ovidiuioana

monovolum,niciodata?

21 posts in this topic

Oare cei de la Volvo, nu au in plan ,un monovolum? Este un segment neacoperi de cei de la Volvo, si piata e f. mare! Pacat...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never say never!

Mi-as dori un monovolum Volvo care sa eclipseze toate Multivan-urile si V-klasse-urile astea nesimtit de scumpe!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi ca monovolumul Volvo ar fi ieftin? nu prea ie in obiceiul casei ...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleaca mai ieftin fata de summum XC90 My2015, doar un pic. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa le soptesca cineva celor de la Volvo ideea asta si poate s-o lega ceva! Cum si-au stors creierii si au scos porcariile alea de conceptcaruri puteau sa-si consume energia intr-un mod util!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine isi doreste ceva family, are de ales intre XC90 si XC60, sau XC70 care se apropie de un monovolum.

Daca este sa gandim, ce monovolumuri de succes au scos celelalte marci ? A fost opel Zafira, ca nu aveau "Jeep", decat Frontera care nu a avut succes si VW Tiguan care este apropiat de XC60. VW Touran este de fapt un Caddy cu scaune. In rest... Mercedes R Classe si B classe au fost un fiasco total, Viano care seamana cu o duba, BMW-ul a incercat ceva cu seria 2, care nu cred ca va avea un succes enorm. Golf 6 plus, nu cred ca am vazut mai mult de 10 bucati si in rest nimic spectaculos sau cautat: Doker (la noi majoritatea sunt de marfa) si oricum tot ca o duba arata, Ford C max, Citroen C4 Picasso, Renault Scenic, Fiat Doblo Panorama(tot duba si asta), etc, cred ca reprezinta max 5% din piata auto din Romania si nici in EU nu cred ca au foarte mare cautare

Deci ce producator are un monovolum de succes pe piata din romania?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi ca monovolumul Volvo ar fi ieftin? nu prea ie in obiceiul casei ...

Nu ar fi mai ieftin dar se va deprecia mai repede fiind Volvo! S-or gasi unii mai fraieri care sa le cumpere dupa 2-3 ani la 30% din valoarea de catalog. Lucrul asta nu se va intampla in cazul unui Multivan , masini din 2011 cu aproape 200000 km parcursi nu scad sub 50% din pretul de masina noua. De Mercedes nu mai vorbesc, sunt niste cutii fermecate.

Cine isi doreste ceva family, are de ales intre XC90 si XC60, sau XC70 care se apropie de un monovolum.

Daca este sa gandim, ce monovolumuri de succes au scos celelalte marci ? A fost opel Zafira, ca nu aveau "Jeep", decat Frontera care nu a avut succes si VW Tiguan care este apropiat de XC60. VW Touran este de fapt un Caddy cu scaune. In rest... Mercedes R Classe si B classe au fost un fiasco total, Viano care seamana cu o duba, BMW-ul a incercat ceva cu seria 2, care nu cred ca va avea un succes enorm. Golf 6 plus, nu cred ca am vazut mai mult de 10 bucati si in rest nimic spectaculos sau cautat: Doker (la noi majoritatea sunt de marfa) si oricum tot ca o duba arata, Ford C max, Citroen C4 Picasso, Renault Scenic, Fiat Doblo Panorama(tot duba si asta), etc, cred ca reprezinta max 5% din piata auto din Romania si nici in EU nu cred ca au foarte mare cautare

Deci ce producator are un monovolum de succes pe piata din romania?

In primul rand as defini conceptul de family car, Din enumerarea ta nu prea inteleg ce vrei sa spui, Golf 6 Plus este tot un Golf, ce treaba are cu monovolumul? Eu prin monovolum inteleg VW SHARAN, CHRYSLER GRAND VOYAGER, R-KLASSE, La categoria dube ai putea trece si Multivan-ul Business care are scaune de Bentley si pret de nou peste 135000 euro? Asa duba mi-as dori si eu! Ca R-Klasse a fost flop, cum zice neamtul, de acord cu tine insa strategia Mercedes de a vinde in America prin Daimler-CHRYSLER a dat roade si si-au permis sa si piarda cu monovolumul R-klasse care dupa parerea mea este o masina foarte confortabila. Am avut un R 320 cdi cu airmatic si mi-a placut foarte mult.

Si de cand producatorii auto concep strategii dupa piata auto din Romania , cumva de cand a aparut pe piata Opel MOKKA?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monovolumele sunt urâte prin definitie. Volvo deabia a scapat de acest atribut care îi era in mod traditional destinat. Nu cred ca ar fi cazul sa incerce asa ceva.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu arata rau!

Poate se concretizează ceva...

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monovolumele au locul lor, dar locul acela nu este in Romania. Pe aici lumea prefera masini sport.

In schimb in USA, Anglia piata este mare, au n forumuri despre van uri si motorhomes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mid Golf plus este incadrat la monovolum si se vrea un monovolum, la fel ca si celelalte enumerate de mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am spus, unde sunt incadrate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un monovolum se vrea o masina practica, si este! Acum doua saptamani am condus un S Max, cu motor 2,2 de 175 cp... un vis! In afara de faptul ca e super practica, ganditi-va..spatiu exterior ca la un v 70, dar la interior.. alta poveste! Numai pozitia la volan inalta face toti banii! Plus, ca e destul de agila in trafic! La fel si zafira, o idee mai mica dar foarte fasneatza! Acum, imaginati-va un v 70 noul model transformat in monovolum.... Ar arata bestial! De acord, xc 70, xc 90... dar sunt SUW 4x4, care costa, si nu prea isi merita banii! Adica ori este of road pur sange, ori suw( sw suprainaltat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Espace a avut succes(e)? ca dupa el s-au luat toti ce fabricara

monovolume; cand a aparut la noi, erau cateva , in vest nu stiu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioana, tocmai pentru pozitia joasa de la volan, iubim noi masinile Volvo!

Cine vrea pozitie inalta isi ia SUV sau microbuz si isi satisface orgoliul de sofer de autobuz...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Ce dracu sa faci singur intr-un autobuz cand n-ai pe cine sa controlezi daca a taxat biletul! Sa-ti furi motorina?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioana, tocmai pentru pozitia joasa de la volan, iubim noi masinile Volvo!

Cine vrea pozitie inalta isi ia SUV sau microbuz si isi satisface orgoliul de sofer de autobuz...

pai cei care conduc XC-urile sa fie soferi de autobuz... sau camion...? Si nu au o pozitie tocmai joasa la volan!
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pozitia tot joasa e la volan ... daca lasi scaunul maxim jos ;P

Ideea este cat de lunga e capota dar si unghiul ei... nu neaparat cat de sus sta scaunul

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now