Sebastian Gabriel

Ambreiaj Volvo 460GLE

11 posts in this topic

Am o problemă cu ambreiajul mașinii, am fost prin oraș, și acasă când să parchez am apăsat pe ambreiaj să bag în marșarier. Nu a mai vrut să între în nici o viteza, pedala a rămas moale.

Cablul este întreg, am încercat să-l strâng să vad ce face, nu intră nici așa, nu vrea, și mai face și un clic atunci când apăs.

Vreau să știu cam ce credeți ca poate avea, ca să știu cam la ce sumă de bani să mă aștept...

Și as mai vrea să știu dacă trebuie dat motorul jos pentru a ajunge la kit-ul de ambreiaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mizez pe placa de presiune cu soare spart / rupt.

Nu, nu trebuie lasat motorul jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se da jos nici cutia, nici motorul.

Spor

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se da jos nici cutia, nici motorul.

Spor

Macar da-i detalii omului, ca din postarea ta se poate intelege ca ambreiajul se schimba prin fanta de la cd-player, sau prin teava de esapament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am încercat sa ma uit prin fanta de la CD player si nu am văzut nimic :), o sa fiu tractat azi pana la mecanic.

Va voi tine la curent. Eu sper sa fie rulmentul, pentru ca e cel mai ieftin observ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot/Nu știu cum să editez postarea. Nu a mai venit mecanicul azi, aștept până luni. Prețul este cam așa:

Kit: 268 lei

Placă de presiune/Disc de ambreiaj: ~250 lei bucata

Rulment: 48 lei

Îmi puteți da niste detalii privind schimbarea lor? Ca mecanicul o ține pe a lui cu scosul motorului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa pastrezi masina si sa nu ai belele cu ambreiajul, NU lua Exedy sau Valeo (presupun ca unul din cele doua l-ai gasit la pretul ala).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci o sa iau alt kit, dar cum se schimbă? Ca ma sperie ideea de a da motorul jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se departeaza cutia. E loc.

Si la reprezentanta si la alt service, asa s-a procedat. Nu s-a dat jos motor sau cutie.

P.S. Nu cumpara tu piesa, lasa service-ul sa o aduca. In caz de probleme sa nu aibe ocazia sa dea vina pe piesa adusa de tine.

Cere acte si garantia semnata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt a scoate cutia- se slabeste cadrul motor stanga/dreapta, in stanga se pune cric-ul sub cadru pt a lasa motorul si cutia in jos 15 cm. nu poti scoate cutia de lonjeron( deloc) si mare atentie la filtrul de aer(motorul vine spre filtru,trebuie scos). dupa la desfacut- electromotor,cablu km,stift planetara stanga,senzor turatie,fuzeta stanga, +7 suruburi la cutie. se extrage foarte usor..... succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Este foarte posibil sa ai o piesa din antimoniu rupta,piesa care vine intre cablu si pedala.

post-325-0-25125400-1423417769_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now