Fulgerica

Trepidare intensa in relanti

18 posts in this topic

Salutare tuturor.Ma numesc Florin sunt nou pe forum.Daca se poate sa primesc si eu un pic de ajutor de la voi in legatura cu V40-ul meu.

In relanti am o trepidatie intensa la toata consola de bord,plus se simte chiar si in scaun,cam pe toata caroseria mai bine zis,tampoanele arata bine,motorul este schimbat de vreo 2 luni,deci am verificat atunci tampoanele par a fi ok.volanta a fost pusa odata cu motorul deci nu cred ca ar fi probleme,filtru de aer si motorina noi.

GRAV este ca nu se accelereaza mai sus de 4500 de ture propiu zis nu urca pe rosu.

trepidatiile sunt doar in relanti,motorul merge rotund.

Modelul este V40 din anul 2000,70 kw,Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

Nu sunt nici pe departe expert dar cumva imi suna familiar cu o experienta extrem de neplacuta traita recent cu s60-ul meu: o huruiala oribila de imi facea bordul ca naiba si scartaiau toate cele prin masina la relanti, care disparea imediat ce apasam chiar si putin aceleratia. De vina era fulia de la alternator - daca spui ca esti sigur de tampoane, nu strica sa arunci o privire si acolo - la mine toate au incetat cand am inlocuit fulia respectiva.

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

abia este pusa noua,a fost primul lucru schimbat.mersi de informatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alte pareri mai sunt?sa stiu unde sa mai caut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e deloc grav ca nu se accelereaza mai mult de 4500 ture! iti taie calculatorul alimentarea!

Edited by vpr

Share this post


Link to post
Share on other sites

esti sigur?sau umblu degeaba.sincer am schimbat motorul nu e cel original al masinii dar sunt identice.dc as sti ca e calc ma duc la un tester cu ea nu e problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai inteles! calculatoul te limiteaza! de fabrica!

Asa trebuie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

la dracu.am observat un opritor sub pedala de acceleratie.dc il scot crezi ca urca mai sus?

dar de unde vin trepidatiile alea asa nasoale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. daca scoti opritorul nu rezolvi nimic, ba poti chiar sa-i faci mai rau. nu ai cablu de acceleratie ca sa maresti cursa clapetei de acceleratie, cum era pe vremuri la dacie... sigur o sa dai peste cap senzorul de pedala de acceleratie. acel opritor este pus acolo sa limiteze cursa reostatului.

2. referitor la bataia ta, tind sa cred ca poate fi din doua motive:

a) mers neregulat al motorului la relanti datorat mai multro cauze, parte din ele rezolvate/verificate de tine anterior. vad ca ai schimbt motorul. trepidatia a fost de la inceput sau a aparut ulterior?

b ) volanta, pe care zici ca ai verificat-o. cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pedala de acceleratie are un senzor! cand ajunge la 5V ai terminat! degeaba apesii mai tare! opritorul acela este de fapt suportul pedalei pentru momentele in care o ti apasata la maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul merge rotund la relanti.trepidatia a fost cam de la inceput dar nu asa intens ca acum,dc ridic turatia la 1000 rpm dispare trepidarea bordului dar parca se simte pe caroserie mai intens atunci.

sa fie volanta oare?nu se vedea urme de uzura pe ea si este de al vechiului motor cel de 194 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul merge rotund la relanti.trepidatia a fost cam de la inceput dar nu asa intens ca acum,dc ridic turatia la 1000 rpm dispare trepidarea bordului dar parca se simte pe caroserie mai intens atunci.

sa fie volanta oare?nu se vedea urme de uzura pe ea si este de al vechiului motor cel de 194 000 km.

In regim pornit (in gol)un motor diesel este protejat prin limitare de turatie de ECU indiferent cit de tare apesi pedala si nu iti taie alimentarea precum la motor benzina.Daca ai schimbat doar "fierul " motor si ai pus la loc toti senzorii ,injectoare etc anexele celui vechi ,,logic ar trebui sa nu ai probleme.Este fapt consumat daca nu ai cercetat volanta inainte,eventual o poti face acum daca nu ii dai de cap.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ramane sa schimb volanta atunci sa vad ce rezolv apoi o sa revin cu postare iar.ms de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu iti taie alimentarea, atunci cum te limiteaza la turatia aia? franeaza pe volanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Daca nu iti taie alimentarea, atunci cum te limiteaza la turatia aia? franeaza pe volanta?

Era o intrebare privitoare comentariului meu?Daca da , atunci citeste atent ce am scris ,eventual informeaza-te mai bine.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa verifici un pic daca apesi ambreajul dispare vibratia ?

Daca ai acces la o testare , eu as incepe cu testarea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca apas ambreeajul trepidatia nu dispare doar sa zicem se diminueaza un pic foarte putin.volanta are o pozitie anume?eu am pus-o in singura pozitie in care am avut voie sa pun toate suruburile la loc.dar cand am strans suruburile la suportul motor cel dintre radiator si motor am blocat volanta,nu mai puteam porni masina,mi-am dat seama ca acolo am gresit si am pus 2 surubri mai scurte.

sa fie de la fortarea aia o deranjare a volantei?

sau sa fie din alimentare?cu toate ca eu zic in relanti motorul merge foarte bine sta in 750-800 ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu informatia ca volanta nu este sigur,am uitat sa spun ¨poate¨ ca masina este din 2000 deci volanta este cu masa simpla nu Bimasica,deci ea dispare din discutie.are cineva un pret buna la toate 4 tampoane la motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now