Vasilic Mucilianu

sfat motor 1.6

62 posts in this topic

un 760 gle parca a condus Jeremy ... si a mers cu radiatorul spart putin ... si a sarit cureaua de la AC .

May a condus un 850 R ... si nu a ramas fara baia de ulei ... doar ca ii sa rupt puntea spate ... oricum masina a fost brutalizata maxim (the great african adventure 2013) si cu asta am incheiat cu offtopicu.

depinde ce vrea de la masina ... eu am ales d5 pt ca ies des la drum lung 1800 km . si mie personal mi se pare mai potrivit sa o fac intr-o masina cu motor mai maricel .

am facut drumul si cu alfa romeo 1.9 jtd (105 cp/240 nm/1240 kg) masina destul de rapida dar ... nu se compara

pt oras si fugit incoace incolo mi se pare mai mult ca suficient 1.6 d ... oricum sper ca nu esti genul care depaseste cand ii trece prin cap .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca pui motor de volvo (d5,t5) tot nu i volvo s40-le cat timp ii toata un ford focus:insonorizarea de toata jena,spatiu mic,etc.Cele 2 motoare nu prea sunt pt s40.Pt v70/s80, s60/v60 este alta treaba.

Strict intre cele 2 motoare, dupa 5 ani de 2.0d cu poate si peste 300mii km recomand 2.0d.Fiecare cu buba lui dar pt drumuri lungi si masina incarcata 2.0d este motor pt caroseria aia.

Daca vrei pt oras mai bine benzina.

Edited by thor4ever
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

-si inca un sfat, SA TE FERESTI DE 1.6BENZINA SI 1.8BENZINA

Vorbesti doar de dragul de a vorbii ... SAU din punctul de vedere al unui pusti caruia ii place adrenalina dar "cu risc foarte scazut" ... daca ai fi avut ceva peste 2 litrii poate te-as fi crezut!

Ca idee, rasfoieste forumul si vezi ce cota parte cu probleme are diesel sub 2 litrii si ce cota parte are benzina ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum ai dat prea putine date despre; suma de investit,la ce vrei s o folosesti:servici/naveta, doar concedii(asta ar presupune o a2a masina pt oras),o vrei pt tine sau pt familie, ce suma dispui apoi pt investitii(nu este o marca f ieftina de intretinut), cat timp vrei s o tii.

Toti ti am dat detalii despre cum ne am folosi noi de masina asa cum @onezero ii tanar si pasionat de modificari motorul avand mare potential pt tuning iti recomanda 1.6d,altii motoare mari la fel pt drumuri lungi, sau benzinar daca o folosesti mai mult in oras si pe distante scurte.

Dar totul depinde de bani si daca nu ai suma mare atunci risti sa dai peste un disel cu probleme si atunci te rogi sa scapi de ele pe cand un benzinar motorul este mult mai rezistent(cred)

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic...Da ,intrucit nu spune ce buget are ,insa se intereseaza de fiabilitate am impresia ca vrea ceva bun dar de bani vede el cind se hotareste peste un an ,doi :smile: .Trebuie sa vinda 2 V-uri(v40) sa se atinga un pic de ce doreste sa cumpere.Fiecare cu damblaua sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general am auzit pe mai multi cu probleme la 1,6D decat la 2,0D, dar cred ca sunt si mult mai multe 1,6. Despre cele pe benzina chiar nu am auzit nimic de rau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spre exemplu eu as fi ales o masina pe benzina (mai mult ca sigur turbo)... daca era sa o folosesc doar pt. oras si 5-6 drumuri pe an inafara orasului ... mi se pare mult mai rentabil .

Dar cand vezi in austria ca pretul motorinei este 1.28 euro versus benzina 1.56 iei diesel ... cum spunea Saphir fiecare cu damblaua lui

asa economia care o fac prin consum diesel ... o arunc pe regenerari :D (daca umblu doar prin oras)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dispun cam de 6000 euro!!si cred ca o sa merg pe 1.6 diesel!

Edited by Vasilic Mucilianu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti mai trebuie cam 1000-1500 ptr reparatii imediate. Incearca sa gasesti o masina la 4500-5000. Diferenta este ptr a remedia problemele aparute

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dispun cam de 6000 euro!!si cred ca o sa merg pe 1.6 diesel!

Spune IN CE REGIM vei circula cu el ? Ca sa ne dam si noi seama !

Oras preponderent ? Drumuri scurte cu opriri dese, fara opriri, etc ? Exterior constant ?

T5 si D5 sunt cu totul si cu totul altceva.

T5 e tanc, in afara de un rahat de senzor de 200 de lei care poate face nazuri (daca) la ~200.000 nu are alte probleme, nici macar distributia OE nu o schimbi decat la 180.000. In afara de benzina si impozit nu cere nimic.

D5 la fel, doar ca e revizia mai scumpa si mai are volanta aia care e cum e, cand e. Consumul.....vis.

Daca alegi T5, D5, adica motoare Volvo ia-le pe platforma P2, adica S60, V70, etc, merita din plin, sunt peste P1 (S40, V50), "indaznesc" sa spun...cu mult.

Iti recomand din proprie experienta, posesor\fost posesor de S40 T5 (190.000km), S60 D5 (220,000km) + masinute de oras curente, pe benzina sub 2L si diesel sub 2L.

Eu unul nu imi mai iau Diesel, poate cu exceptia D5-ului.

Parerea mea personala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrea o masina de familie si nu e interesat de aspec exterior (v50 fiind mai new looking ) v70 e imens si foarte placut la condus ... v50 e o masina mai tinereasca mult mai mica si destul de rigida chiar si cu suspensia confort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbesti doar de dragul de a vorbii ... SAU din punctul de vedere al unui pusti caruia ii place adrenalina dar "cu risc foarte scazut" ... daca ai fi avut ceva peste 2 litrii poate te-as fi crezut!

Ca idee, rasfoieste forumul si vezi ce cota parte cu probleme are diesel sub 2 litrii si ce cota parte are benzina ...

Dragul meu coleg AGR... ,

Salut, ce mai faci? cum esti? cum mai esti de la nationala? bla bla bla.

Ai dreptate, vorbesc prostii. Am avut ocazia sa conduc odata un 1.8 benzina si vreau sa-ti spun ca atat de bun ii incat 1.6-le meu ii da credca o capota si inca 2 trailere.

Da, ai dreptate. N-am condus masinile pe care le-ai zis, dar am condus un 4.3 v8 de la mercedes [clk 430 amg] si hai sa-ti zic ceva..N-ARE CUPLU de masina care are TURBO. am pus masina de-a latu, am facut cerculete [cum ii la moda], burnout si am facut mai multe slide-uri din alea, sti tu, drifturi cum fac altii cu tractiune fata si trag frana de mana, doar ca asta era tractiune spate si mergea cat o tineam eu.

ca sa-ti reamintesc, eu la banii care i-am dat pe S40-ul meu, puteam linistit sa-mi iau o masina RWD [a.k.a. tractiune spate] si deasupra si V8. da ia ghici? nu-mi place cum se comporta si consumul ala imens. eu mi-am luat masina pt. show, adica vreau sa o duc cam pana in 150 de cai si ramane de daily, cand un drum lung, cand in oras. de aia am zis si mai sus, depinde ce vrei de la o masina, si l-am sfatuit sa nu se uite la benzinar pt. ca o sa dea o groaza de bani pe combustibil si nici nu va fi atat de distractiv cum ii o masina cu TURBINA. te-am lamurit? sau stai ca iarasi vorbesc prostii

Edited by onezero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragul meu coleg AGR... ,

Salut, ce mai faci? cum esti? cum mai esti de la nationala? bla bla bla.

Ai dreptate, vorbesc prostii. Am avut ocazia sa conduc odata un 1.8 benzina si vreau sa-ti spun ca atat de bun ii incat 1.6-le meu ii da credca o capota si inca 2 trailere.

Da, ai dreptate. N-am condus masinile pe care le-ai zis, dar am condus un 4.3 v8 de la mercedes [clk 430 amg] si hai sa-ti zic ceva..N-ARE CUPLU de masina care are TURBO. am pus masina de-a latu, am facut cerculete [cum ii la moda], burnout si am facut mai multe slide-uri din alea, sti tu, drifturi cum fac altii cu tractiune fata si trag frana de mana, doar ca asta era tractiune spate si mergea cat o tineam eu.

ca sa-ti reamintesc, eu la banii care i-am dat pe S40-ul meu, puteam linistit sa-mi iau o masina RWD [a.k.a. tractiune spate] si deasupra si V8. da ia ghici? nu-mi place cum se comporta si consumul ala imens. eu mi-am luat masina pt. show, adica vreau sa o duc cam pana in 150 de cai si ramane de daily, cand un drum lung, cand in oras. de aia am zis si mai sus, depinde ce vrei de la o masina, si l-am sfatuit sa nu se uite la benzinar pt. ca o sa dea o groaza de bani pe combustibil si nici nu va fi atat de distractiv cum ii o masina cu TURBINA. te-am lamurit? sau stai ca iarasi vorbesc prostii

4.3 AMG? Vezi ca le incurci! AMG nu a fost decat 55 si 63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragul meu coleg AGR... ,

Salut, ce mai faci? cum esti? cum mai esti de la nationala? bla bla bla.

Ai dreptate, vorbesc prostii. Am avut ocazia sa conduc odata un 1.8 benzina si vreau sa-ti spun ca atat de bun ii incat 1.6-le meu ii da credca o capota si inca 2 trailere.

Da, ai dreptate. N-am condus masinile pe care le-ai zis, dar am condus un 4.3 v8 de la mercedes [clk 430 amg] si hai sa-ti zic ceva..N-ARE CUPLU de masina care are TURBO. am pus masina de-a latu, am facut cerculete [cum ii la moda], burnout si am facut mai multe slide-uri din alea, sti tu, drifturi cum fac altii cu tractiune fata si trag frana de mana, doar ca asta era tractiune spate si mergea cat o tineam eu.

ca sa-ti reamintesc, eu la banii care i-am dat pe S40-ul meu, puteam linistit sa-mi iau o masina RWD [a.k.a. tractiune spate] si deasupra si V8. da ia ghici? nu-mi place cum se comporta si consumul ala imens. eu mi-am luat masina pt. show, adica vreau sa o duc cam pana in 150 de cai si ramane de daily, cand un drum lung, cand in oras. de aia am zis si mai sus, depinde ce vrei de la o masina, si l-am sfatuit sa nu se uite la benzinar pt. ca o sa dea o groaza de bani pe combustibil si nici nu va fi atat de distractiv cum ii o masina cu TURBINA. te-am lamurit? sau stai ca iarasi vorbesc prostii

Pai iarasi vorbesti prostii :) ... pentru ca nu pui in balanta consumul vs. intretinere ... ca ideea, un s40 II, cel de 1,8 benzina, deci cel cu motor ford, daca o mangai, ai un consum rezonabil, mai exact in oras de 9,5% iar afara de 7%

Iar faptul ca acel clk 430 amg nu te-a incantat prea tare, este si normal :lol: ... are 150 de ani! Personal, chiar nu imi pasa ce ai putea sa iti iei si nu ti-ai luat pentru ca ...... ai vrut 1,6

Daca vrei intr-adevar senzatie la volanul unui bolid cu motor mare aspirat si tractiune spate, alege unul de generatie noua ... si mai vorbim :) ...

Nu ma judeca ... iti incurajez ideea, dar partial pentru ca vorbesti ... prostii ... doar cateodata! :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragilor, 'Big brother' vegheaza si observa muuult off topic. Va rog sa va linistiti ca sa nu va 'linistim' noi. Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Cate 1,6d-uri ati vazut care sa nu porneasca si sa nu le dea nimeni de cap la diagnoza? Apoi, cate 2.0d-uri?

2. Daca gasesti un 2.0d CU KM REALI (si prin asta inteleg ADEVARATI), presupunand ca are pana in 150,000, este intretinut si se incadreaza in buget, ia-l. Desi, cumuland toate astea, ma indoiesc. Deci s-ar putea sa ai de cautat un 1.6d cat mai bun. :) Si, crede-ma, daca a fost grijit si ai si tu grija de el, te duce. N-are el mai multe pacate decat alte diesel-uri. Eu in 3 ani n-am avut probleme la acest mult blamat motor. Decat DPF, acum 2 ani.

3. Daca ai putea matale sa cauti ceva pe benzina... Poate chiar alt model, poate un s60 2.0T sau sa cresti bugetul pt un S40 T5, ei bine - atunci chiar ai fi intr-o alta liga. Mmmm...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind sa cred ca nici prin cap nu i trece sa sara pragul 2.0.

Si daca ai doar 6000mii mai bine iei un focus combi cu acelasi motor.

http://olx.ro/oferta/volvo-v50-1-6d-2007-ID2zn2p.html#48a102d5e5

http://olx.ro/oferta/volvo-v50-1-6d-ideal-masina-de-familie-ID16dPn.html#ca54b65063

http://olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-volvo-v50-2005-ID2qJ9f.html#ca54b65063

si mai sunt cu zecile si 1.6 si 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu mai zic nimic ca deja is avertizat :))

ma rog, daca vrei iti trimit poze cu masina asta de 150 de ani si o sa vedem dupaia de cate ori ti-ai da palme peste gura:D

eu ma retrag de la discutia asta. si si acuma zic, 1.6d daca ii sanatos, ii mai bun decat 2.0d.

si agr, hai sa-ti dau un argument, MTX-75 vs cutia de pe 2.0d si cu asta am incheiat. imi place sa zic prostii:d multi au zis prostii si din cauza lor s-au facut firme mari cum ar fi mercedes sau chevy, numai doua exemple, my friend

Share this post


Link to post
Share on other sites

@onezero mai trebuie luat in calcul cei 6000E care l duce la o masina cu peste 200mii km si cu putin teapa chiar 300mii.Tu vezi lucrurile de pe o masina noua, cu cati km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000e pretul de achizite + ( in jur ) de 2000e diverse "consumabile" - egr, turbo, ambreiaj, radiator clima (cam 85% din masinile de afara au probleme), in cel mai fericit caz sa aibe discurile si placutele schimbate, nu mai zic de amortizoare.

Cu un pret total de 8500-9000e isi face masina impecabila.

De banii astia iti iei un 320/325 bun.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am ajuns cu a mea pe la 8500€ cu toate taxele si ce a fost...de schimbat, am schimbat doar ulei, curea+rola intinzatoare alternator si filtre.

Ar mai trebui niste presuri de iarna, dar deocamdata stau prost cu fondurile...

Deci hai sa nu fim asa pesimisti. Masina mea e din Octombrie 2010, luata din Belgia in vara asta, 112.000km reali, 7000€ fara TVA si alte taxe. Are ea o pata, doua pe scaune si presurile murdare, doua-trei zgarieturi pe vopsea si o ciobitura de piatra pe stalpul dreapta fata (care cred ca e din Romania ca nu era cand am luat-o), dar mi se pare ok, imi place cum merge, iar uzuri apar oricum...

E cam riscant cu una de 5-6000, intr-adevar, poate are nevoie de schimbari mai majore daca are 7-8 ani si km peste 180.000, dar daca o cauta bine poate gaseste una cu "consumabilele" schimbate la care nu ii trebuie decat apa, paie si bataie...depinde foarte mult de cum se circula cu o masina si nu doar de defectele ce apar la multi dintre noi.

Mult succes la cautare! :smile:

Apropo...la 1.6D ai si impozitul si asigurarea mai mici...iar daca ai sub 35 de ani te cam omoara RCA-ul la un 2.0...

Iar V50 am observat ca erau un pic mai ieftine afara decat S40...nu stiu de ce, dar mnah...eu am vrut sedan...desi acum regret un pic :)) (e usa portbagajului la ea mai mica decat dulapul de bucatarie... :salut: )

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi, daca aduni sumele de mai sus ajungi la suma platita de tine.

La 6oooe iti iei o masina cu peste 300oookm si in bord aranjati a la Pitesti...

Dupa care vine user-ul si spune ca e cel mai prost motor, cand el il are de 20-30ooo si incept anumite componente sa cedeze. In fine, kilometrii se platesc.

Eu unul as recomanda motorul de 2l doar pentru a6a treapta, ca sa nu mai stea asa turata masina pe autostrazi.

In rest, motorul de 1.6l se repara ieftin.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea pe autostrada merge 130 la 2600 rpm si consum 4-4.2% (nu stiu cum merge versiunea prefacelift, stiu ca la a mea au umblat un pic la cutia de viteze ca sa consume mai putin).

Imi consuma mai mult pe european (4.4%) unde trebuie sa fac depasiri si sa dau in frane cand iese 'nea Caisa cu Raba in sosea...iar in oras cam 7% pe aglomeratie, dar ma doare sufletul sa o plimb prin oras, o tin parcata si o scot doar in weekend la drum de 100km :D

post-7295-0-16945300-1415294514_thumb.jp Asta e cu vant din spate cred...oricum, a consumat mult mai putin pe autostrada decat pe national/european...si fata de Opelul benzinar de 1.4...S40 e la relanti la 130 :smile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now