Posted 10 Dec 2014 · Report post Poate cand se incalzeste / scapa de umezeala incepe sa mearga calumea un contact / modul de pe instalatia GPL. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Instalatia de GPL ar trebui sa aiba pe undeva o siguranta generala. Daca o scoti dispare una din necunoscute...E posibiil ca emulatorul de la instalatia GPL sa faca figuri... Ar mai fi interesant ce fac injectoarele de benzina. Ai putea sa scoti rampa afara si se pui un borcanas la fiecare injector si sa dai la cheie un pic, Nivelul de benzina din fiecare borcan trebuie sa fie identic. Cand ai scos bujiile vechi aratau toate la fel cat de cat? Cand o pornesti scoate fum albastru ? (Simeringuri supape ?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Instalatia de GPL are o siguranta,am sa o scot si am sa fac un test. Am schimbat rampa cu tot cu injectoare de pe o alta masina care merge ok si face la fel. Bujiile erau arse la fel,la culoare erau ok. Semeringurile de supape le suspectez si eu de ceva timp(scaote putin fum albastru cand stau mult in aglomeratie) la rece nu scoate dar care ar fi legatura cu mesul prost cand este motorul rece? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Daca ai ulei in amestec vei avea detonatii care sunt detectate de sensorii de knock care are urmare ca ECU face retard la aprindere...Daca sunt asa de grave urmarile nu pot sa zic sincer nu cred dar cine stie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Am mers doar pe benzina comutata din buton.Sa zicem ca ar fi defect calculatoruul de gpl desi acum 2 luni instalatia a primit o revizie completa si o alta harta la cel mai bun service din tara. Cum se face ca la rece merge in suturi,ca si cum ar merge in 2 sau 3 bujii apoi cand se incalzeste brusc incepe sa mearga bine? Te salut! Care este cel mei bun service GPL din tara ?!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post La Vernesti am fost pentru gpl. Astazi am zis sa fac si un filmulet dar surpriza ca nu a mai facut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Nu are cumva legatura cu umezeala mai mult? Ma gandesc la un scurt pe undeva... iar odata ce se incalzeste motorul sa se usuce... O camasa fisurata a unui fir... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Asa m-am gandit si eu un fir,un contact imperfect,o mufa dar este ca si cum as cauta acul in carul cu fan.Tot ce am gasit am luat la masurat,curatat,dat cu spray contact si nimic dar are toane cand face rau cand nu face nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Eu zic sa ne uitam si la releul de benzina - sa refacem niste contacte pe acolo, schimbat condensatori, etc - cit si la ansamblul bobinei (bobina + modul). De curiozitate - releul presupun ca l-ai schimbat cu altul si face la fel, nu ? Ma intereseaza sa-mi spui daca: 1) porneste normal, nu se balbaie, nu moare motorul dupa ce a pornit ? 2) simptomul de "mers in suturi" se manifesta si la relanti sau doar in accelerare grava, cum te stiu eu ca apesi pe pedala aia ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Trec vineri pe la tine la o consultatie. 1. Porneste normal,nu moare dar dupa cateva secunde incepe sa se balbaie 2. Mersul in suturi se manifesta si la relanti si in mers si trece cam dupa ce parcurg 200m,smuceste de cateva ori si apoi gata.Cand este motorul rece merg normal nu ii dau boost. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Aaaa, stai! dupa ce mergi 200 m ii trece? Daca da, inseamna ca nu iti inchid cum trebuie injectoarele de gaz, noaptea se acumuleaza gaz in admisie si de aici detonatii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Tocmai le-a cumparat NOI... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Injectoarele au 5000 km de cand le-am schimbat(am schimbat injectoare,senzor presiune,plaman,calibrat,etc...) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Le ai verificat tu acum dupa 5000 km? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Da,acum 2 saptamani am schimbat filtrele la gaz si au facut si o verificare a instalatiei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Trec vineri pe la tine la o consultatie. Daca vreti, ne vedem vineri la Penny dar mai devreme de ora 18:00, poate pe la un 16:00-16:30! Ce ziceti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2014 · Report post Din pacate nu pot ajunge la ora aia si oricum nu am avea tot ce avem nevoie acolo,cel mai probabil vom da o fuga in jur de ora 20-21. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2014 · Report post Am tot urmarit Topicul. Ai gasit Care era Buba .vlpvlp06 . De merge inecata pana se incalzeste? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2014 · Report post Nu am gasit buba dar are toane cand face.Deocamdata o mai tin sub observatie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Salut,aceași problemă am si eu,ai găsit rezolvarea Share this post Link to post Share on other sites