mxdady

Discuri/placute frana fata...recomandare

43 posts in this topic

Teves este sistem de frânare ATE

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect. Multumesc. Deci daca gasesc la magazin, de exemplu Pagid, si scrie pe ele ca merge pe sistem Teves/Ate, le pot lua, nu? Asta pentru ca as prefera asa decat sa iau ATE de pe net, si sa fie cine stie ce aratari. Nu numai ca pierd timpul, dar urasc sa stau sa trimit marfa inapoi, mai ales ca daca in Romania mi-era usor cu lucrurile astea, aici chiar n-am habar cum as face.

Mersi.

O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit ATE. Dar ce ziceti de ATE Power Disc si placute Ate ceramice. Are rost?

ATE PowerDisc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, n-are. Eventual o sa pun, cand o sa fie, pe fata. Pe spate cred ca n-are rost sa cheltui asa multi bani. Scuze de spam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Cujacha a spus:

Am gasit ATE. Dar ce ziceti de ATE Power Disc si placute Ate ceramice. Are rost?

ATE PowerDisc

Are rost . Franeaza mai bine masina la viteze mari . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Dar am apucat sa le comand pe cele simple, la cat de disperat eram cu timpul. Are ceva daca o sa pun Power doar pe fata, cand va veni timpul. Adica daca sunt diferite fata - spate?

Bogdan, scuze, chiar daca nu e locul pentru asta, cand ai timp, ma poti lamuri si pe mine? In manual imi scrie ca trebuie sa pun 5,5 litri ulei pentru D4204T, iar pe anumite site-uri (ex. http://www.volvohowto.com/volvo-s40-v50-c30-c70-engine-petrol-diesel-recomended-oil-specifications-2004-to-2013/ ) scrie ca trebuie sa pun 4,8 litri. Citesc eu prea mult, sau nu vad bine? Cred ca mai bine cumpar 6 litri sa am, si de-mi ramane asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Între minim și maxim pe joja ai aproape 2 litri, de unde și toleranta asta... 5L și ești ok

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Cel mai probabil ca asa e. Au scris valoarea pentru nivelul mediu pe joja. Nu mi-a trecut asta prin cap. Ma mai gandeam la faptul ca poate cei de pe site au scris cantitatea calculata fara filtru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,in concluzie cat au costat discurile,nu de alta dar si eu ar trebui sa le schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaai, eu le-am luat din Anglia, pentru ca aici stau momentan. 80 lire (placute ATE si discuri ATE pentru spate). E mult?

De fapt, dupa cate telefoane si emailuri am primit, pentru a le fi lor clar de ce nu sunt comandate de catre un service, si din semnaturile di emailuri, se pare ca mi le aduc direct din Germania. Sper sa fie.

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva placute originale volvo made in Romania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da . Sunt super ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATE ! Sint moi, se duc repede, deci foarte bune chiar si pentru mers sportiv. Cu cit murdareste mai mult janta , cu atit e mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa treacă mult Iulica pana o sa înțeleagă toți asta...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea este ca placuta trebuie sa se duca, discul nu asa repede.

La fel si un cauciuc super-sport-performant-scump nu tinte cat unul de doi lei care-i facut mai mult din plastic decat cauciuc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa schimb placutele si discurile pe fata. Am placutele de la Volvo (OEM) si vreau sa iau discurile de la JP Group de pe AutoDoc (inca sunt in Anglia). Vreau sa le iau de la ei pentru ca e companie germana si le gasesc la un pret accesibil pentru mine.

Ma poate ajuta cineva cu o parere despre discurile JP Group? Va rog sa nu filtrati raspunsul dupa implicarea mea pe forum. Stiti voi cum e cu viata: e diferita pentru fiecare.

Multumesc anticipat si numai bine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa va fac sa zambiti la inceput de an.Dupa 20 de ani de locuit acolo,am invatat cite ceva.Italienii,ce personal ii numesc niste romani mai spalati doar,se ocupa si ei cu falsuri la greu.Placutele Galfer si Textar se fac intr-o dugheana de fabrica in Ascoli,o provincie din centrul peninsulei.TRW mai nou,doar impacheteaza,de fapt sunt produsele altora ambalate TRW.Si MB vinde ca piese originale Lemforder,cu sigla bufnitei polishata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma SUCO din Bietigheim DE produce supape de presiune ce se folosesc la camioane la sistemul de franare. Exact acelasi produs  care il face pentru Scania de exemplu, îi schimba seria, numar articol, made in Germany si ştanțeaza pe el VOLVO iar piesa se vinde pe original.  Daca nu s-a inteles ma repet. 

Piesa care se potriveste pe scania este aceeasi ca la volvo  doar ca ştanțeaza VOLVO pe ea iar atunci piesa va fi mai scumpa.  

Sotia lucreaza acolo si am vazut inclusiv facturi .  La scania costa 36€ o bucata iar la volvo 46€  o bucata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now