Florin Varadi

Achizitionare C30

32 posts in this topic

Il poti achizitiona pe al meu. E pe net si este de 10001 de ori mai bun decat 1.6D. In rest masina e ok dar e diesel asa ca pe langa suma aia mai trebuie sa ai inca 1000 euro pe putin sa repari problemele. Pe cand la benzina masina merge unsa. Revizii ieftine plus lipsa problemelor legate de injectoare, filtru particule etc. Daca esti interesat da-'mi pm.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si vezi ca masina aia nu este din romania avand meniul in flamanda. Deci nu Romania tara de provenienta. Asta inseamna ca acei km sunt cam inmultiti cu 2. De aici si pretul ala. Adica nu te astepta sa cumperi un volvo c30 cu 110 mii km la 5000 euro. Nici in afara nu gasesti la pretul asta decat lovite si reparate ori cu probleme la filtru particule, motor etc. Nu va mai incantati la pretul mic pentru ca la final o sa platesti mai mult decat o alta masina in stare mult mai buna.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Iar ca dotari nu are incalzire auxiliara si nici parbriz incalzit. Asta e bagata asa la gramada :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jantele sunt model freja si nu sunt ale masinii fiind disponibile doar pe modelele facelift dupa 2010.

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il poti achizitiona pe al meu. E pe net si este de 10001 de ori mai bun decat 1.6D. In rest masina e ok dar e diesel asa ca pe langa suma aia mai trebuie sa ai inca 1000 euro pe putin sa repari problemele. Pe cand la benzina masina merge unsa. Revizii ieftine plus lipsa problemelor legate de injectoare, filtru particule etc. Daca esti interesat da-'mi pm.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Si vezi ca masina aia nu este din romania avand meniul in flamanda. Deci nu Romania tara de provenienta. Asta inseamna ca acei km sunt cam inmultiti cu 2. De aici si pretul ala. Adica nu te astepta sa cumperi un volvo c30 cu 110 mii km la 5000 euro. Nici in afara nu gasesti la pretul asta decat lovite si reparate ori cu probleme la filtru particule, motor etc. Nu va mai incantati la pretul mic pentru ca la final o sa platesti mai mult decat o alta masina in stare mult mai buna.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Iar ca dotari nu are incalzire auxiliara si nici parbriz incalzit. Asta e bagata asa la gramada :smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jantele sunt model freja si nu sunt ale masinii fiind disponibile doar pe modelele facelift dupa 2010.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sunt perfect deacord cu tine dar gandeste-te ca eu fac undeva intre 70-100 km zilnic + saptamanal Oradea - CJ, de aceea nu pot sa iau in calcul un benzinar, am nevoie de un consum mic.

Edited by Florin Varadi

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot vrei diesel iati un 2.0 e mai fiabil si eu cel putin sunt ff multumit de consum putere etc am condus si 1.6 ... e ok dar aia 400 de cc merita cativa bani in plus , vezi ca sunt si motoare diferite... etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioane, vorbesti de jante de parca ar fi un minus pentru masina. Mie mi se pare chiar un plus fiind model nou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru navata masina este perfecta. Consumul pe benzina este mai mic extern decat in oras. Pretul benzinei este si el mai mic. Man, eu fac si 300 km pe zi iar ca medie pe luna fac 5000/6000 km. De aici si nr mare de km. Deci nu vad o problema in faptul ca o benzinara sa fie de naveta/oras/ etc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ioane, vorbesti de jante de parca ar fi un minus pentru masina. Mie mi se pare chiar un plus fiind model nou!

Sunt un plus, i-am trimis acum 2 saptamani proprietarului mesaj daca le vinde dar nu mi-a raspuns. Le-am gasisem inainte pe net la Dezmembrari Falticeni si cerea 400 euro pe ele dar au disparut. Oricum masina imi pare suspect de ieftina. Sigur e aranjata ptr vanzare.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eu am spus doar ca sunt puse probabil sa creasca valoarea de vanzare a autoturismului modelul de fata venind cu jante pe 15-16-17. De obicei cele de 17 sunt zaurak ca ale mele ori cele spitate Spartacus

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot la capitolul optiuni - nu are piele masina aia. Poate are tapiteria cu textil/piele, dar 100% nu e piele integral. Nu cred ca are nici senzori de ploaie (are rotita pe maneta de la spalatoare, nu stiu cum e la cele cu senzori de ploaie ca nici eu n-am :D). Jantele sunt simpatice, nu mai vazusem modelul pana acum (sau daca-l vazusem il confudasem cu zaurak :D)

Sunt de acord cu colegii, masina aia nu pare ok. Daca era 6500 intelegeam de ce cere atat dar la pretul asta este prea ieftina.

1.6d este un motor cu probleme, daca ai posibilitatea sa te orientezi la ceva mai mare sau mai nou (2.0d sau d5 - eventual d2/d3) cred ca vei fi mai multumit de masina.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele freja. Sunt disponibile pe 17 si 18. Se gasesc pe c30(2011-2013), v60,s60, xc60. 2afe65fb4ac535b96dbdd043f90b600a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite una "eftina" la baietii de pe forum, macar ai certitudinea ca vei cumpara ceva ok:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai fratilor, nu mai speriati omu ce mama dreaq, care sunt problemele alea de la 1.6d? Am masina de 1 an jumate si probleme la motor nu am vazut, sa moara masa daca nu merge uns la 240k km (bat in lemn :) )

Extragi filtrul de particule si aia e

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai problemele le stii doar. Filtrul, turbo, injectoare, etc. Nu neaparat in ordinea asta si nu neaparat sa fie cele specificate cu probleme. Doar ca pretul face sa crezi ca are ceva ascuns. Adica tu la 240 mii km ai vinde masina cu 5000?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu as da o cu 5000 la cat am investit in ea, de fapt nu as da o deloc pentru ca e o masina super ok de oras, si nu numai. Masina merge excelent (a mea). Ce i drept, la intretinere (consumabile are un minus, in cond in care la un x3 (tot diesel) un prieten da mai putin decat mine dar.. asta e.

Poate are si probleme acest motor si am avut eu noroc, habar n am

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci cum explici o masina cu pachet momentum + jante noi la 5000? Si cu 110 mii km. E clar ca are ceva+ cu nu este primul proprietar cum spune vanzatorul. Doar daca nu a stat prin belgia/olanda apoi a venit in ro:))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci cum explici o masina cu pachet momentum + jante noi la 5000? Si cu 110 mii km. E clar ca are ceva+ cu nu este primul proprietar cum spune vanzatorul. Doar daca nu a stat prin belgia/olanda apoi a venit in ro:))

Sent from my iPhone using Tapatalk

E clar ca masina e manarita mai ales ca pare a fi din belgia/olanda dupa meniul in olandeza, de unde stim cu totii ca sub 160 mii nu vin. Cat o mai fi mers si varu` cu ea, si face dublu, cel putin

Una peste alta prea putin conteaza daca masina merge bine si nu are/a avut pb. Daca ii place sa se duca sa o vada :smile:

Edited by trancenergy
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una peste alta prea putin conteaza daca masina merge bine si nu are/a avut pb. Daca ii place sa se duca sa o vada :smile:

Mare adevar graiesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autovit.r...-C35670155.html

Sunt interesat sa achizitonez un volvo c30 si vroiam sa va intreb ce parere aveti despre masina din link?

Masina pare subevaluata si in plus taxa este platita si nerecuperata.

Este valoarea reala de piata si acel motor la care trebuie sa iti faci abonament la service o perioada pina ajungi pe linia de plutire cu el.Are cam 2 sutare la kmtraj real sint sigur si in rest cere sa fie cumparata, ca orice masina adusa din Olanda. :smile:

Nu te lua dupa mine :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citește manualul mașinii. O sa știi ce sa întrebi pe vânzător. Dacă prețul scade odată cu întrebările pe care le pui.. Mai gândește-te. Uită te pe dezmembrări sau pe site.uri de piese auto sa vezi cam cât costa piesele ei... Aici ma refer la toate piesele. Dacă știi puțin și din partea electro-mecanica, atunci te descurci. Dacă nu știi, pune aici întrebări. Și o sa fii dumirit de către colegii de pe forum.

Cat despre masina, dacă îndeplinește condițiile tale, iar dacă posibilele reparații nu te sperie, GO ahead!!! Bafta!

Edited by Belthuzad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot la capitolul optiuni - nu are piele masina aia. Poate are tapiteria cu textil/piele, dar 100% nu e piele integral. Nu cred ca are nici senzori de ploaie (are rotita pe maneta de la spalatoare, nu stiu cum e la cele cu senzori de ploaie ca nici eu n-am :D). Jantele sunt simpatice, nu mai vazusem modelul pana acum (sau daca-l vazusem il confudasem cu zaurak :D)

Sunt de acord cu colegii, masina aia nu pare ok. Daca era 6500 intelegeam de ce cere atat dar la pretul asta este prea ieftina.

1.6d este un motor cu probleme, daca ai posibilitatea sa te orientezi la ceva mai mare sau mai nou (2.0d sau d5 - eventual d2/d3) cred ca vei fi mai multumit de masina.

Are senzor ploaie, iti confirm eu (am si eu, e butonul pe maneta acolo unde trebuie la amandoua, si e folositor senzorul atunci cand nu ploua constant, nu trebuie sa tot cauti maneta ca sa ii dai alta treapta) :smile: Are si rotita ca sa reglezi timpul pt stergerea intermitenta (toate au rotita aia). Piele cred ca e partial (la una din poze se vede un colt de scaun). Masina nu e din Romania, nu stiu cum o fi taxa la ea (platita, neplatita, recuperata), are meniul in Olandeza (ca si a mea), deci e din Belgia sau Olanda. Motorul de 1.6d cat o fi el de notoriu, daca ai grija de el si ii faci ce trebuie (DPF off, grija la regimul de mers, consumabile de calitate) e un motor care consuma putin, mic, taxe, asigurare si altele mici si nici nu te pune sa ii dai talpa si sa faci prostii pentru ca nu trage ca unul in 5 sau 6 cilindrii. E numai bun pentru 50-100 km zilnici in afara. Porneste la prima cheie, la sfert, la MINUS 20 grade Celsius (toate 4 rotile imi erau blocate, motorul insa porneste :headbang: :headbang: ). Jantele le-as lua si eu daca mi le-ar da :D Km nu sunt reali la pretul asta, dar daca masina nu mai are DPF si a fost intretinuta cum trebuie, merge bine si nu are probleme mecanice/electrice, go for it :P O diagnoza buna inainte de a o lua, sfaturi de la oameni care se pricep la partile sensibile (frane, suspensii, injectoare, turbina).

A mea e luata la "blind" de pe carsontheweb din Belgia :smile:) Am facut 4000km cu ea de cand o am si nu imi face draci, cere motorina si mai face ea regenerari de care voi scapa cu prima ocazie (DPF = filtru particule diesel), nu e ca o masina noua, dar e luata la o treime din pretul de noua. A fost pocnita in fund, bara revopsita, senzorii de parcare functioneaza corect, toate bune (cred ca astea au cu*u' tare rau de tot, nu suna a gol ca la Opel Astra cand dai cu ceva in bara).

Nu prea conteaza km la o masina, conteaza cum merge si cum ti-e norocul, sincer...vad pe forum oameni care nu au treaba cu motorul asta si oameni care dau din problema in problema. Daca vrei masina fara probleme sau cu reparatii ieftine...Dacia...1310 :D fara gluma...pe aia o repari cu banda izolatoare, vaselina, coliere din piata sau mai stiu eu ce...

S40 meu pot spune ca la drumurile de pana in 200-300km facute de mine se comporta exemplar la capitolul confort, scaunele astea de Volvo...nu le poti compara cu ale nici unei masini :D Ai suficiente dotari care iti fac viata usoara, dar ai grija ca fara xenon, noaptea, pe ploaie, e cam nasol la masinile astea... :smile:) Ori mergi mai incet, ori gasesti una cu xenon care sa iti dea lumina calumea. Eu am doar halogen si am pus ceva nemtesc "blue light" (care e doar un pic mai alba decat galbenul dat de precedentele), vad mai bine noaptea decat cu Osram-urile LongLife care vin pe masina, dar nu e foarte mare diferenta (fata de xenon).

Acum fara suparare, daca ar avea km reali si nu ar avea probleme, nu cred ca ar vinde-o omul la pretul asta, sincer. Eu pe a mea nu as da-o fara 8.000-10.000€ (S40 Oct 2010, 1.6d, 2 seturi de roti vara/iarna cu jante originale Volvo, fara probleme, inca si sper sa aiba Doamne Doamne grija de mine si de ea :smile: ).

Merita sa vezi orice masina care iti este aproape, sa pui intrebari, sa te interesezi si sa gasesti informatii de unde poti.

Eu sunt de parere ca un 1.6d e suficient pentru Romania, iar colegul OneZero (Arthur) iti poate spune cum scoate el untul din motorul asta :D

Masina economica pt naveta mai e si 318d, dar e la alta categorie de pret. Sau seria 1...dar pe mine nu m-a incantat ideea de a avea rotile motoare pe spate, raman la FWD :D

Ca si confort, design, pret si consum de carburant, un C30/S40 (nu m-am dat cu C-ul inca, sper sa o fac :D) mi se pare o masina super pentru naveta, doar sa ai norocul sa nu o prinzi fix pe aia cu probleme care se tin lant de tine.

Toate cele bune! :smile: (sper ca nu am facut multe greseli, e tarziu, am baut o bere ca merg la somn si stiu ca nu mai conduc... :D)

LE: Acum am vazut ca ii lipseste cheia metalica de pe cheia din contact. Sa fii atent si la detaliile legate de chei, sa fie amandoua si sa fie complete (telecomanda+cheie lama metalica), sa nu te trezesti fara masina sau cu ceva lipsa de prin ea la un moment dat :D

And a lot of smiles :) hope admins won't mind :kiss2:

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Km mai mult ca sigur sunt dati inapoi...dar de ce toata lumea spune ca are probleme masina?! A mers cineva cu ea?! Daca merge bine masina, nu are erori...daca o lasa la un 5000 merita banii. Sincer...e cam nasoala pielea iarna daca nu ai un garaj incalzit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a spus nimeni ca masina rea ci doar ca sunt unele probleme pe care viitorul cumparator trebuie sa le ia in calcul. Sunt niste bani care trebuie bagati in masina. Destul de multi dupa parerea mea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si ce iti place :) Mie unul imi place mai mult cuplul de la diesel decat turatiile mari de la benzinara, iar pentru naveta cu drum cel putin de 25 km dus, 25 intors merita toti banii dieselul. Bani bagi oricum in masina, fie pe consumabile, fie pe o turbina, fie pe o revopsire...depinde si ce noroc ai...ai vazut si la tine cu dracia aia de caine cata bataie de cap si cati bani ai cheltuit...

Si eu era de atatea ori sa o belesc in astea 4 luni de cand o am si sa ajung sa bag toti banii in busituri, dar m-a ferit Dumnezeu si Ii multumesc pentru asta.

Si sa iei o masina la 5000€, daca nu are probleme grave, nu bagi mai mult de 1000€ in ea si eu zic ca e decent sa ai o masina super cu tot ce iti trebuie la 6000€ :D

Depinde de buget, de noroc si de ce ii place omului :) Dar pentru naveta, fara suparare, nu recomand benzinara. Aia e buna in oras din semafor in semafor si pentru distante scurte. Stiu ca benzina e mai ieftina decat motorina, dar 1.6 benzina asta de pe Volvo consuma cu 50% (daca mergi batraneste) mai mult decat dieselul, iar diferenta la carburant e de maxim 20% :)

Eu daca mai iau masina pe benzina, vreau sa aiba turbo si motorul sa fie de macar 2000 cm3. In rest, deocamdata, 1.6d e suficient daca nu faci curse cu el, bag rar motorina. La benzinar (Opel Astra G 1.4i 90CP) imi era acul de la jumate la sfert dupa 100-150 km...la asta abia scade o linie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca trebuie mai mult de 1000 euro. Si daca incepi sa aduni depasesti ~6500 euro. La 6500 euro gasesti si s40 si alte c30-uri.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu stiu motorul de 1.6i de pe un focus, masina noua luata de la reprezentanta in 2010, iar in oras cam consuma, undeva la 8-9 chiar si 10 iarna.Omul nu facea mai mult de 450 km cu un plin nici daca o tracta. Cum a optimizat motorul asta volvo de iti consuma tie asa putin, nu stiu dar te cred pe cuvant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu? :)

La mine s-a umblat doar la cutia de viteze si aerodinamica... (dar e 1.6 Diesel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suntem pe langa subiect dar acum 30 min am alimentat. Aveam 480 km facuti doar in oras si am bagat 42 litri. Mai aveam de mers inca cel putin 60-70 km pana sa golesc rezervorul. Se consuma si 10 dar depinde de trafic si cand de tare o calci. La mine nu a ajuns niciodata la 10 indiferent cat o fugaresc prin oras. Iar vara imi scade consumul fata de cel de acum. Media la masina asta este de 8,5%. E consumul tipic unei masini pe benzina cu motor de 1.6. Fie ea ford, mazda, dacia, renault, etc. Daca fac si un raport cheltuieli revizii diesel/benzina plus diferenta pret combustil benzinara imi pare ca este un mic avantaj benzina. Cel putin motorul asta de 1.6i de ford asa cum este el nu cere decat 4 litri de ulei si 3 filtre. Atat. Bujiile schimbate la 2 ani si clapeta acceleratie curatat la 1 an. Asta inseamna intretinerea motorului. Cat despre diferentele de sonorizare...sunt mari. La mine in masina nu realizezi daca e motorul pornit.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now