Posted 14 Nov 2014 (edited) · Report post Sa o folosesti cu bine si mult timp fara probleme.Legat de ce ai intrebat ar fi fost bine sa intrebi la reprezentanta ,ce scoruri au pt consumabile si distributiei ,inclusiv manopera ca tot erai acolo.Iti faceai si carte de service 1an.In rets ai colegii de profil (piese)care te ajuta OEM sau am ,depinde de tine Edited 14 Nov 2014 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2014 · Report post Pai toate cele insiruite de tine inseamna +500 euro la Primus. Daca nu chiar mai bine.Deci sparge pusculita Daca nu economie si cere oferta pret de la colegii de pe forum pe sectiunea vanzare piese. Sa o stapanesti sanatos si cat mai putini bani bagati in masina. Nu de alta dar daca incepi sa bagi bani in ea...Ai fost la Bucuresti cu masina? Unde ai testat masina si cat ai platit? Ce a presupus? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Pentru preturi Primus suna la ei; la ei te potqi duce cu piesele tale si platesti doar manopera sau consumabile+manopera si ai timp de un an pachetul service 2.0 La unD5 revizia este 1100 lei (asta este suma platita de mine la ei) Sent from my iPad Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Ce inseamna pachetul service 2.0? Din pacate nu am reusit sa ajung cu ea la bucuresti din cauza programarilor de la PRIMUS (ma programau in aproximativ 1 sapt) . O sa ajung luni in Bucuresti si o sa incerc sa fac revizia+distributia la Autoklass - pipera (unde fac practica de la facultate). Verificarea am facut-o la un prieten cu service iar masina a iesit bine ( pe langa 2 bielelte si o rola ce trebuie schimbata) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Ce inseamna pachetul service 2.0? Din pacate nu am reusit sa ajung cu ea la bucuresti din cauza programarilor de la PRIMUS (ma programau in aproximativ 1 sapt) . O sa ajung luni in Bucuresti si o sa incerc sa fac revizia+distributia la Autoklass - pipera (unde fac practica de la facultate). Verificarea am facut-o la un prieten cu service iar masina a iesit bine ( pe langa 2 bielelte si o rola ce trebuie schimbata) E clar. Pacat. Dupa cum am spus, sunt putini samsari care sunt de acord sa faca 500 km cu masina lui in cazul unui potential client interesat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post E clar. Pacat. Dupa cum am spus, sunt putini samsari care sunt de acord sa faca 500 km cu masina lui in cazul unui potential client interesat. Tu ai fi de acord? Eu nu! In cel mai fericit caz as fi de acord in conditiile in care cumparatorul ar plati combustibilul dus- intors, indiferent daca o cumpara sau nu, eventuale pene de anvelope, sau anvelopa deteriorata, plus mancarea si alte cheltuieli pe care le faci zilnic. Aveti cateodata niste idei.... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Pai asta am si spus mai sus, intrebat. Daca este de acord proprietarul si raspunsul a fost ca da, atat timp cat se plateste combustibilul. De asta m-am mirat. Pana una alta omul si-a cumparat masina, a intrat in club, gaseste el rezolvare la restul problemelor. Sa se bucure de ea si cat mai putina investitie in masina ca apoi iese pe - 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Nu sariti asa tare cu potentiale probleme .Poate merge mult si bine ...sa speram ca asa va fii . Legat de distributie te poti baza pe piesele OEM (volvo) sau continental+ina. ulei 5w-30 norma A5B5 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Sper sa am cat mai putine probleme. Intrebarea e unde pot cumpara piese OEM volvo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 (edited) · Report post MidnightCaller sau Roberto Eu am luat ulei Volvo 5w-30 de la Roberto pentru schimbul de anul asta si mi-a fost si aproape (la 50km), asa ca am mers impreuna cu el si la service http://www.piese-volvo.ro/index.php parca era site-ul lui MC...sau? Edited 15 Nov 2014 by Claudiu T 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2014 · Report post Dap...ala e 5W30 se poate lua si Ford Formula F care e si A5/B5 si are norma de DPF WSS-M2C-913C si e ~30RON/L Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2014 · Report post Dap...ala e 5W30 se poate lua si Ford Formula F care e si A5/B5 si are norma de DPF WSS-M2C-913C si e ~30RON/L Imi place bidonul de la Volvo, il am in portbagaj ) Si nu stiu ce i-au dat in Belgia inainte, dar mi-a spus un unchi, daca ii dau un ulei, sa i-l dau tot pe ala in continuare. Si ma gandeam ca la reprezentate in Belgia au bagat tot Volvo 5w-30 Intrebare: de ce baga unii 5w-40 in motorul 1.6d? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2014 · Report post De zgarcitiV70 din 2002 a venit cu ulei 5-40 din fabrica si aia sa pus cativa anii conform cartii tehnice . Apoi cei de la volvo l-au schimbat la 0-30 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post Nu neaparat de zgarciți, cum zicea si unchiu lui Claudiu T "daca ii dau un ulei sa i-l dau tot pe ala in continuare", pe cartea service a mașinii care a fost adusa din Belgia, s-a băgat 5-40 și tot cu ăla am continuat. Nu am remarcat probleme. Sunt unii dintre voi care-s mai priceputi si considera ca ar trebui inlocuit cu 5-30 ? Care ar fi motivele ? Vascozitate , densitate ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post Eu doar ziceam 5-30 e mai scump . Daca tu mergi cu 5-40 si nu ai problmeme e foarte bine pt buzunarul tau nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post o intrebare proasta. care-i mai vascos? 5-30 sau 5-40? pe mine ma intereseaza un ulei cat mai vascos pt. 1.6d FARA DPF. hai dragilor, pt. ultima data faceti o exceptie? [5-30 mi se pare foarte subtire:| ] Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post 5 reprezinta vascozitatea la rece w- vine de la winter (daca apare in formula poate fi 5w30 sau 5 -30) 30 reprezinta vascozitatea la cald Asadar, cu cat indicele de vascozitate la rece sau la cald este mai mic,cu atat vascozitatea uleiul este mai mica si vice-versa. Deci 5-40 are vascozitatea mai mare la cald, decat 5-30 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post De ce vrei sa fortezi saraca pompa de ulei(oricum ii problema la motorul tau ) cu ulei mai viscos? gandeste-te ca dimineta la -10 ;-15 grade ce face pompa? eu am in tractor 5w-40 si iarna 5-30 (la motor de 30 ani ) si e ok (asta face 600 grade dupa turbina fara postinjectie si alte minuni) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post eu ma gandeam la anul viitor in vara, sa pun cu ceva mai vascos. poate-i face un bine, dar daca nu..ma abtin:D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 (edited) · Report post Salut! Aceasta este prima poza cu masina. In scurt timp vor urma mult mai multe + interior. Vreau sa va marturisesc ca o iubesc! In timp ce cautam un set jante am zis ca nu ar fi rau sa imi mai exersez talentul in PS. Cam acesta ar fi proiectul pentru vara ce urmeaza: Ce parere aveti? Edited 19 Nov 2014 by Alexandru Mocanu 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2014 · Report post Grila noua e frumoasa, da' fara badge-ul R. Atreusurile sunt si din punctul meu de vedere cele mai reusite jante Volvo (vezi album ). In rest, sa ai grija cu nuanta aleasa pentru oglinzi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2014 · Report post Sa ai noroc de ea ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2014 · Report post Felicitari Alexandru, drumuri bune ! Legat de ulei, onezero, n-am intrebat care-i mai vascos, am intrebat care ar fi motivele pentru care ar trebui sa inlocuiesc 5w-40 cu 5w-30 si daca ar trebui sa o fac, chiar daca pana acum n-am avut probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2014 · Report post Pai volvo 244 ti-a dat un motiv .pompa de ulei care nu face aceasi presiune ... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2014 · Report post id-entity, eu am intrebat pt. masina mea, ca ma gandeam daca pun cu ceva mai vascos ar fi mai bine dar vad ca nu-i. Share this post Link to post Share on other sites