Adam Nagy

Problema Trapa

30 posts in this topic

@Ionut

Offtopic...Firul roz din poza nu este CAN ci doar LIN-ul (chior si serial fara mari veleitati ..) iar UEM comanda atit SCM si SRM.

Daca vrei CAN-ul acesta este "reprezentat" de pinii 3si 5 (LOW) si asta se intelege cu alte module de rang superior.In fine ,nu asta e important pt defectul din topic ,insa am specificat cum e cu schema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionut

Offtopic...Firul roz din poza nu este CAN ci doar LIN-ul (chior si serial fara mari veleitati ..) iar UEM comanda atit SCM si SRM.

Daca vrei CAN-ul acesta este "reprezentat" de pinii 3si 5 (LOW) si asta se intelege cu alte module de rang superior.In fine ,nu asta e important pt defectul din topic ,insa am specificat cum e cu schema.

Stiam Saphir, dar este tot o magistrala de comunicare si am incercat sa fiu mai explicit, sa inteleaga lumea despre ce este vorba. Ca daca ma apucam sa spun LIN bus, low speed, high speed can-bus, nu intelegea nimeni. Asa... de CAN BUS au auzit majoritatea (chiar daca nu stiu multi ce inseamna ) :D

Mercy de completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goarna o scoti extrem de usor daca scoti bara si farul din dreapta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Dupa experienta mea (destul de putin) as zice ca cel mai simplu si usor goarna se poate accesa de la roata dreapta fata.

Roata se da jos, se scot niturile din fata care tin protectorul de noroi de la roata, protectorul se poate trage la o parte si se poate accesa goarna.

Eu persona asa am facut la S60 2004 si am scos surubul care tinea suportul goarnei cu un patent fiindca nu am gasit nici o cheie care sa se potriveasca.

Am folosit guide-ul

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?p=722064

Dupa care am taiat goarna la nivelul lipiturii intre plasticul gri si negru, am curatat placa de baza de acid si am schimbat firele + bateria. Firele (de la baterie si care conecteaza circitul integral cu sirena) a trebuit sa le lipesc direct pe circuitul integral fiindca conectoarele erau distruse de acid + cateva lipituri re-facute.

Plasticul gri si negru le-am lipit cu silicon, a doua zi montat la loc si spre surpriza mea functioneaza.

In cazul meu alarma se declansa singur si suna foarte incet (de abia se auzea) Multumiri lui PaunIonutz cine mi-a sugerat sa-l repar.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, am scris in sectiunea gresita, mai multe informatii despre alarma se gasesc aici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now