zza

fum negru si lipsa putere

45 posts in this topic

Salutare!

Ma confrunt cu urmatoarea problema: muuult fum negru la accelerare agresiva. In timpul accelerarii se aude un zgomot de aspiratie din zona parbrizului. Puterea nu este cea mai buna in timpul accelerarii. Masina merge ok dacs nu tragi de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai intai verifica furtunele de pe admisie sa nu fie crapate sau dezbinate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scapa presiune pe admisie. Verifica atent intercoolerul si traseul de admisie, posibil ai pierderi pe undeva. Dar cel mai bine mergi la un mecanic sa verifice masina pe rampa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motorizare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica furtunul de la intercooler cel din stanga sa nu fie fisurat onezero a patito ... Numai stiu exact cum se numeste topicul dar iti las link cand ajung acasa are si poze el la inlocuit cu o teava verifica toate furtunele de la admisie plus colierele sa fie stranse bine ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motorizare?

2d

Verifica furtunul de la intercooler cel din stanga sa nu fie fisurat onezero a patito ... Numai stiu exact cum se numeste topicul dar iti las link cand ajung acasa are si poze el la inlocuit cu o teava verifica toate furtunele de la admisie plus colierele sa fie stranse bine ...

Mi-e sa nu le bulesc daca strang tare

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lui onezero e 1.6d are turbo in fata si 2.0d are turbo in spate daca nu ma insel deci are alt traseu admisia .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar nu nea spus ce motorizare am presupus ca e 1.6 nu scrie in profil , si stiam ca e problema la acel furtun la 1.6D am schimbat si eu la un prieten .. nu e foartee greu si ca sa le verifici strangi cu mana de ele si o sa observi crapatura ...

la 413 poti sa vezi cum arata un furtun crapat , aici e motor de 1.6D

La 2.0D verifica in spatele motorului

Edited by Marian Sabou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a modificat ulterior (acum scrie).Sper ca nu te-am suparat Marian

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! nu cred ca este vreun furtun fisuat si va zic si de ce ... in primul rand am gasit mizerie aruncata imediat sub throttle body ... dupa cum se vede si din pozele atasate ...ce a venit pe conducta de la intercooler a reusit -datorita presiunii - sa isi faca loc pe langa garnitura de sus.

am schimbat garnitura care face legatura intre furtun si throttle si face la fel ... este posibil ca throttelul sa nu fie fixat ff bine de galerie ... dar nu am avut un imbus mai ci ca sa verific....revin cu update momentan atasez niste poze facute cu"problema"

am strans cat am putut, in limita bunului simt acest supercolier care prince aceasta supergarnitura ( cum au facut asa ceva atat de prost ??? garnitura risti sa o rupi destul de usor daca tragi sa scoti furtunul de pe throttle ) si in perioada urmatoare o sa desfact throttleul si sa vad daca acolo nu etanseaza bine post-1966-0-63598700-1416325828_thumb.jppost-1966-0-72679800-1416325845_thumb.jppost-1966-0-13271900-1416326252_thumb.jp

in prima poza vad ca furtunul este crapat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit rana! Pe aici curgea sangele! Furtun fisurat la partea superioara!

solutie de moment banda 3M

Solutie finala:

furtun nou = 350lei

piesa dn dezmembrare = 150- 200 lei (atentie la ce cumparati! garniturile sa fie intregi)

post-1966-0-98313900-1416332142_thumb.jppost-1966-0-12036300-1416332170_thumb.jppost-1966-0-67397200-1416332185_thumb.jppost-1966-0-71412700-1416332122_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banda aia tine cam pana la prima pedala mai sanatoasa :) eu intotdeauna ma bucur cand se strica masina si este vorba doar de un furtun...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca ziceai ca nu crezi ca este vre-un furtun spart....

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Initial cei de la mechanikus mi _au zis ca e garnitura... Am schimbat garnitura si nimik....furtunul il vedeam prea robust ca sa se fisureze... Maine incerc banda cu un mic cox... Am zis ca e provizoriu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa tina banda aia la 2.3 bari cat are 2.0D-ul in full boost .

Furtunul acela este chiar mai ieftin de 350 lei pe original .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai ce sa incerci ... eu am pus 2 straturi de camera de bike ... pe laguna si a cedat . (camera de kaufland) apoi am pus 3 straturi de camera de bike de sosea (25 lei ) si aia a rezistat dar i-am explicat unchiului meu ca are nevoie de un furtun nou ...

eu am venit din germania + 300 km prin oras cu un furtun lipit cu banda gri (cu insertii) + sarma subtire pusa din aproape in aproape si a rezistat dar deja avea pori cand l-am schimbat .

2, 3 straturi de banda nu rezista ...

offtopic camera de bike de sosea se foloseste la 7-8 bar dar este ramforsata de cauciuc .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

320-330ron este pretul actual

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca aia o sa cedeze. mai bine gandeste-te in felul urmator: fa-l din inox, fier sau alt material de genul si faci numai imbinarile din furtun cauciucat sau siliconic. ii unpic mai scump ce-i drept dar asta n-o sa cedeze nici de-i dai ciocane. in timp se amortizeaza costu, ca o sa mai schimbi un furtun de genul. pun pariu:D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am implinit de curand 200.000km... daca pun unul la fel si tzine tot atat sunt multumit :) !

Sper ca acest topic o sa ajute si pe altzii.

Daca mai era postat cazul imi cer scuze dar nu am gasit.

Multzam de sfaturi! :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
fa-l din inox, fier sau alt material de genul si faci numai imbinarile din furtun cauciucat sau siliconic.

Fierul se oxideaza, eventual altceva daca functioneaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

inox rezista la temperaturi uniditate ... best option

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! S-a schimbat furtunul ... s-a rezolvat problema!

A trebuit dat jos scutul + bara fatza ~ cam 30 min timpul operatiei = 80lei

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mai zis odata asta acum 2 zile :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now