canguru

Sfaturi nou posesor Volvo S40 1.6 benzina

19 posts in this topic

Buna seara tuturor!

As dori, daca imi poate cineva recomanda un mecanic de incredere. Am achizitionat un Volvo S40, 1.6 benzina (destul de puturos :smile:), 2005. L-am cumparat din Germania, personal, si as dori sa-i fac o revizie sa vad ce e de schimbat. Masina are 220000km. Cartea service este acutalizata doar pana in anul 2012 cand masina avea 135000, cu toate reviziile facute la Volvo. De atunci nu stiu ce si cum s-a mai schimbat la ea. Pentru posesori de volvo 1.6 benzina, vreun sfat?

Va multumesc anticipat!

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu prea ai ce sa vezi la masina aia. Daca trepideaza la relanti schimba tampoanele motor. Sunt 3 la numar si in total te costa vreo 1300 lei toate 3. Schimba distributia daca nu a fost schimbata la 180 mii km . o gasasti la aprox 800 lei. ( curea, role, pompa apa). Schimba uleiul. 4 litri sunt suficienti. Schimba filtrele. Sunt doar 3 filtre, ulei, aer si cel din masina. Masina nu are filtru benzina deci trebuie sa cureti sita de la rezervor. Curata clapeta de acceleratie. Operatiune ce trebuie facuta la revizia anuala ori atunci cand vezi ca acul km fluctueaza. Si nu in ultimul rand bujiile. Cam asta e. Astea sunt baza ce trebuie sa faci imediat dupa achizitie. Apoi vine partea de rulare, amortizoare daca e cazul, capete bara, etc. Motorul este de ford si este un motor foarte bun. Eu folosesc filtre Man si ulei Mobil1 f3000 5-w30. Bujii denso, nkg, oem, etc. Amortizoare daca ai nevoie recomand kayaba. Daca ai nev de piesele mai sus mentionate le gasesti la magazinele online ale colegilor de pe forum. Midnight C, etc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pt sfaturi.

Ce am mai obesrvat, consumul este foarte mare (ma asteptam cat de cat). In oras consuma undeva la 11/l, iar afara sub 8 nu scade. E normal consumul asta?

Din tot ce mi-ai spus mai sus, singurul lucru care mi se intampla si e deranjant, cand de exemplu opresc masina la relati, la un semafor, turatia pana nu opresc masina de tot, desi e pe liber sta in 1000 de turati. Cand am oprit de tot, scade la 900.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem incerca o diagnoza. Vb prin PM pentru detalii.

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Multumesc frumos pt sfaturi.

Ce am mai obesrvat, consumul este foarte mare (ma asteptam cat de cat). In oras consuma undeva la 11/l, iar afara sub 8 nu scade. E normal consumul asta?

Din tot ce mi-ai spus mai sus, singurul lucru care mi se intampla si e deranjant, cand de exemplu opresc masina la relati, la un semafor, turatia pana nu opresc masina de tot, desi e pe liber sta in 1000 de turati. Cand am oprit de tot, scade la 900.

Consumul e cel pe care-l ai. Eu am c30 si masina consuma in Gl 8.8-9 litri mers normal. Daca o calc se duce in 9,5. Vara cu AC-ul tot asa imi consuma. Exterior 7,5. Dar masina ta e mai mare si mai grea deci consuma mai mult. Dar asta sa fie problema, consumul :) In rest nu o sa ai treaba cu masina. Ptr o diagnoza poti vb cu colegii. La ce ai spus tu ca se intampla cred ca e clapeta de acceleratie. O cureti si vezi daca se mai manifesta fluctuatia la relanti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

0723694579 sau 0748119968 - Ionel

Service autorizat - fost mecanic la volvo .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pt sfaturi.

Ce am mai obesrvat, consumul este foarte mare (ma asteptam cat de cat). In oras consuma undeva la 11/l, iar afara sub 8 nu scade. E normal consumul asta?

Din tot ce mi-ai spus mai sus, singurul lucru care mi se intampla si e deranjant, cand de exemplu opresc masina la relati, la un semafor, turatia pana nu opresc masina de tot, desi e pe liber sta in 1000 de turati. Cand am oprit de tot, scade la 900.

Consumul pate fi si de la sonda lambda (este motor Ford de 101cp,pus si pe Fiesta etc) intrucit ai muulti km iar relantiul oscilant poate avea mai multe cauze.Fa abstractie ca este Volvo ,avind motor de Ford ,deci rezolvarea poate fi si la Ford sau daca avem colegi priceputi te pot ajuta ei integral cu ce ai de facut la masina,ma gindesc.(te-as ajuta cu placere insa mie imposibil ,fizic, o perioada mai lunga)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu il recomand pe Nea Minciu - 0744.498.579 - Tot fost mecanic la VOLVO, e mai batran, si nu se grabeste sa faca "la kil". Eu la el mi-am schimbat diverse chestii mai complicate si tot la el vreau sa fac transplantul de cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa mai continui circul asta ... eu ma retrag!

Decat sa fi continuat polemica asta, cred ca cel mai frumos si elegant era sa dai tu un alt exemplu de mecanic cu specificatia ca este mai bun decat Ionel, si te asigur ca intelegea orice cititor, inclusiv eu ... ;)

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci am sters celelalte discutii off-topic si o sa fie pace pe pamant ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu il recomand pe Nea Minciu - 0744.498.579 - Tot fost mecanic la VOLVO, e mai batran, si nu se grabeste sa faca "la kil". Eu la el mi-am schimbat diverse chestii mai complicate si tot la el vreau sa fac transplantul de cutie.

Tu il trimiti la nea Minciu, care la randul lui o sa-l trimita la Bogdan, ca neanto' Minciu nu are (sau nu folseste) Vida

@Canguru, mergi direct la Bogdan G, ca pana la urma tot la el ajungi 0767726392

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau poti veni la noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la noi... Ce e ciudat in asta?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu stiu de care "noi" e vorba ca pe tine te stiu unipersonal ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate m-am dedublat, mai sti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai baga detalii nenea ca poate mai sunt doritori :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incerc sa pun pe picioare un vis mai vechi, respectiv un garaj dedicat masinilor VOLVO, o mica afacere de familie. Avem locatie, avem elevator, scule si timp liber :) Doresc sa fie un loc special in care sa putem personaliza masina in functie de dorinta clientului, de la mecanica pana la aspect exterior. "Oficial" incepem din 01.01, dar pana atunci daca putem ajuta cu ceva o facem cu pasiune si draga inima.

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super !

Stii doar ca vreau sa trec de la automata la manuala. Imi trebuie locatie, elevator, si pasionati cu timp liber care sa ma ajute. Contra cost, evident :)

Momentan ma opreste in loc pansonul cu care se baga la loc simeringul de arbore cotit sub volanta.

Nu vreau sa murdaresc topicul aici, asa ca astept ceva info pe PM daca sunteti disponibili si dispusi :)

Scuze initiatorului pentru off-topic, se poate sterge aici dupa ce o lamurim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now