Vasilic Mucilianu

sfat motor 1.6

62 posts in this topic

buna!!si multumesc celor care vor sa ma ajute!!vreau sa imi achizitionez un volvo v50,dar vroiam cu motor de 2 litri ceea ce dupa multe cautari nu prea am gasit in banii care ii am!in schimb sunt o gramada cu motor de 1.6!ca parere aveti de acest motor?cam care ar fi durata lui de viata??si ce probleme ar aparea la masinuta aste cu motor de 1.6?ce diferente de putere sunt intre cele 2 motoare? help mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Presupun ca e vorba de 1.6d si 2.0d si nu cele pe benzina... Sunt foarte multe posturi pe tema asta. Unul il poti gasi aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opinie personala formata prin urmarirea forumului 1.6 este mai bun dpdv al durabilitatii daca gasesti unul fara filtru de particule sau cu filtrul eliminat fizic +soft ai fi mai castigat .

Diferente de putere pe hartie sunt in realitate poate intervin colegii cu motorizarile repsective .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa scri pe o hartie ce vrei.

Consum redus?

Performante?

Ambele nu merg, ca sa stii. ori una, ori alta.

Din punct de vedere al consumului, ii foarte ok, mai ales daca ii softat. eu am reusit sa fac masina sa consume cat consuma o bricheta :))

Daca vrei performante, nu te uiti la 1.6d nici la 2.0d [asta daca ai norocu sa pui mana pe un D4]. Eu iti recomand D5 sau T5.

Motorizari pe benzina cum ar fi 1.6benzina si 1.8benzina, eu zic pe astea sa le lasi la altii.

Consum redus [la drum lung] 1.6d. [softat e ca si un 2.0d]

Iar daca vrei ceva ca si cum o prezentat cei de la top gear, sa mergi cu masina fara baie de ulei si motorul sa tot mearga, T5.

Un all time D5-aici te poate ajuta colegul Cristi Muresan.

sper ca te-am lamurit

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine inchideti topicul si vorbiti pe cel indicat de flavius

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de offtopic:

Onezero.. cei de la topgear au review pt S40? eu am cautat peste tot doar doar gasesc ceva (indiferent de motorizare, dar pt s40). Am gasit doar S60 R si si-au batut joc de masina, obisnuiti fiind cu Ferrari si alte OZN-uri

Daca au review pt S40, te rog maaaxim sa imi dai un link.

Multumesc frumos si scuze inca o data pt offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca sunt cele mai multe probleme la el.

Citeste forumul si o sa te lamuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe scurt eu am mers pe d5 deoarece am un v70 care merge de mult timp si fara probleme. despre d5 de pe v50 inca nu ma pot pronunta are abea 115.000 km dar merge ca nou.

Impozitul de 800 lei pe an e singurul dezavantaj

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci 1.6 sau 2.o diesel?ca nu m-am lamurit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comparate cu d5 care este un motor volvo (2.4) cele de 1.6 si 2.0 (din cate am inteles pe forum sunt mai slabute) si tot de pe forum am inteles ca 1.6 ar fii mai presus celor de 2.0 (la durabilitate)

Este un topic mai jos 1.6 vs 2.0 din cate am inteles bogdan g apreciaza mai mult 1.6-le . Daca ar fii sa alegi intre cele 2 as alege 1.6 apoi daca esti nemultumuit - tunning . Totusi v50 este o masina destul de grea

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSA

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot /citroen /volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara VOLVO. Peugeot/Citroen e corect. Ca s-au pus si pe VOLVO si pe FORD si cred ca si pe MAZDA e partea a doua.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici una daca au multi

km ca bagi bani la greu.

Varianta cea mai buna,pe

BENZINA.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu stii ca nu ai motor volvo pe masina din semnatura nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSA... Pejo, Reno...French stuff...

Eu am 1.6d si pot spune ca sunt multumit din punct de vedere al consumului si al intretinerii. Probleme la el apar, dar ca sa o luam asa, apar la orice motor pana la urma. Doar ca la asta trebuie sa ai mai multa grija la exploatarea corecta, e mai sensibil, plus rahatul de filtru de particule la care voi renunta si eu cu prima ocazie (mi se pare un dop pus pe evacuarea masinii...)

In vitezele 3-4 se simte cel mai bine, acolo am vazut ca ii place acceleratia, a 5-a e pentru consum mic...1 si 2 trec repede si nu sprinteaza. Masina e grea, dar sta bine pe drum si versiunea mea are o aerodinamica imbunatatita care se cunoaste un pic la consum.

Nu e motor de folosit in oras, ma doare sufletul cand trebuie sa merg cu a 1-a si a 2-a ca sa scap din Timisoara. Dupa ce iese la drum peste 80 kmph se simte in largul ei, si cum spuneam, e economic. Intra putin ulei in el (4 litri), deci filtre+ulei la un schimb cam 300-320 lei (fara filtru de motorina).

Am schimbat cureaua si rola intinzatoare de la alternator, am 113.000 km reali si la distributie inca nu as umbla macar pana la 150.000 (din ce am vazut, distributia ar trebui sa tina 240.000 la asta dar totusi nu as trece de 180.000).

Ii poti pune roti pe 15", deci iesi ieftin la rotile de iarna :D

Acum ca are bube...asta este, incercam sa nu le facem, si cand apar, le reparam.

Daca vrem masina ieftin de intretinut, dar fara comfort, atunci luam un goLan 1.5d, tragem de el sa il rupem si il schimbam in 3 ani.

Acum imi baga caldura in aprox 3-4 minute dupa pornire daca il tin un pic pe loc, daca plec, poate si mai repede :D

Vreau sa vad cum e cand e temperatura sub zero grade afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, se pare ca ati scris pana acum degeaba

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasilic, eu ti-am propus niste lucruri si..da, ti-as zice daca tot vrei sa cumperi Volvo atunci cumpara VOLVO adica cu motor de D5 sau T5. Daca vrei o "replica", sa fie sigla Volvo pe masina dar cu motor de FORD, eu iti recomand 1.6d.

Iti spun 1.6d din mai multe motive, printre care si motivul ca detin un astfel de exemplar.

Pe scurt, 1.6d este mai bun decat 2.0d. [parerea mea]

motivele:

-daca-l softezi trage ca si un 2.0d

-daca ii schimbi turbina [cum o facut bogdan g] + alte lucruri -> bate 2.0d

-la noi sunt probleme la motor, alea find : valva egr, dpf-ul si turbina[in mare parte]. restul vine de la stilul de condus si cat ai grija de masina. de exemplu, daca iti zice mecanicul ca poti sa faci schimb de filtre la 15.000, fi sigur ca o sa-ti pice turbina sau alte lucruri la masina, pt. ca tu conduci masina in romania, nu in afara. daca ai conduce masina afara, ai avea carosabil si tot ce trebe ca sa-si faca fiecare piesa rostul. la noi tot ce poti face 1-2 si rar ii dai a 3-a. parerea mea

-ce probleme nu sunt la noi, dar sunt la VAG-uri de exemplu : bucsi si alte mecanisme care tin de "trenul de rulare", de exemplu bucsile pe spate la VAG-uri de dupa 2007.

-probleme mecanice sunt peste tot, ca daca ai lua masina noua si ai "educa" masina ca schimbi intotdeauna undeva la 3000-3700 rpm [doara ii diesel, fa sa lucre geometria aia] si n-ai circula cu ea subturata, fi sigur ca n-ar fi atatea probleme. doar ca la noi tot ce se aduce de afara depaseste 200.000 de km, forjate de zici ca is de pe macadam si etc.

-problema generala ar fi ungerea la motorul asta. eu is de parere ca 3.7L de ulei [nu 4L cum o spus colegul] e cam putin pt. motorul asta, si crede-ma, de mult imi bat capul cum sa maresc baia de ulei

-din punct de vedere al consumului, ii ok la drum lung. in oras mneah'..

-si inca un sfat, SA TE FERESTI DE 1.6BENZINA SI 1.8BENZINA

..........*are masina 101 de cai sau 125 de cai, dar n-o sa mearga niciodata de caii astia, mai ales pe deal in sus. cunosc fenomenul pt. ca am condus un 1.8 benzina si mi-o parut rau ca s-a fabricat asa ceva. sfatul meu : ia-ti orice ce are minim O turbina!

pe scurt, eu am condus un 1.6d si iti spun din proprie experienta, daca ti-l cumperi NU te da cu ea SUBTURATA! o sa ai de curatat pe admisie tot felul de roci rare mamifere si alte gigantisme pe care daca le vezi te sperii.

legat de "top gear"

nu mai stiu ce emisiune o prezentat treaba asta, dar masina era un volvo [dric] wagon [credca 850] cu motor T5 si s-a dat cu masina aia de toti peretii. au dat jos baia de ulei si au circulat cu masina si s-a gripat cand o dat de praf si si atunci dadea semne ca merge mai departe pana s-a oprit. nu ziceam nimic de test drive la S40 sau V50. eu vorbeam strict de motorul T5

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de offtopic:

Onezero.. cei de la topgear au review pt S40? eu am cautat peste tot doar doar gasesc ceva (indiferent de motorizare, dar pt s40). Am gasit doar S60 R si si-au batut joc de masina, obisnuiti fiind cu Ferrari si alte OZN-uri

Daca au review pt S40, te rog maaaxim sa imi dai un link.

Multumesc frumos si scuze inca o data pt offtopic

Te referi la emisiunea televizata sau la revista top gear? In revista gasesti mai despre orice, in emisiune, Jeremy a testat intradevar S60-R, si C30 Polestar. In rest, James May conduce la un moment dat un V50, i-a placut, dar mai ales pentru motorizare. Si era, vorba de acel minunat T5 :)

TG nu este o emisiune care sa testeze masini "normale". la 5th gear gasesti asa ceva.

On Topic: Nu mai inteleg intrebarea... Ai toate informatiile posibile, cateva informatii aici, restul date pe forum. Ba chiar acel topic pe care l-am sugerat 1.6d vs 2.0d. Mai mult de atat nu stiu ce sa te ajute? Eu prefer 2.0d pentru acei 27 de cai in plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now