alecsh2002

aer cald aer rece

54 posts in this topic

Am o problema la un volvo s60 2.4 d5 2004 cu aeroterma/ac-ul.nu imi mai functioneaza directionarea aerului(picioare.geamuri etc).merg reglate treptele dar nu si gradele.oricate grade as seta merge tot cum vrea ea si anume : cand e cald afara aer caldut pe aeroterma si maxim rece pe ac si canf e frig afara aer FERBINTE si pe ac si pe aeroterma.s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut şi ţie! ;D

La o dignoză ai fost? Ceva erori? O recalibrare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am fost(nu am apucat) nu am erori in bord.si cred ca e si plin de mizerie pe undeva ca imi bazaie prin aerisirile din fata ca su cum ar schimba un casetofon casetele sau cd-playerul cd-uri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o problema la un volvo s60 2.4 d5 2004 cu aeroterma/ac-ul.nu imi mai functioneaza directionarea aerului(picioare.geamuri etc).merg reglate treptele dar nu si gradele.oricate grade as seta merge tot cum vrea ea si anume : cand e cald afara aer caldut pe aeroterma si maxim rece pe ac si canf e frig afara aer FERBINTE si pe ac si pe aeroterma.s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Salut,

Probabil s-a decalibrat, dar pentru a putea sa incercam sa te ajutam ar fi de folos sa stim cand a inceput problema, cum a inceput, daca a fost bateria deconectata sau descarcata, alte simptoame... iti arata temperatura acuala exterioara?

Pentru clima nu prea apar erori pe bord, dar erorile se stocheaza pe unitatea de control care se poate citi la diagnoza.

Cel mai probabil ai nevoie de o diagnoza si recalibrare, dar diagnoza probabil o sa te scoate din ceata.

Edited by gfieraru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A aparut cand nu am mai folosit-o 2 saptamani si am uitat sa o mai pornesc.bateria fiind inca cea originala....probabil i-a cam ajuns si s-a descarcat.temperatura exterioara mi-o arata.

Edited by alecsh2002
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Daca ai avut bateria descarcata atunci cel mai probabil o sa ai nevoie dar de o recalibrare la clima. In interior sunt niste motorase care regleaza clapetele sa schimbe directia in care sufla aerul si regleaza temperatura.

O sa ai nevoide de VIDA, un DICE si cineva cine se pricepe sa lucreze cu ele.

Eventual poti sa te uiti ca cine se ocupa cu diagnoza de pe forum si sa iei legatura cu persoana respectiva (De exemplu Bogdan G(Papasmurf)) sau service/ reprezentanta Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ptr raspunsuri.nu-s in tara deci.... reprezentanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu o intrebare...de cand am intrat in austria si am dat de temperaturi sub -10° masina mea nu mai baga aer cald...baga foarte putin aer cald...ca si cum motorul ar fi rece tot timpul...din austria a inceput temperatura sa fie sub -10° si am inghetat pana in Romania...ce poate fi?daca stau pe loc cu motorul pornit baga mai cald decat daca as fi in mers...dar nu mai baga aer incat sa poti sta in tricou in ea...a mai patit cineva?aveti idee ce poate fi?va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

75% este termostatul defect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee si eu am patit-O cu v70 , si nu era termostatul , pur si simplu am pus o folie pe botul masinii . Nu ii place la viteza mare si mult la vale ... dar mie mi-a scazut pana la un sfert (aici ma refer la indicatorul de temp a apei) si baga un pic de caldura

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee si eu am patit-O cu v70 , si nu era termostatul , pur si simplu am pus o folie pe botul masinii . Nu ii place la viteza mare si mult la vale ... dar mie mi-a scazut pana la un sfert (aici ma refer la indicatorul de temp a apei) si baga un pic de caldura

Cristi si in cazul tau, tot termostatul este defect. Doar la Logan se mai poarta cartonul in botul masinii :D. Eu am patit aceeasi treaba la a mea intr-o iarna, iar cand a venit caldura s-a blocat termostatul pe inchis si am fost nevoit sa merg 30 km cu caldura data la maxim, ca sa nu-mi fiarba motorul (cand afara erau 35 de grade) :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai l-am verificat cum mi-a indicat bogdan g, in toate conditiile inafara de -10 gr la viteza se comporta exemplar , acul sta fixat la jumatate , acuma sincer nu stiu ce sa cred

Eu am avut aceasta problema acum 3 anii ... de atunci nu s-au mai repetat conditiile (autostrada cu falsplat in vale)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand a venit frigul, am schimbat termostatul, la un prieten cu un BMW E46 diesel. In oras crestea destul de greu temperatura la motor, insa ajungea la jumatate si baga aer cald, iar afara, dupa ce sarea de 90 km/h incepea sa scada si automat baga din ce in ce mai rece. Am schimbat termostatul si acum, in 2 km incepe si baga caldura si afara nu mai scade de loc temperatura si automat nici caldura

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci , masina se incalzeste pana la jumatate , si iarna la temperaturi negative , dar aveam acul la jumatate si in anumite situatii (descrise mai sus ) in principiu cand mergeam cu viteza dar motorul nu era in sarcina aproape deloc (la vale) imi scadea de la jumate . Deci daca as merge acum cu masina prin oras dar si inafara lui s-ar incalzii dar daca as cobora spre exemplu valea prahovei , la sub -10 (poate mai frig trebuie sa fie) imi scadea temp apei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alin am povestit cam mult fara a ajunge la o concluzie , daca sapi in sectiunea V70 vei gasi metoda de verificare a termostatului , Ionut sa stii ca ai dreptate , dar dupa cum spunea Bogdan se strica greu termostatele, si dupa experienta care am avuto si eu cu d5-ul eu consider normala aceasta anomalie.

Un termostat costa in jur de 300-400 lei , nu este foarte simplu de schimbat (eu la prima vedere nu am reusit sa il schimb)

Va doresc un an plin de impliniri si multa sanatate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...sper sa fie doar suparat termostatul si sa isi revina...acum am observat ca nici nu imi mai aprate in bord steluta * ...langa indicatorul de temperatura... inainte arata "D* -10°" si acum e doar "D -10°".....am sa caut in sectiunea V70.va multumesc frumos si va doresc un an nou fericit si plin de lucruri bune si frumoase... :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la v50 imi apare steluta intre 2 si -3 sub nu mai apare ... parca si la v70 disparea (nu mai stiu exact)

Probabil la -10 daca erai in coborare prin germania (zona passau) si lintz unde e flat , limita de 120 mai apoi 100 (nu prea erai in sarcina mai deloc)

Apoi prin restul austriei spre viena sunt ceva dealuri ,a ajuns la jumatate apa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu o intrebare...de cand am intrat in austria si am dat de temperaturi sub -10° masina mea nu mai baga aer cald...baga foarte putin aer cald...ca si cum motorul ar fi rece tot timpul...din austria a inceput temperatura sa fie sub -10° si am inghetat pana in Romania...ce poate fi?daca stau pe loc cu motorul pornit baga mai cald decat daca as fi in mers...dar nu mai baga aer incat sa poti sta in tricou in ea...a mai patit cineva?aveti idee ce poate fi?va multumesc anticipat.

Ce valoare (indicatie ) are ceas apa (daca are)si apoi se trag concluzii.Poate s-a decalibrat clima asa un pic.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi indica nimic legat de apa...temperatura motorului...nu are ceas de temperatura.si au fost portiuni prin austria si ungaria unde am tinut-o constant peste 160km/h...si vazand ca au inghetat geamurile inauntru am tinut-o peste 3000rpm muuuult timp....se poate sa fie vreun senzor...ceva?ce sa fac...nu am unde sa o bag pe tester...doar in UK cand ajung...da imi ingheata bijuteriile pana acolo..multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha , pai pune o folie pe bot si apoi cauta sa rezolvi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 CCM - 002 air quality sensor.internal fault

2 CCM - 000C right temperature damper motor.signal to low

3 CCM 000F damper motor defroster.signal too low

Asta a fost la ultima diagnoza(din 3 facute) si problema cu redirectionarea aerului tot persista imediat cum repornesc motorul. :(((( vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele 2 , 3 am impresia ca trebuie schimbate

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 CCM - 002 air quality sensor.internal fault

2 CCM - 000C right temperature damper motor.signal to low

3 CCM 000F damper motor defroster.signal too low

Asta a fost la ultima diagnoza(din 3 facute) si problema cu redirectionarea aerului tot persista imediat cum repornesc motorul. :(((( vreo idee?

Buna seara,

air quality sensorul dar schimba aerul pe recirculare in cazul in care noxele in exterior sunt peste o anumita limita (la S60 2004 ii stricat si in cazul meu dar clima tot functioneaza fara probleme)

motorasele damper poate sa deie semnal prea slab din cauza ca contactul este oxidat/ necorespunzator sau poate sa fie arse (cel putin dupa experienta mea)

Cu VIDA si DICE se pot testa motorasele respective si daca functioneaza atunci trebue re-calibrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recalibrare a incercat sa-mi faca de 3 ori.de fiecare data totul merge perfect pana repornesc masina. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorasele respective nu cred ca sunt prea multi bani si cred ca se potrivesc si de la masina cu volan pe dreapta (repet, doar cred), problema este ca trebuie sa dai plansa de bord jos, sa le schimbi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now