Florin Keaga

Volvo s40/2001 - zgomot partea stanga fata

9 posts in this topic

Salut tuturor! Detin un Volvo s40/2001/2.0T3/121kw si dupa ce am schimbat bucsele bara stabilizatoare fata(19mm) si amortizoare spate+burduf dreapta caseta directie au aparut urmatoarele probleme: in fiecare dimineata porneste f greu-pare ca e rupt un suport motor sau cutie (automata), apoi timp de 20-40 min de functionare pe partea stanga fata se aude un zgomot doar in rulare proportional cu rotatia rotilor, pana pe la 50-60km/h, dupa care zgomotul dispare. Pare ca o atingere intre doua parti metalice(table). Daca cineva de aici ma poate ajuta cu ceva sfaturi sau service de constatare va multumesc anticipat!

P.S. Amortizoarele fata si flansele cred ca sunt sub limita de uzura!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil aparatoarea de tabla din spatele discului, este stramba si atinge in disc! Ridica roata pe cric, si impinge cu o surubelnita mai lunga in tabla respectiva, apoi invarti iarroata, impingi in alta parte, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! O sa ma uit si m-as bucura sa fie doar atat si sa nu fie ceva mai grav. Problema este ca dispare zgomotul dupa o perioada de timp(aprox 20 min). Iar acum am observat ca se aude si cand masina sta pe loc.

O sa verific astazi tampon motor si cutie + aparatoarea de la disc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se aude stand masina pe loc si gur nu este de la aparatorile de la discuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor! Revin cu aceeasi situatie care nu si-a gasit rezolvarea! Dupa investigatii pe la bucse, pivoti, bascula am aflat doar ca zgomotul (mai degraba huruit) apare doar in miscare si pare a fi proportional cu accelerarea si nu cu miscarea rotii, intrucat la mersul inapoi nu se aude nimic. Mai apare o scurgere ulei la cutia de viteze unde este prinsa planetara pe partea interioara. Rog pe cei cu vechime peforum sa-mi Recomande un service de diagnosticare si reparatie! Toatebune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulmentii de la roti si intermediarii de la planetare cum se prezinta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si multumesc de indrumari! Am ridicat masina pe elevator, am invartit roata in sensul de mers inainte si nu apare nici un zgomot. Rulmentii intermediari de la planetare nu stiu unde sunt.

Am mai observat un lucru: la mersul inapoi nu se aude nimic, cum cuplez insa pe D, huruie iar apoi cand iau piciorul de pe frana si accelerez, zgomotul persista pana pe la 40km/h dupa care nu se mai distinge.

O sa incerc sa gasesc pe cineva sa-mi verifice cutia de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Pentru ca nimeni nu a mai intrat pe acest subiect m-am gandit sa postez tot eu...pt ca nu-i asa...e problema mea. Am descoperit tampoanele de sustinere motor rupte( sigur cel de sub/langa baterie) ...nu stiu daca cel de sub motor e dus fiindca nu se vede bine!(am inteles ca e un fel de amortizor)

Cauza zgomotului provine din blocul de valve din cutia automata: in cuplarea P-D, D-R smucea acum 15000km destul de tare, acum nu mai are aceeasi forta. Acea smucitura a facut sa cedeze suportii motor(care probabil erau imbatraniti).

Rog pe cei care au schimbat acei suporti sa-mi transmita cati sunt de fapt si daca este vreunul care sustine cutia sau nu!?

Oricum voi schimba amortizoare + flanse fata iar apoi si tampoanele motor. Daca intereseaza pe cineva voi posta dupa operatiiuni dar sper ca nimeni sa nu aiba problemele mele!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.