Raducu Radu

Probleme motor gaze S40 2.0D 2006

51 posts in this topic

Referitor la fum : v70 imi fumega putin in sarcina dupa 2t (dar are muuuuuulti km) , v50 cu dpf nu fumega deloc dar nici nu simt vreo diferenta de tonalitate sau pornire etc ...

Oricum la rar n-au treaba daca fumega putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice diesel fara dpf fumega putin in sarcina iar la cele cu dpf chiar daca fumega, fumul ramane in filtru.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdaa v70 fumega mult in sarcina chiar dupa ce am pus 2t , darrr v50 nu s-a regenerat mai des daca am pus ...

Fumega mai mult (sorry inca sunt "obosit" dupa rev :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu nu are dpf :)

Si aici nua refer la fumul de la esapament din spatele masini. Ma refer sa gazele, fumul ce le scoate in spate la compartiment motor unde ii galeria.

Edited by Raducu Radu
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine.O grija in minus. Baga linistit atunci 2t si scapi de belele pe termen lung si o sa ai si un diesel mai silentios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intampla absolut nimic. Eu nu-i pun deloc ulei iarna, doar vara pun cam 200 grame la 1 plin de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca nu se intampla nimic? Ai verificat cat span produce in perioada in care nu bagi,in comparatie cu perioada in care bagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus si in perioada asta motorina standard -22 (scria la peco) si ulei 2t , n-am avut probleme , temp minima de pornire -17

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aa vrea sa va intreb ceva, daca stie cineva, care sunt parametri la care lucra normal injectoarele si pompa de injectie la s40 2.0d 2006 136 cai 100kw ? Adica valorile in tester la care lucra perfect normal pompa si injectoarele. Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulei 2t , cu norma (scrie pe spate , sau pe undeva) JASO FD sau JASO FC , si se pune 250 ml la 50 de litri .

Si iarna? Nu ingroasa motorina ? Apoi cu frigurile astea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am avut probleme cu motorina+2t-ul pe ger, chiar daca am pus motorina normala.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris mai sus ca nu au fost probleme. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Dimineata , am rezolvat problema cu fumul , gazele din spate de la motor , toata problema era de la un colier ce iesea din turbo si intra in catalizator, cotul acela , nu avea colier la turbo la imbinare, si deci si turbo sufla mai pe langa si totul era negru pe langa turbo si turbo inclusiv. Am fost la un prieeten, el mi-a dat scutu jos, si a vazut defectu. a pus un surub de 8 si toata lumea ii fericita, nu mai iese gram de fum, iar turbo nu se mai aude asa. Pornirea si trepidatiile de care spuneam in prima postare nu prea le-am rezolvat. dar de cand a pus colierul la loc nu mi-a mai facut asa des figuri la pornire. dar tot face mai face ... iar trepidatiile acelea se simt mai pronuntat cand ii cald motoru dupa ce am facut cu el vreo 25-30 de km.

SI mai ceva, dece imi intra greu in marsarier cateodata( daca ii dau o pedala de gaz scurta si bag in marsarier intra mai usor ) si cand bag in a2a in mers agata usor , iar daca bag incet frumos in a2a in mers nu agata dar parca intra putin mai greu ca restul treptelor.

Apropo sunt foarte multumit de amestec de ulei cu motorina 2t, deja am 500 km si motorul se comporta altfel, in sensul ca este mai silentios, merge mai rotund, si la rece pornirea este mai domola asa , nu scutura motorul mai asa.

O zi faina sa aveti si La multi ani la toti cu Numele Ion , Ioana , etc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ziceai ca fumul iese DIN SPATE, te-as fi sfatuit sa te uiti la acel colier, care este IN FATA. :) Nu de alta, dar si eu l-am schimbat de vreo un an..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai 2.0 d are galeria de evacuare in spate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am omis ca era vorba despre 2.0d, al meu motor fiind 1.6d. Greseala mea si in consecinta se poate chiar sterge mesajul de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , revin cu parerile despre folosinta uleiului 2t in motorina( Mobile Extra 2t semi sintetic Jaso fc) sunt foarte multumit, merge frumos motorul nu mai trepideaza asa, mai silentios. Dar vreau sa va intreb, ce ulei sa folosesc la masina mea deaorece nu are filtru de particule si am cumparat mol dynamic sprint 2t si scrie jaso fd,

Care este mai bun si care sunt diferentele dintre cele 2 uleiuri, ce are daca folosesc jaso fd si ce are daca folosesc jaso fc.

La RAR cand merg sa inmatriculez masina, afecteaza noxele??

Daca da care afecteaza mai tare jaso fc sau jaso fd . Mersi !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ambele , fd e low ash , oricum la rar nu prea au treaba cu fumul cel putin in ms am vazut niste masini fumegandeee si trecute

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare, poate cam ciudata... dar spunetimi si mie unde sunt bujiile incandescente la volvo meu din semnatura ??? Ca as vrea sa le verific si nu prea imi dau seama pe unde is, daca se poate cu o imagine ceva? Multumesc frumos !

Si mai ceva , in rezervor am acuma motorina cu ulei 2t Mobil extra 2t jasofc si acuma cand alimentez vreau sa bag ulei mol dynamic 2t jaso fd , are ceva daca se combina cele 2 tipuri de ulei in motorina din rezervor ????

Edited by Raducu Radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog sa editati intrebarile de mai sus si sa ramana cea cu uleiuil 2t , ceea cu bujiile am gasit-o la reparatii de unul singur, multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buun, va salut, am revenit :D :

Deci.... :

-Sunt foarte multumit de ulei semi-sint 2t in combinatie cu motorina, motorul merge mai rotund, mai frumos, parca mananca si mai putin(mie asa mi se pare), mai pe scurt , merge cu trebuie !!

-La RAR nu mi-a afectat testul de noxe ulei 2t, ba chiar a iesit la exact cum trebuiau

-Am dat si electromotrul jos, l-am curat bine cu benzina, apoi am rcumparat un spray de contact, si l-am spalat tot cu acel spray, dupa aceea l-am gresat cu vaselina unde trebuie, l-am asamblat , l-am lasat o zi sa se mai usuce putin si l-am montat, totul ok, parca porneste putin mai altfel masina, sau mi se pare mie, dar oricum, pertotal, sunt multumit, deocamdata !!

-Fluctuatia de lumini am remediat-o, alternatorul meu de pe masina, era o marca mai...no name sa zic asa, scria pe el doar DG , cauza lui a fost releul de incarcare putin mai defectuos, dar nu l-am mai facut, l-am schimbat cu unul de la Denso de 150A de la un volvo ca al meu de la schrot, fata de 120A cat era celalalt ce l-am avut eu pe masina.

-Problema cu gazle de sub capota le-am remediat, colierul care iasa din turbo si intra in evacuare, numai avea acel surub pe el, s-a destrans, piedut, am fost la un prieten , mi l-a pus inapoi, iar acum nu mai am probleme !

Ce nu am rezolvat inca, sunt probleme cu schimbatul trepetelor, ce le-am mentionat in primele posturi, Dar vad ca nu face tot timpul asa, cateodata merg foarte frumos si usor toate, dar nu tot timpul.

Si mai am de rezolvat problema cu pornirea, mentionata in primele posturi.

Asta-i tot deocamdata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Dacă tot ai desfacut electromotorul trebuia sa schimbi si bucșele din el ca sa scapi de griji si sa invarta si mai usor.

Legat de 2T, nu are de ce sa nu fie in regula.Eu folosesc de ani buni si sunt mulțumit, atat de ce găsesc în filtru, cat si la mersul motorului. Mai trec pe langa unele cu motoare ca ale mele si cand le aud cum zangane saracele, mi-e și milă de ele :D

Uleiul in cutie l-ai schimbat? Eu am observat o îmbunătățire atunci cand l-am schimbat, intra in viteze mult mai usor, atât la cald cât și la rece.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Raducu!

Treapta a 2-a la 2.0 D o dai drept, fara sa tragi vreun pic spre tine dupa ce o scoti din treapta 1. Ar trebui sa intre fara probleme.

Si la mine agata si opune rezitenta mare daca trag maneta spre mine cand schimb a 2-a.

La marsarier nu ma pronunt, mie-mi intra din prima mereu fara spritz de carburant sau apasari de ambreiaj consecutive.

Sa stii ca schimbarea uleiului in cutie la mine n-a avut absolut nici un efect simtitor. Dar nu este o operatiune scumpa, asa ca daca-ti permiti, fa-l.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, si va multumesc pentru ajutor.

Uleiul din cutie l-am schimbat de 3 saptamani, cu ulei castrol syntrans multivehicle 75w90 si au intrat 2 litri. Mare diferenta nu am sesizat in legatura cu schimbul vitezelor.

Cateodata intra mai greu si in a2a si in a1a, dar nu tot timpul. De agatat agata doar in a2a, dar nu tot timpul. Dar ce am observat ca daca dau o pedala sau 2 de gaz intra in marsarier bine, sau daca bag in a3a inainte sau 1 sau orice treapta si dupa aceea in marsarier merge normal. Doar in a2a agata si in a1a si a2a intra cateodata mai greu putin ca deobicei.

Intrebarea mea este, pot sa dau la timonerie acolo cu spray WD40? Sau se poate regla cumva timoneria, si daca da cum? Sau se poate aerisi pedala de ambreiaj ca mi se pare ca parca se apasa mai greu putin gata de altele, s-au s-ar putea sa fie aer pe conducta de ambreiaj so sa faca asa sa mearga mai greu si sa intre mai greu in 1 si 2 si r ? O seara faina, si scuzati-mi greselile daca hasiti vreouna !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now