Cristi Muresan

Motoare Turbo si climatul optim

36 posts in this topic

Buna seara , sunt curios , ati observat vreo modificare a puterii in diverse conditii meteo ? Umiditate ? In cel fel influenteaza motoarele turbo umiditatea , aerul rece sau cel cald ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand e aerul rece si umed, trage de rupe.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 5 grade afara nu am niciun fel de detonatii si daca este un pic umed pe jos, pierd aderenta la a 3-a la 5000rpm. Cand sunt 12-13 grade afara incep detonatiile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca ii place mai mult la 12 -13 gr ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, de la 12-13 grade incepe curba in jos a graficului :evil6:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada , am inteles , mai putin aer si rezulta detonatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 12-13 grade e prea cald aerul admis dupa intercooler

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cat e mai rece,cu atat e mai bine pentru Turbo.Eu am observat ca atunci cand temperatura se afla sub 10 grade,trage mai bine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depind si de temperatura din camera de ardere cand ajunge amestecul in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, ce termeperatura are aerul dupa intercooler la tine? Ai intercooler-ul stock?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, este stock si nu am cum sa aflu ce temperatura are pt. ca nici tu nici eu nu avem senzor de temperatura acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu acum stock am 19 grade dupa intercooler cu 8 grade afara la 0.9 bari.mers a3-a si a 4-a in jur de 3000-3500 RPM. Am testat;) Avea un prieten un senzor gata montat pe un cot siliconic care se potrivea la mine si am testat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.9 bari ? Soft sau boost controller ? LPT-ul merge la 0.4-0.5 bar de fabrica

Ai testat legandu-l la CARE mufa si citind cu CE soft ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce e LPT dar masina nu e softata si am strans cateva ture wastegate-ul. Si are un varf de 0.9 scurt.(plus ca nu stiu ce 1.9DI lucreaza la 0.5...)

Nu stiu ce soft a fost dar are sonde pentru orice se poate masura la un motor. Lucreaza in cercetare la renault(pitesti).

Edited by vpr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breeee credeam ca zici de V70 :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU. Am uitat sa scot V70 de la profil! L-am vandut! Dupa ce s-a ars chiuloasa si manca antigel cum bem noi apa n-am vrut sa ma apuc de el cu toate ca aveam si garnitura cumparata..

Dar imi pare rau tare dupa el!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat. Masinuta are potential daca stii si vrei sa o intretii cum trebuie.

Poate se reintoarce printre noi pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ramas o perioada de vreo 1-2 luni la tatal meu care e veterinar si a umblat cu ea pe toate drumurile... aveam un joc la directie, turbina dadea primele semne, si cand a venit si chiuloasa am renuntat. La urma urmei avea 335.000 de km si eu o am de la 287.000 din 2011 decembrie timp in care i-am facut doar franele distributia, un suport motor si bucsele la brate... Oricum, sunt sigur ca ma voi intoarce la un S70 candva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU. Am uitat sa scot V70 de la profil! L-am vandut! Dupa ce s-a ars chiuloasa si manca antigel cum bem noi apa n-am vrut sa ma apuc de el cu toate ca aveam si garnitura cumparata..

Dar imi pare rau tare dupa el!

<Si nici acum nu ti-ai adus aminte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2014-12-27 at 3:25 PM, Midnight Caller said:

Da, este stock si nu am cum sa aflu ce temperatura are pt. ca nici tu nici eu nu avem senzor de temperatura acolo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un 25 t xc 90 numai stiu ce sa mai schimb la el turbo are ulei unde vine furtunul de la filtrul de aer am schimbat senzorul de presiune turbo dupa trei zile imi da eroare tot senzorl de presiune si motorul nu trage turbo nu porneste are cineva vreo idee???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now