Posted 21 Oct 2014 · Report post Salut! Pornind de la titlu si etichetele subiectului, are cineva idee ce poate fi? Eu banuiesc ca poate fi vreun fir la masa, doar ca nu stiu la care se refera. Simptome: 2000 rpm la relanti, iar in mers (ca inca merge) de cate ori apas ambreiajul se accelereaza singura tot pana la 2000 rpm, la pedalare nu accelereaza cu putere. Mai scoate si un zgomot un pic altfel decat daca as fi turat-o eu (poate de necaz nu mai aud bine). I-am curatat clapeta si EGR. Cine stie va rog sa imi dea un raspuns din experienta. Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post La o prima vedere pare a fi clapeta P1221 - generic throttle response malfunction Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post Mergi la un tester dedicat Volvo si revino cu eroarea interpretata specific pe volvo. Codurile cu P1 sunt specifice Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post Adica specifice, caracteristice fiecarei marci. Cele cu P0 sunt generice. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post Codul este din 'gama' volvo, dar cel mai bine tot dice-ul spune... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2014 (edited) · Report post Am scris la etichete ce se spune despre eroare: cylinder shut off exhaust valves short circuit to ground. Edited 23 Oct 2014 by kurisuchian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2014 · Report post Dupa eroarea aia ai probleme cu clapeta de shut-off, de care s-a discutat in alt topic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2014 · Report post Am fost la un service si au descoperit ca injectoarele 1 si 4 nu functioneaza. Dupa un usor dat din umeri m-a sfatuit sa caut pe cineva care ar putea sa le curete. Eu mă gândesc să nu cumva sa nu functioneze din alt motiv.Unde este acea clapeta de shut off? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2014 · Report post Pe traseul de admisie la intrarea in motor. E ca un "Y" in care intra doua furtune groase si un conector electric. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2014 (edited) · Report post Am rezolvat! Clapeta de acceleratie era dusă! Multumesc pentru răspunsuri. Mi-a mers bine in prima zi , dar acum merge in valuri cand accelerez undeva intre 1500 si 2000 rpm. Nimic aprins in bord, si cu teama de a nu deraia de la topic voi incerca sa caut pe forum. PS: cand folosesc pilotul automat nu se simte. Edited 30 Oct 2014 by kurisuchian Share this post Link to post Share on other sites