23 posts in this topic

Salutare,

Am 2 intrebari:

1. Cum se scoate mansonul de la frana de mana?

2. Cum se scoate nuca de la schimbator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ciudata procedura de la nuca schimbatorului:

http://volvoforums.c...-up-pics-51244/

la mansonul franei de mina...poate doar tras afara cu forta bruta, spre buton...

Sau il tai cu un cutter si ne spui sistemul de prindere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tras de nuca in toate partile,poate mai are cineva alta solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino vineri la intrunire cu un mops (cheie de tzevi) si 2 patenti si ti-o scot eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci dar trebuie sa o dau jos in Slobozia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta l-am postat si eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scos mansonul de la frana de mana, de la S60. Am incercat sa fac un desen in paint, sa va dati seama cum este. Eu cred ca mansonul nu se scoate, sau se sparge si se pune altul nou. In desen se vad niste rizuri, care se imbina intre ele, cele exterioare de pe maneta de metal, cu cele interioare din manson. Eu am bagat o surubelnita sub ea si am crapat-o ca sa o pot scoate

post-259-0-35541000-1421704164_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta l-am postat si eu...

Acum am vazut :))))

Eu am cautat pe google "how to remove 850 gear knob" si de ala am dat...

Probabil am cautat la fel, dovada ca se gaseste foarte usor informatia,trebuie doar sa o cauti.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...la un c70 din '99 tot la fel se procedeaza?..multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e manuala... Dap !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e manuala... Dap !

...automata este..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...la un c70 din '99 tot la fel se procedeaza?..multumesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tragi de ea.cu 3 maini si te rogi sa nu dai cu capul de plafon cand iese ;D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La nuca de la schimbator sa ai grija sa nu tragi ca disperatul de ea pentru ca risti sa rupi plasticul alb de la baza manetei (cum ar veni capacul de la bila) si atunci ei rupt-o in fericire pentru ca nu mai poti schimba vitezele (mai ales marsarierul nu mai intra). Piesa costa aproape 50€

http://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/transmission/automatic-tansmission/transmission-control/bushing-gear-lever/1028050/

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cea automata nu exista acea piesa, Cristi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu eu ma refeream doar la intrebarea lui Vali cum se scoate de la o manuala nuca. :) Eu am "demolat" una asa ca stiu (din pacate) din experienta. A fost mai ieftin totusi sa cumpar un bloc de schimbator la second fata de plasticul respectiv :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa scot mansonul la frana de mana.

Operatiunea decurge astfel:

Se iau 2 tablite si se introduc pe langa butonul de la frana de mana si se de parteaza cu grija cauciucul de pe fier cate putin pe fiecare parte fara a forta excesiv dupa care se trage in sus cu miscari stnga/dreapta.

post-432-0-32991700-1421851966_thumb.jpg

post-432-0-22792800-1421852001_thumb.jpg

post-432-0-06820300-1421852032_thumb.jpg

Edited by vlpvlp06
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta trebuie pusa pinned pe forumurile de-afara, ca nu scrie nicaieri asta :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma nuca schimbator se scoate doar cu acea teava taiata? 

Ma chinui de 2 zile sa o scot si nu reusesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu l-am scos cu un mops impingand un jos intr-un patent care strangea bine teava (adica tinand contra mopsului). Dar s-a scos foaaaaaarte greu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a ajutat Tatian si am schimbat tot ansamblul schimbatorului..4 suruburi 12, 2 sigurante si aia e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E oarecum si mai "safe" sa schimbi tot blocul pentru ca risti la prea multa forta sa rupi urechilie plasticului alb care tine "bila" de la maneta si aia costa vreo 50€ parca...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now