Vasilic Mucilianu

sfat motor 1.6

62 posts in this topic

Unde mniezooo gasesti tu masina in exterior de 8 ani cu 180k km????Poate km aia in 4 ani.

Combiurile sunt mai ieftine pt ca au km mai multi si pe piata din est nu se cumpara.Pe cand in vest ff multi au combiuri si neamtu nu cumpara sh de la alt neamt.Deci tot in est ajung majoritatea sau daca raman la ei in tara tot de est europeni sunt cumparate.

Ca si consum la 2.0d cand mergeam 2 persoane pe DNurile noastre aveam cam 5.0-5.2%. Pe autostrada 2 persoane si bagaje aferente, pilot automat 125,dar viteza finala medie 120 a iesit 5.4%.Urmatorul plin a fost pe Germania cu 140-150 pilot dar la final 130 media a iesit cam 5.8%.Ultimul plin Austria-Mako pilot 115 dar la intrare in tara vit medie 100,consum 4,8%.

Cand meream cu masina full spre litoralul fratilor greci,4 persoane si full portbagaj cam 5.6% iesea(mers linistit).Dar cand aveai nevoie de cuplu/putere masina tragea.Eu personal nu m as mai intoarce la 1.6, mai ales ca astea de EU5 nu mai trag cum trageau EU3 sau EU4.Trag cursiv fara sa zmuceasca si nu mai simti caii.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot un v70 / s60 ii recomand omului . De 6000 euro gasesti dotate 2.4d 130 cp si nah platesti impozitul dar e alta masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu impozitul se va schimba,masinile

cu motoare de 2,2,4lvor plăti impozit mai mic

iar cele cu motor mai mic impozitul

se majorează.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s o aprobat.Dar de la 8-9mil va fi pe la 6mil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu T, te-am luat la consum. 2.8 :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.8 % la 130?Poate cand cobori Feleacul :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea mult off-topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, motor mic, masina mare.... proasta combinatie!! La 1,6 in afara de FAP, atentie si la turbo, mai ales in oras!! Eu am motorul de 2.0 , 136 cp si sunt f. multumit! Probleme de fiabilitate zero! Sa nu uitam ca distributia se face intre 180 mii si 220 mii! Ce alta marca are aceleasi performante?

P.s. Mazda foloseste doar motorul de 1.6, mai precis mazda 3, fabricata in Belgia.

buna!!si multumesc celor care vor sa ma ajute!!vreau sa imi achizitionez un volvo v50,dar vroiam cu motor de 2 litri ceea ce dupa multe cautari nu prea am gasit in banii care ii am!in schimb sunt o gramada cu motor de 1.6!ca parere aveti de acest motor?cam care ar fi durata lui de viata??si ce probleme ar aparea la masinuta aste cu motor de 1.6?ce diferente de putere sunt intre cele 2 motoare? help mee!

1.6 are 109 cp, iar 2.0 are 136cp. Diferenta maaaree consta in cuplu motor! Eu am avut masina mare-motor mic, si nu-mi mai trebuie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sint critici 26 cp diferenta si nici cei 60-70Nm (parca)intre 1.6 si 2.0.Este vorba de fiabilitatea un pic mai slaba a motorului de 1.6 la capitolul regenerare. Trebuie sa mergi cu 1.6/110cp PSA(si fara dpf) si apoi cu D5 /180cp si atunci se poate spune cit conteaza cuplu si puterea( intre 2.0 si D5).Aici este un abis

Ori este ceva dragut si mai ieftin ori iei max, de performanta

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.8 benzina si pana acum nu am avut nicio problema legata de motor, cat despre 1.6 nu pot sa zic prea multe decat ca m-am cam speriat cand am vazut pe forum cate probleme sunt... O trage mai mult 1.6 d,dar acum depinde ce vrei sa traga mai mult si sa ai probleme sau sa mearga mai "batraneste" dar sa nu ai probleme?

Edited by Nastase Ionel
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now