Cristi Muresan

Informatii despre dpf .

266 posts in this topic

Acum 28 minute, paunionutz a spus:

Miros de sulf 

Ca asa ceva :D , oricum daca o mirosi in fiecare zi, ai sa observi diferenta :)) (ce am ajuns sa ne mirosim masinile)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am doi caini. Poate reusesc sa-l dresez macar pe unu din ei sa faca asta in locul meu. Mi-ar fi mai usor si mie, iar ei ar combina utilul cu placutul.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa  cum intrebam pe un alt topic,am gasit un s40 2.0D 136 cp cu 250 000 km si l-am cumparat.Totul a fost bine pana cand am alimentat cu motorina de la Petrom Oradea.Dupa masina a inceput sa nu mai traga si sa se accelereze mai greu.Datorita acestei reactii am hotarat sa tin masina o perioada de 15 km la 3000 rpm si ca sa vezi,lipsa puterii a disparut si totul era in regula.

Acum intrebarea mea este,o fi gata filtrul de particule sau ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, lik1999 a spus:

Dupa  cum intrebam pe un alt topic,am gasit un s40 2.0D 136 cp cu 250 000 km si l-am cumparat.Totul a fost bine pana cand am alimentat cu motorina de la Petrom Oradea.Dupa masina a inceput sa nu mai traga si sa se accelereze mai greu.Datorita acestei reactii am hotarat sa tin masina o perioada de 15 km la 3000 rpm si ca sa vezi,lipsa puterii a disparut si totul era in regula.

Acum intrebarea mea este,o fi gata filtrul de particule sau ce poate fi?

Ai primit vre-un mesaj in bord ? Era in limp mode ? Nu cred sa fie de la dpf ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, lik1999 a spus:

Dupa  cum intrebam pe un alt topic,am gasit un s40 2.0D 136 cp cu 250 000 km si l-am cumparat.Totul a fost bine pana cand am alimentat cu motorina de la Petrom Oradea.Dupa masina a inceput sa nu mai traga si sa se accelereze mai greu.Datorita acestei reactii am hotarat sa tin masina o perioada de 15 km la 3000 rpm si ca sa vezi,lipsa puterii a disparut si totul era in regula.

Acum intrebarea mea este,o fi gata filtrul de particule sau ce poate fi?

Vezi sa nu patesti ca asta

I`au zis de la service sa faca si el o regenerare..sa tina masina in 3200...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sii ? De ce a ars ? Ca eu merg ore intregi la 3000rpm ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, Cristi Muresan a spus:

Sii ? De ce a ars ? Ca eu merg ore intregi la 3000rpm ... 

dpf infundat mort..decedat..sucombat

cauta pe facebook observator deva, e un filmulet acolo in care se si vorbeste :)

Edited by trancenergy
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Cristi Muresan a spus:

Ai primit vre-un mesaj in bord ? Era in limp mode ? Nu cred sa fie de la dpf ... 

NU am primit nici un fel de mesaj.Pur si simplu masina intrerupea,ca si cum nu ar mai avea motorina.Ma gandesc sa nu sa se fi infundat filtrul de motorina,deoarece fix inainte de vama mai aveam o liniuta de motorina si se oprea masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fitru de motorina m-as gandi prima oara , apoi regulator presiune rampa , eventual senzor presiune rampa . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerarea DPF se identifica intradevar printr-un consum ceva mai ridicat, cu 1-2 l/100km mai mare decat in mod uzual. 

Eu ca sa ma conving daca masina face regenerare, eliberez 2-3 secunde pedala de acceleratie, In mod normal, consumul instantaneu in frana de motor (fara sa ating pedala de acceleratie) este 0, daca masina nu face regenerare. Daca trec 2-3-4 secunde fara sa ating acceleratia si consumul nu e zero, pentru mine asta e o confirmare ca masina e in regenerare, si in cazul asta o pun putin la treaba 5-10 minute, pana cand isi termina treaba.

Sper sa fie util 

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi am facut revizia, plus cateva alte lucruri printre care si verificatul filtrului de particule. S-a descoperit ca filtrul e in regula, necolmatat, mi-au spus ca e varianta fara aditiv. Pana aici toate bune si frumoase, dar s-a dus nu stiu ce senzor care comanda cand se face regenerarea. De acolo ar fi pornit si mesajul "motorsystem wart. enfordeln" (am zis din memorie, aproximativ). S-a resetat mesajul, s-a comandat senzor, ajunge in 4-5 zile. pana atunci cica pot circula linistit, insa sa nu "intrec masura" cu distantele. Cam un sfert de rezervor prin oras...

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, ironman a spus:

Am fost azi am facut revizia, plus cateva alte lucruri printre care si verificatul filtrului de particule. S-a descoperit ca filtrul e in regula, necolmatat, mi-au spus ca e varianta fara aditiv. Pana aici toate bune si frumoase, dar s-a dus nu stiu ce senzor care comanda cand se face regenerarea. De acolo ar fi pornit si mesajul "motorsystem wart. enfordeln" (am zis din memorie, aproximativ). S-a resetat mesajul, s-a comandat senzor, ajunge in 4-5 zile. pana atunci cica pot circula linistit, insa sa nu "intrec masura" cu distantele. Cam un sfert de rezervor prin oras...

Ai motor in 5 pistoane ? Din cate stiu eu doar alea au dpf fara aditiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu exact care au si care nu, dar motorul meu e 2.0D, care are 4 pistoane. Am mai citit pe aici pe forum ca astea nu ar avea aditiv, deci n-a fost o surpriza cand mi-au spus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e fara e bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, m-am aproximativ bucurat cand mi-au spus, pt ca am scapat de-o grija, dar la cateva ore dupa, in urma diagnozei, a venit cea "rece" si anume vestea despre senzorul care s-a defectat. Nu e "foarte" rece totusi, chiar daca pretul e un pic peste ce ma asteptam. Mai bine ~640 pe un senzor, decat 4-5000 pe un DPF, sau sa-l scot si sa am alte probleme dupa aia. Poate o sa urmeze si asta intr-o buna zi, dar sper ca acea zi este foarte departe in viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la 2.0D se mai sectioneaza firele de la mufa senzorului, verifica si asta inainte sa schimbi senzorul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ma uit, ca mi-a aratat unde e senzorul. Dar nu stiu daca ar putea fi aia problema, pt ca senzorul meu transmite informatii, insa sunt gresite. Cu motorul oprit, al meu da valori destul de mari, a fost 7 si ceva, apoi 5 si ceva, insa cu senzorul lor de test arata zero, adica cat trebuie cica sa arate de fapt cu motorul oprit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare. Cum cei de la reprezentanta mi-au cam tras-o cu senzorul ala, crescand pretul cu peste 30% de pe o zi pe alta, vreau sa renunt, si sa iau din alta parte, adica de la MC (inca nu s-a finalizat procesul asta) si as vrea sa-l schimb eu. Stiu unde e, dar am o intrebare totusi: cum se scot clipsurile alea de la cele doua conducte? Sau mai general asa, cum se scot conductele si se pun inapoi pe senzorul nou?

56e007f9615fc_20160308_165722(1).thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu un patent strangi colierele de capete, le lasi mai jos pe furtun, apoi scoti furtunasele de pe senzor, le bagi pe celalalt, strangi din nou si le urci pe furtun. E mai dificil sa scoti mufa din senzor decat sa cracanezi colierele alea, ce naiba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe. O fi, dar n-am mai vazut asa coliere... si mai bine sa fiu informat decat sa stric ceva. Daca e doar de tras un pic si eliberata tensiunea de pe teava, vad ca au niste aripioare iesite in exterior, poate merge cu mana, nici nu mai tre patent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca merge cu mana, ca sunt destul de rigide, dar poti incerca. Da, e de apucat de capete si presat, o sa vezi ca se cracaneaza colierul si il poti lasa in jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bun. Ma gandeam ca e mai complicat. Si inca una: cum e mai bine, mai intai dau jos conductele si apoi senzorul? Sau invers? Daca dau mai intai senzorul, ar trebui sa nu misc atat de larg conductele. In sensul ca eliberez colierele si dau senzorul in sus, conductele ramanand relativ in aceeasi pozitie, iar oboseala metalului sa fie mai redusa. Nu stiu ce metal e ala, si cat de sensibil e la oboseala. Daca fac invers, si dau mai intai conductele jos, vor avea o miscare destul de larga pana ies din senzor si nu stiu daca mai in jos pe unde merg, cum sunt prinse, si daca oboseala aia conteaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now