tva la primus + manopera parca 70 ron + tva Plus diverse alte cacaturi care iti vor cadea si nu ar trebui sa se intample asta la o masina premium, in cazul meu, de 52828 EURScuze 54828 eur Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2014 · Report post De o saptamina tot nu s-a decis ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2014 (edited) · Report post As adauga casco 5500 lei/ an allianz masina de 3 ani. In ce priveste revizii, costul mediu este pe la 1500 revizie plus 1000 diverse probleme (placute, curea aux, baterie etc). Eu fac revizie la 15k km de doua ori pe an. Edited 1 Nov 2014 by claud_74 Share this post Link to post Share on other sites