Cristi Muresan

Informatii despre dpf .

266 posts in this topic

Ea ar trebui sa fie 0 dupa regenerare (sau la scurt timp dupa ce a fost facuta) apoi in functie de cat mai ai pana la regenerare in cazul meu 230/335 cand s-a regenerat astazi aveam 4 .

La 10-15 masina intra in regenerare iar

peste 15 apar probleme si cred ca se aprinde bec in bord .

Problema mea e legata de regenerarile frecvente (ultimele 4 in jur de 300 km) si rezolvarea va fii curatarea egr care este destul de infundat (probabil racitorul dupa cum spuea @volvo244) vestea buna este ca electronica functioneaza (acuma doamne ajuta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine asa arata

4 hPa Particle filter; difference pressure

38782 m Particle filter; kilometers since last regeneration

0 hPa Particle filter; offset for differential press.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite citeste povestea asta are mai multe presiunii descrise .

Eventual da-mi un telefon sa discutam putin daca aveti timp :)

Dupa spalare avea 2 hpa pesiune la relantii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti??? Suntem mai multi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti??? Suntem mai multi? :D

Daca sunteti mai multi, sa vorbiti pe rand, sau sa formati un cor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar daca aveti domnule :D

Nu am prea inteles care e faza cu 0 pres , offset ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Uite mai jos un print-screen din VIDA referitor la incarcarea DPF si cand se realizeaza, automat sau nu.

post-2-0-32627600-1417458507_thumb.jpg

Asadar:

- la 19gr regenerarea se face automat in regim de autostrada;

- la 24gr regenerarea se face automat in regim de oras;

- la 30gr iti apare mesaj in bord (SOOT PARTICULE FULL)

- dupa 38gr nu se mai poate porni regenerarea in mod automat (de catre masina)

- dupa 100gr nu se poate porni nici regenerarea fortata

Referitor la presiunea diferentiala, la relanti, acesta trebuie sa fie intre 3 si 20 hpa. Recomandarea Volvo este ca la valori de peste 100hpa sa se inlocuiasca filtrul. Eu l-am spalat....

Nu ai mentionat ce incarcare (gr) aveai la momentul diagnozei....

Din nefericire nu spune nimic de distanta parcursa intre regenerari.

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ne-am uitat la incarcare in gr :( ... dar avand in vedere ca masina sa regenerat singurica sub 20 ...

multumesc de informatii :)

am sa ma uit si la incarcare , dupa ce ii acord egr-ului o curatare buna ...

oricum sunt extrem de multumit dupa recalibrare swirl ... parca e alta masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns aseara sa desfac egr-ul spre surpriza mea acesta era murdar in partea cu admisia si absolut curat in partea racitorului . Am curatat totul si acum astept sa se regenereze si sa vad cand isi face urmatorul ciclu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima regenererare dupa curatarea egr-ului 430 km , apoi pe autostrada la 650 km ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima regenererare dupa curatarea egr-ului 430 km , apoi pe autostrada la 650 km ...

Salut, cum sti ca isi face regenerare un D5?

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum , dar nu in accelerare , in mers constant . In accelerare e foarte mica diferenta sau mai deloc .

Spre exemplu in treapta a 4 la 80 kmh ai cam 2100 rpm , si pe un drum plat un consum intre 4-6 (depinde de vant si/sau falsplat) daca crecste 8-10 , atunci se regenereaza .

Pe autostrada e mult mai greu , mult falsplat si mult vant

In esenta cand se regenereaza consumul instant nu ajunge sub 6 orice ai face, si asta poate fi un indiciu .

Iar dupa ce s-a regenerat ai sa vezi cum scade consumul de la 8-9 la 4,5-5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cutie automata?

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manuala

Dar tu o poti trece pe manual. Ca sa nu schimbe cum vrea ea , asta cand suspectezi ca s-ar regenera , si estimezi mai bine asa

Apoi dupa ce s-a regenerat resetezi trip-ul si estimezi urmatoarea regenerare ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia automata nu te lasa sa schimbi cand vrei tu... De pinde te temperatura din cutie, turatie...astea noi daca ajungi la o anumita turatie schimba automat intr-o treapta superioara sa inferioara, dupa caz

Oricum, eu nu imi dau seama cand se regenereaza si 90% din km ii am facuti in oras, iar filtrul e inca bun

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah e bine :D , sincer din ce ne-a spus testerul , nici eu nu am probleme ...

dupa ultima regenerare am 860 km in care nu s-a regenerat , sau eram eu obosit si nu am observat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vad daca merg monitorizati senzorii dpf cu un. ELM327 Bluetooth OBD2 si poate imi cumpar

Sent from my iPad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,cam asta arata un ELM327 Bluetooth OBD2 cu aplicatia torque,nu am gasit ceva despre DPF,poate doar daca cumparati torque profesional,in poze nu era conectat,sper sa ajute,numai bine!

post-7084-0-35947900-1419185172_thumb.pn

post-7084-0-58676000-1419185201_thumb.pn

post-7084-0-32267900-1419185224_thumb.pn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aplicatia torque pro, dar nu am elm32

Sent from my iPad

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar aplicatia si obd2-ul,lucreaza prin bluetooth,(daca e cel cu bluetooth ca nu pot sa accesez link-ul)dar nu e atat de detaliat ca Vida-Dice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai observat ceva , nu se mai innegresc tipsurile ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut toata lumea, sarbatori fericite !

In general, nivelul discutiilor este cu mult peste ce pricep eu si de aceea mi-e si jena sa scriu ceva. Totusi, mi s-a aprins in bord semnul cu motorul si masina a pierdut foarte multa putere. Inteleg ca este DPF-ul.

Masina este un V50 / 2010, motor D4164T, are 160 000 km, schimbat DPF la 120 000 si aditiv. Merg foarte putin, citiva km zilnic pentru ca am serviciul aproape.A picat prost si nu vreau sa deranjez pe nimeni in perioada asta, de aceea as incerca un rulaj pe autostrada, poate se rezolva. Problema mea este ca nu stiu la ce turatie, cit timp si in ce viteza sa merg. Daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat, ii multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta l pe BogdanG dupa sarbatori pt un test

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now