GabiGM

Glow plug control. Faulty signal

35 posts in this topic

Salutare,

A intilnit cineva problema asta? ECM-6620. Probabil am una sau mai multe bujii arse, dar se limiteaza motorul din aceasta cauza? Masina porneste la rece dar este limitata la 3000rpm. Este singurul cod activ acum. A mai avut ECM-1517 dar nu l-a mai dat, asta mai apare cind si cind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ta este legata de cealalta eroare: ECM-1517

Ia si lectureaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, dar la diagnoza nu mai apare ECM-1517, singurul cod este de bujii, masina nici nu a fost forjata sa apara suprapresiune, pina in 3000rpm pe loc, presiunea comandata bate cu cea creata. De asta ma interesa daca din cauza bujiilor poate intra in limitare, cel putin doua sint arse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in mers ai aceleasi valori?

Teoretic nu trebuie sa intre in Limp Mode din cauza bujiilor arse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am probat-o in mers, dar dupa ce am sters codurile, a ramas numai cel de bujii, limitarea apare la 5 s dupa ce iese la ralanti. Vacuumul este bun (circuitul), geometria turbinei functioneaza (nu este intepenita), probabil voi schimba TCV-ul ca aveam cind si cind oscilatii usoare de putere (balans) in jur de 2000rpm, dar ma intriga faptul ca se mentine limitata si singurul cod este cel de bujii. Maine iau datele in mers, sa ma lamuresc si cu presiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cu ce faci testarea? Folosesti Vida, sau alt tip de tester?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor?

Daca este 1.6d si nu ai update de soft facut posibil sa te bage in limitare. La fel, te baga in limitare daca dpf ul este aproape mort.

Presiunea se masoara in mers, nu pe loc.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor?

Daca este 1.6d si nu ai update de soft facut posibil sa te bage in limitare. La fel, te baga in limitare daca dpf ul este aproape mort.

Presiunea se masoara in mers, nu pe loc.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Turbo, daca era DPF-ul infundat (asta daca are), trebuie sa dea o eroare de ceva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo, daca era DPF-ul infundat (asta daca are), trebuie sa dea o eroare de ceva....

Dpf ul iti ofera cod de eroare atunci cand este 100% infundat, daca prin el mai circula putine gaze nu o sa-i afiseze vreun cod.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am DPF si din cauza asta nu mi-am umplut capu' cu informatii, insa din cate stiu eu daca nu ai o anumita presiune la relanti 3-20 ha senzorul de presiune baga masina in limp mode. Nu-i asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul presiune masoara incarcarea din filtru. Cu cat incarcarea este mai mare cu atat este mai colmatat, daca ai presiune mai mare cum spui tu masina intra in limp mode si genereaza cod. (daca mai are codurile in lista de erori, in cazul in care are dpfoff).

Acum sa ne spuna omul daca are dpf sau nu, sa schimbe bujiile ; ca despre asta este intreg topicul care sigur s-a mai discutat despre bujii si relee.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este 1,6D, DPF-ul este gaurit atit cit sa stie ca-i bun. De asta vara merge asa. Limitarea din cauza presiunii ar trebui sa intre in mers cind creste prea mult, nu pe loc. Oricum fac azi o tura cu ea sa-i iau parametrii in mers. Diagnoza o fac cu Vida. Ciudat este ca la rece porneste normal si nu da fum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E gaurit si atat? Sau este facut OFF si din soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este gaurit, fara sa fie scos din soft. 5 gauri de 8mm. Asta vara l-am avut blocat complet si de treaba asta mi-a spus o cunostinta care a lucrat la Ford. 4 sau 5 gauri de 10 mm, dar nu am avut burghiu asa lung decit de 8mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat in sfirsit parametrii:

Treapta N 2 3 3 3

RPM 790 2500 2000 2500 2900

Int manifold press (hPa) 1030 1194 1200 1450 1800

Boost press desired (hPa) 1018 1125 1150 1250 1460

DPF press (hPa) 3 32 13 43 77

EGR duty cycle 25 65 44 63 68

EGR valve 25 65 44 63 68

TCV 70 55 60 55 52

Urmeaza sa schimb bujiile si TCV-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Este gaurit, fara sa fie scos din soft. 5 gauri de 8mm. Asta vara l-am avut blocat complet si de treaba asta mi-a spus o cunostinta care a lucrat la Ford. 4 sau 5 gauri de 10 mm, dar nu am avut burghiu asa lung decit de 8mm.

You have got to be fckn kiddin' me....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit bujiile si TCV-ul. Motorul merge normal, fara erori. DPF-ul functioneaza in parametrii, fara sa fie scos din soft.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare sunt curios si eu cu gaurile astea in DPF.

Niste poze ar fi excelente.

Am pus azi dice-ul pe masina si mi-a dat si mie eroarea din titlul topicului. Bujiile nu au fost niciodata schimbate de frica sa nu mi se rupa in motor.

Daca masina porneste, trage si consuma normal trebuie sa le schimb neaparat? Nu prea m-as grabi cu ele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca inca porneste bine,mai ales cand e frig afara mai poti merge cu ele.

La fostul S40 au fost schimbate saptamana asta,a implinit vreo 202k km si la fel ca si la tine avea eroare de bujii,dar de vreo 4 ani. Una a dat ceva batai de cap,dar a iesit si ea pana la urma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca inca porneste bine,mai ales cand e frig afara mai poti merge cu ele.

La fostul S40 au fost schimbate saptamana asta,a implinit vreo 202k km si la fel ca si la tine avea eroare de bujii,dar de vreo 4 ani. Una a dat ceva batai de cap,dar a iesit si ea pana la urma.

Cam de vreo 4 ani am si eu eroare cu bujiile :D

De cand am schimbat bateria porneste excelent. Ca in prima zi :D

Trebuie dat motorul jos pt a schimba bujiile? Nu de altceva, dar asa mi-a zis un "mecanic".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se rup bujiile , una din metode e chiuloasa jos .

Dar o privesti asa , oricum bujia nu merge ... deci o poti lasa rupta in motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se rup bujiile , una din metode e chiuloasa jos .

Dar o privesti asa , oricum bujia nu merge ... deci o poti lasa rupta in motor .

Si atunci de ce sa ma mai complic? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate reusesti sa o scoti usor , o schimbi si dispare eroarea (de dragul dpf-ului daca il mai ai daca nu ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie dat jos nici un motor.Intradevar e ceva mai mult de demontat ca sa ajungi la ele. Du-te la un MECANIC adevarat si sigur ii da de cap.

Cand ajung acasa o sa intreb cum le-au scos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate reusesti sa o scoti usor , o schimbi si dispare eroarea (de dragul dpf-ului daca il mai ai daca nu ...)

Mai este DPF. Ce treaba are cu bujiile?

@Paul te rog sa intrebi. mersi

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now