Cristi Muresan

nu se deschide portbagajul

25 posts in this topic

Buna ziua . Am o problema cu portbagajul , acesta nu se mai deschide , el se descuie dar nu se deschide (nu poti apasa clapeta)

A desfacut cineva plasticul din interior cu portbagaju inchis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Switch-ul este in scurt! Cu ajutorul dice-ul vei putea deschide portbagajul fără stricăciuni. La v50 mă gândesc că nu se secționează firele ca la s40, dar le poți verifica scoțând manșonul cablurilor.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la v70 e problema ... si asa mi-a lasat impresia "clanta" ca este mecanica . Oare sa fie electrica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, pe telefon nu vad sectiunea unde este postat subiectul dar cred ca merge deschis cu dice-ul, parca asa am vazut prin vida. Nu ai maner mecanic.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc dinoco de informatii . E nasol caci masina e in franta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Multumesc dinoco de informatii . E nasol caci masina e in franta

Cu placere! Pai atunci ai o solutie; lasi perdeaua trasa si umblii in portbagaj pe la bancheta din spate, sau ai grilaj montat intre spatiul destinat pasagerilor si portbagaj?

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca V70-ul lui Cristi are deschidere mecanica nu electrica... Se poate sa ma insel totusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am si eu impresia ca este mecanica.

Pai eu i-am explicat mamei sa puna bagajele pe bancheta (e doar o femeie cu un ditamai v70... sper sa ii ajunga bancheta spate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este electrica la S60, V70 si S80. Nu prea cred ca se strica switchul si mai de graba yala. De fapt yala este foarte simpla, are inauntru un motoras electric si o pargie de plastic. La mine s-a stricat motorasul si nu se mai deschidea portbagajul, insa se poate deschide cu cheia

Share this post


Link to post
Share on other sites

V70 nu cred ca se poate deschide cu cheie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se prea poate, nu mai stiu cum e la V70, insa eu am yala pt cheie.

Insa in poza pusa de Dinoco, apare un "buton" de deschidere, pe yala, care ar trebui sa fie la vedere si nu in spatele plasticelor. Daca se poate uita cineva, prin portbagaj, in zona yalei, daca este vreo gaura, sa bage o surubelnita

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc de informatii :)

Prin 20 ajung in franta si am sa vad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V70 clapeta este mecanica. Panoul este montat cu cleme de plastic, daca nu ma insel are si cateva suruburi. Verific maine si ti zic.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

My point exactly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

incearca asa:

1 - impinge clapa de deschidere inapoi (spre botul masinii);

2 - impingi in haion in dreptul broastei;

3 - apesi butonul inchis iar pe urma butonul deschis al telecomenzii;

4 - apesi clapa pentru a deschide portbagajul!

Bafta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V70 clapeta este mecanica. Panoul este montat cu cleme de plastic, daca nu ma insel are si cateva suruburi. Verific maine si ti zic.

Aşa este. Sunt şi patru şuruburi, pe care nu le poţi accesa, când haionul e închis. Ce se poate încerca e să intri în portbagaj de pe locurile din spate, să tragi tare de panou, să bagi o mână şi să acţionezi direct tija pe care, în mod normal, o acţionează mânerul. După deschidere, s-ar putea să se rezolve cu o simplă lubrefiere serioasă. Dar LUBREFIERE, nu "şpreiare" cu WD40!
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri .

Ramane sa pun in practica la fata locului (prin 20 dec) si apoi revin cu rezolvarea (sper)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A deschis cumva protbagajul amicul meu din Franta, sincer nu am inteles cum ... dar l-a deschis si a pus un pic de ulei(pe broasca) si acum merge bine.

Ulei nu wd40 :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, am avut dreptate cu lubrefierea... ;D

Probabil că l-a deschis din interior...

Edited by HEIMÐALLR
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, multumesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor

de fapt am aceeasi problema cu portbagajul si am zis sa nu incep un topic nou.

Volvo S40 -2008 benzinar motor 1.8

La mine problema este "melcul alb" rupt in butuc.

Acum 3 ani am reusit sa-l lipesc si sa-i pun la loc plus un cui pilit si bagat in melc pentru rigidizare (inchipuitiva ca melcul dupa ce e din plastic mai e si gol pe dinauntru).....nu mai tin minte unde am gasit explicatia si reparatia in sine.

Atunci a mers perfect dar acum dupa 3 ani la gerurile de acu 2 saptamani am patit- o din nou. Adica cui metalic 8mm pe bara spate si clema metalica 5mm pe capac portbagaj...inttre ele melc din plastic gros 2mm gol pe dinautru.................adica la inchidere ghici cine cedeaza primul.

Am reincercat sa-l relipesc dar acum la a doua lipitura "melcul s-a lungit usor si nu ami incape corect in carcasa.

L-am fortat si a intrat in final dar nu mai deschide, declanseaza doar la inchidere ....

Oricum caut ceva after market astept ceva sugestii

Daca cumpar un butuc nou este doar 800 ron

Daca cumpar second hand risc ca la anul sa se rupa si asta iar la 100 euor la mana a doua pt un an nu e chiar ce imi doresc.

As vrea un sistem mai bun inbunatatit cu un melc din METAL....ceva sau un butuc de la alta masina....eventual si cu chei daca se poate

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta un strungar bun si da comanda de unul METALIC, te duci cu piesa in mana si dai drumul la treaba. In mod normal piesele din alt compozit decat metalul sunt inserate intr-o schema cu un scop tintit, de cele mai multe ori sa atenueze socuri , al doilea ar fi politica de consum .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara

Revin pe aceeasi tema

De data asta am gasit un butuc de la un S40 din 2006.

Dar butucul este mai mare si desi are aceeasi mufa este cu 5 pini si nu cu 4pini cum am eu.

Ca mufa se potiveste.

Ce sa fac sa-l iau sau nu ?

Daca il incerc risc sa ard/stric si altceva ?

Pe cheiea mea desi sunt 5 butoane (inchis/deschis/becuri/portbagaj /avarii) mufa de alinetare butuc are 4 pini

Rog ajutor de urgenta un raspuns ceva pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recent portbagajul meu a refuzat sa se mai inchida. Am rezolvat problema cu WD40 spreiat in broasca. Cand am cumparat masina am spreiat vaselina cu litiu in toate incuietorile si pe unde am mai considerat eu necesar. Se pare ca aceasta vaselina s-a uscat si a devenit lipicioasa creand exact problema care am incercat sa o previn. In concluzie... daca nu aveti probleme cu broasca mai bine nu bagati nimic acolo. Daca va mananca undeva si vreti neaparat sa lubrifiati va recomand crema de galbenele!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now