Cristi Muresan

Informatii despre dpf .

266 posts in this topic

Fa-l cum ti-e mai simplu ca nu strici nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Cred ca a venit timpul sa schimb totusi acel senzor. Am iar mesaje de regenerare cam des. As vrea sa stiu totusi daca dupa schimbare trebuie facut ceva si in soft, sau mere doar schimbat si gata, nimic software?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic trebuie resetat din tester. Practic....

Darvesti sigur ca este senzorul defect si nu ai o problema la dpf?

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa mi s-a spus mai demult la reprezentanta, ca le-a iesit la tester o eroare la acel senzor. m-au facut de mi-am luat unu nou, si cand am mers sa-l schimb au zis ca e bun de fapt si asta care-l am deja, ca l-au recalibrat si mere ok. intr-adevar n-am mai avut mesaje de regenerare des, si au spus ca oricum va trebui schimbat curand. toate bune, pana de curand cand am inceput sa am iar mesaje cam dese, si ma gandesc sa-l schimb. problema e ca atunci cand apar mesajele alea, de obicei sunt in trafic, coloane kilometrice, avans cu 5-10 km pe ora, si n-am cum sa ma duc chiar atunci pe o autostrada sau undeva sa-i dau viteza cum scrie in manual. la partea asta nu stiu daca ajuta schimbarea senzorului, dar poate asta cauzeaza defectarea lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iron, scoate dpf-ul ala :)) Si ai sa scapi de toate mesajele :)) Cred ca te streseaza rau de tot ca vad ca iti face probleme de cand ai luat masina. La un moment dat oricum pica si trebuie sa il schimbi sau sa il scoti.

Si daca mergi cu masina prin oras, e moarte curata pentru ea, mai ales cu DPF aproape infundat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup. Trebuie mai intai sa ma hotarasc definitiv daca mai pun pilot si computer de bord sau nu. In curand o sa iau o decizie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte rar se strica senzorul de presiune diferentiala iar cand da eroare de semnal prea mare de fapt e vb de probleme cu DPF-ul nu cu senzorul . 

Succes . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu numai un senzor am schimbat

La un s40 2.0 din 2011 fara aditiv

Psa

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Bogdan G said:

Foarte rar se strica senzorul de presiune diferentiala iar cand da eroare de semnal prea mare de fapt e vb de probleme cu DPF-ul nu cu senzorul . 

Succes . 

Merci. Inteleg ce zici, dar e adevarat de au zis cei de la reprezentanta, ca oricum se strica/cedeaza senzorul ala pe la aprox 200 000 km? ca ma apropii de numarul ala. mai am un pic pana la 190 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...este un convertor presiune -tensiune destul de scump insa functioneaza fara limite de rulaj,km......Regenerarile impuse de ECU ,trebuie tratate si nu neglijate ,indiferent ca trebuie sa iesi cu masina la drum lung ~15min....consumabilul este DPF si nu senzorul .:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Deci ar fi inca un fail marca reprezentanta volvo. am deja o lista destul de lunga cu ele. partea cu tratatul si nu neglijatul, de acord, dar cum ziceam in alta postare, ma prinde cu mesajul in trafic aglomerat si lent.. nu prea am cum sa tratez chiar atunci. iar daca o fac fara mesaj, nu stiu daca ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti dam greș. Eu zic sa le mai dai o șansă.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am dat mai multe. Degeaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! 

Sunt nou pe forum dar si nou posesor de Volvo.

Am achizitionat acum 3 luni un V 50 (1.6 D din 2006)cu DPF, si problemele nu au intârzâiat sa apara (acum 3 zile) martor aprins, safemode.

1. Pe tester-eroare 2A30

2. Azi am constatat ca rezervorul de aditiv era secat.am reîncarcat la maxim, am resetat senzorul dar in cei 60 de km fortati eroarea nu a disparut.

Logica mea e ca lipsa aditivului e de ceva vreme( nu dispare peste noapte) dar imi ridica semne de intrebare de ce nu a fost semnalata in bord absenta aditivului.lipsa acestuia sa fie cauza niciunei regenerari in 4000 km parcursi? Nu am simtit, nu am vazut nimic.nici nu am consumul instant ca sa vad vreo diferenta...un " clean" al dpf-ului rezolva problema, sau....

(Totul merge in parametri mai mult decat normali conform testerului)

A, inca o chestie: filtrul de aer destul de jegos(il schimb luni) dar erau urme de ulei pe conducta de la filtru spre motor.in plus, uleiul pe jojă cu un cm ridicat peste normal( nu stiu in grame)IMG_20161013_134004.thumb.jpg.8cd6111623

Va multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul peste maxim spune clar DPF înfundat și regenerari prea multe .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci : in acest stadiu suporta o curatare la firma specializata si daca aceasta solutie e rezolvarea erorii?

Edited by TZIv50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu ai probleme cu motorul și acesta nu scoate fum o curățare bine făcută poate rezolva problema.

Altfel nici o anulare nu rezolva problema dacă sunt și alte defecte .

Da întreb și eu ca boul. Voi în județul Alba nu aveți mecanici ? Pana la urma vorbim de un Ford Focus nu de vreun Bentley Bentayga .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei buni au plecat la Bucuresti ! Cei ramasi dau din umeri....asa ajungem pe forumuri ! Multumesc ( desi nu ai atins toate punctele intrebarilor mele)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum să-ți răspund când tu te contrazici singur și ai răspuns la niște întrebări care pe mine personal ma baga în ceata .

1. ECM-2A30 nu poate sa apară fără ECM-2A40 care înseamnă prea multe regenerari & presiune diferențiala prea mare .

2. Aditivul dacă nu era trebuia sa ai eroare în bord. Eu fără tester nu-mi pot da seama de nivel, vad însă că alții fără nici o pregătire în domeniu pun urechea și dau verdictul :e gol .

De unde pana unde ? Cat de gol?

Dacă nu ai aditiv nu înseamnă că nu se regenerează iar dacă ai additiv nu înseamnă că se curata filtrul. Aditivul ajuta la regenerari în trafic urban la temperaturi sub 450c .

3. Totul merge în parametrii normali conform testerului. Pai asta îmi denota de niste cunoștințe în domeniu . Așadar de ce ai nevoie de confirmarea mea ?

Acum dacă totul este în parametrii întreb și eu ca Bula ? Ce presiune face turbina și de la cate rotații? Nu de alta dar e posibil ca filtrul sa fie bun și raportarea greșită.

Eroare DPF blocat nu se șterge cu erase dtc. Trebuie șters contorul DPF după care se poate șterge eroarea.

4. Nici o regenerare în 4000km dar nivelul uleiului este peste maxim . Deja mi-ai dat șah mat și nu mai am ce raspunde pt ca nivelul uleiului peste maxim îmi spune prea multe regenerari iar tu spui ca nu a făcut nici o regenerare în 4000km ?

Cum pot sa te ajut când informațiile pe care le primesc sunt eronate ?

De ce sa te ajut când primesc informații de genul " totul merge în parametrii mai mult decât normali conform testerului ".

Pai dacă ești asa sigur pe tine de ce ai nevoie de confirmare ?

Știu ca sunt acid dar nu înțeleg de ce este nevoie de despicarea firului în opt. Ți-am spus la telefon ca trebuie curatat dpf ul sau înlocuit sau spart pt ca ai 230.ooo km și el se schimba la fiecare 120.ooo km . Faci asta și merge masina. E simplu ca 1 plus 1.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acid, neacid acum ai fost pe întelesul meu! Nu sunt un specialist ci un utilizator al unui bun care apeleaza la specialisti.

Nu stiu sa interpretez datele transmise de tester.mi-a spus mecanicul ca e totul ok-inclusiv turbina (mai putin DPf-ul.)

Lipsa aditivului s-a constatat la demontarea fizica a rezervorului ( nu am gasit alt sistem de control in lipsa mesajului electronic)-(si da..."meseriasii" orasului nu stiu sau nu au sculele necesare unei diagnoze complete fara a fi nevoit sa-l demontez sa vad asta)

Si pt.ca am citit prin sutele de postari ca trebuie gasita cauza, de aici intrebarea : ce a dus la prea multe regenerari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pai cauza o ai în fata ochilor când te sui la volan: 230.ooo km .

2. Cu testerul se verifica nivelul aditivul ui din ADM. Degeaba îl dai jos .

3. De unde știe mecanicul ca e ok când el nu știe sa citească nivelul aditivul ui?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte buna observatia 3 ! Cu mult tupeu, o sa il intreb si eu asta ! 

Multumesc pt timpul acordat si interventii.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Bogdan G said:

 

 

Dacă nu ai probleme cu motorul și acesta nu scoate fum o curățare bine făcută poate rezolva problema.

 

Eu nu am probleme cu motorul si acesta nu scoate fum. Unde se poate face o curatare bine facuta? Exista service-uri specializate, sau la orice service care se lauda ca o poate face?

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Poate ajung pe la Bucuresti doar pt operatiunea asta. Ar merita. Problema e cu timpul disponibil. Vedem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now