Posted 8 Dec 2014 · Report post Buna seara! Socrul meu are un s40 din 2005, 1,6 benzina, si, dintr-o data, portbagajul nu i se mai deschide. Cu Vida imi da eroarea CEM-6F51 Tail gate handle faulty signal, si la detalii imi spune ca fie e un open-circuit, fie e un short-circuit. Problema mare insa este ca portbagajul a ramas inchis si a trebuit omu' sa-si scoata cumparaturile pe la scaunele din spate. Stie cineva cum se deschide portbagajul in cazul acesta? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2014 · Report post Ia uite: 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2014 · Report post Cred ca acolo e vorba de un v70. Nu am gasit in Vida cum se deschide cu Dice-ul si ma gindesc ca atita timp cit eu am un scurt pe circuitul electric - sau e intrerupt, degeaba trimite Dice-ul comanda ca nu ajunge la motoras, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2014 · Report post În mesajul înspre care ţi-am pus link-ul nu e vorba de V70. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2014 (edited) · Report post Salutare! Voia sa spuna ca ti s-au sectionat firele de curent (pe canalul ce face legatura dintre partea mobila a portbagajului si corpul masinii) ) Problema intalnita la toate S40, mai putin facelift (al meu) la care au pus o camasa protectoare la acele fire ca sa nu se mai taie... Rezolvare: multa munca claustrofobica in portbagajul inchis facuta din interior. Cauta pe forum si ai sa gasesti cum au rezolvat baietii care au avut problema asta mai in detaliu Spor! Spor la citit Edited 8 Dec 2014 by Claudiu T 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2014 · Report post Multumesc! Si scuze, nu am avut timp sa caut pe forum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Poti incerca si sa misti de tubul de cauciuc in timp ce apesi butonul de deschidere de pe telecomanda, poate-poate... Da ia vezi sa nu fie manerul defect, adica placa din spatele lui daca tot iti da "tailgate HANDLE" pe dice, zic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2014 · Report post am volvo v50 si Switch-ul este in scurt.. si am rabatat scaunele din spate dat jos capitonajul usa (tragi de el si iesi mai cu putere) si am scos mufa si cu o alta baterie si doua cabluri am conectat direct si l-am deschis ..apoi comanda online 300 ron piesa ca este cu tot cu lumini numar si in 4 zile mi-a venit si lam montat singur Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2014 · Report post Cum naiba sa dai 300ron Piesa aia costa 100ron MAXIM !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2014 · Report post am comandato on-line volvo suedia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2015 · Report post salutare tuturor de fapt am aceeasi problema cu portbagajul si am zis sa nu incep un topic nou. Volvo S40 -2008 benzinar motor 1.8 La mine problema este "melcul alb" rupt in butuc. Acum 3 ani am reusit sa-l lipesc si sa-i pun la loc plus un cui pilit si bagat in melc pentru rigidizare (inchipuitiva ca melcul dupa ce e din plastic mai e si gol pe dinauntru).....nu mai tin minte unde am gasit explicatia si reparatia in sine. Atunci a mers perfect dar acum dupa 3 ani la gerurile de acu 2 saptamani am patit- o din nou. Adica cui metalic 8mm pe bara spate si clema metalica 5mm pe capac portbagaj...inttre ele melc din plastic gros 2mm gol pe dinautru.................adica la inchidere ghici cine cedeaza primul. Am reincercat sa-l relipesc dar acum la a doua lipitura "melcul s-a lungit usor si nu ami incape corect in carcasa. L-am fortat si a intrat in final dar nu mai deschide, declanseaza doar la inchidere .... Oricum caut ceva after market astept ceva sugestii Daca cumpar un butuc nou este doar 800 ron Daca cumpar second hand risc ca la anul sa se rupa si asta iar la 100 euor la mana a doua pt un an nu e chiar ce imi doresc. As vrea un sistem mai bun inbunatatit cu un melc din METAL....ceva sau un butuc de la alta masina....eventual si cu chei daca se poate Multumesc si scuze am zis sa mai incerc o data in ideea obtinerii unui sfat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 · Report post Buna seara Revin pe aceeasi tema De data asta am gasit un butuc de la un S40 din 2006. Dar butucul este mai mare si desi are aceeasi mufa este cu 5 pini si nu cu 4pini cum am eu. Ca mufa se potiveste. Ce sa fac sa-l iau sau nu ? Daca il incerc risc sa ard/stric si altceva ? Pe cheiea mea desi sunt 5 butoane (inchis/deschis/becuri/portbagaj /avarii) mufa de alinetare butuc are 4 pini Rog ajutor de urgenta un raspuns ceva pls Share this post Link to post Share on other sites