Posted 11 Jan 2015 · Report post Salutare tuturor! Am si eu o problema cam serioasa, si anume raman fara ambreiaj in mers, adica se inmoaie pedala de tot si numai decupleaza ambreiajul, este necesar sa ii fac mai multe pedale pana aceasta se intareste si decupleaza ambreiajul. Lichidul de frana nu imi dispare din vas, si nici nu vad urme de lichid pe langa cilindrul care decupleaza ambreiajul, si nici la pompa de ambreiaj. Problema a aparut cand am apasat pe cilindrul de ambreiaj si s-a dus tot lichidul in vas, a fost nevoie sa aerisesc ambreiajul ca sa am din nou ambreiaj, dar problema apare si in mers si la stationare. Care ati mai patit-o sau aveti idee ce ar trebuii sa fac ? Masina este un VOLVO S40 motor 2,0 140cp din 1996. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2015 · Report post Schimba garniturile de la cilindrul master si slave. Sunt undeva la 30ron/bucata (la mine) si scapi de belea. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2015 · Report post Schimba garniturile de la cilindrul master si slave. Sunt undeva la 30ron/bucata (la mine) si scapi de belea. Cilindrul slave este cel de deasupra cutiei de viteze si master cel de langa vasul cu lichid de frana ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2015 · Report post Cel de langa vasul de lichid este pompa de frana Ai un cilindru pe cutie si unul la pedala, pentru ambreiaj 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2015 (edited) · Report post Cilindrul slave este cel de deasupra cutiei de viteze si master cel de langa vasul cu lichid de frana ? Da Cilindrul slave este cel de deasupra cutiei de viteze si master cel de langa vasul cu lichid de frana ? Da si celalalt este de frina Edited 11 Jan 2015 by V50Saphir 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2015 (edited) · Report post Bravo Saphir, l-ai lamurit. Din ce spui tu, reiese ca cel de langa vasul de lichid este master la ambreiaj si celalalt este de frana LGL http://www.partsforvolvosonline.com/index.php?cPath=541_566 Edited 11 Jan 2015 by paunionutz 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2015 · Report post Pe cilindrul salve (de la ambreiaj) mai este si un aerisitor identic cu cele de pe etrierii de frana. Se poate incerca o aerisire inainte de schimbarea garnituriilor. Merita incercat. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2015 · Report post Pe cilindrul salve (de la ambreiaj) mai este si un aerisitor identic cu cele de pe etrierii de frana. Se poate incerca o aerisire inainte de schimbarea garnituriilor. Merita incercat. L-am mai aerisit, isi revine pe moment apoi iar pare problema ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2015 · Report post Vad ca inca nu vrei sa schimbi garniturile alea. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2015 · Report post Trebuie schimbate garniturile....Spor la treaba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2015 (edited) · Report post Vad ca inca nu vrei sa schimbi garniturile alea. Ba da am sa incerc sa le schimb, imediat ce prind putin timp si vreme frumoasa De aerisit vorbeam la trecut. Edited 16 Jan 2015 by LGLro 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites