Sign in to follow this  
Followers 0
trancenergy

service roti

17 posts in this topic

Vrun service roti bun si nu f scump in bucuresti, recomanda careva? ma intereseaza pentru indreptat roti tabla. De autosft sunt satul, servicii scumpe si proaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu imi fac rotile doar pe Mihalache, la fostul "Nea Gica", colt cu Monetariei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand cu incredere http://www.topwheelsauto.ro/ acolo le-am indreptat pe cele de aliaj 17".

Dar...dai banii degeaba! Schimba rotile fata cu spate si vezi daca-ti mai trepideaza, daca trepideaza in continuare monteaza-ti rotile pe 18" (nu cred ca mai vine zapada). Daca cu schimbarea rotilor tot iti trepideaza la franare/mers cauta problema la fuzeta/etrieri/pistonase- sa nu cumva sa ramana blocate sau la amortizoare (nu stiu daca astea dau trepidatie pe franare).

Ceva este in neregula cu trepidatia reaparuta dupa 1000km.

Nu tine de marca/tipul discului si a placutelor de frana folosite.

PS: indreapta jante si de tabla.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trance...no offence dar la tine toti au servicii proaste cand de fapt problema este masina.

Bun, daca franele sunt OK si totusi masina vibreaza la franare trebuie sa verifici articulatiile pe fata dar si etrierii de franare...probelma poate sa fie. de ex de la o bieleta de directie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand cu incredere http://www.topwheelsauto.ro/ acolo le-am indreptat pe cele de aliaj 17".

Dar...dai banii degeaba! Schimba rotile fata cu spate si vezi daca-ti mai trepideaza, daca trepideaza in continuare monteaza-ti rotile pe 18" (nu cred ca mai vine zapada). Daca cu schimbarea rotilor tot iti trepideaza la franare/mers cauta problema la fuzeta/etrieri/pistonase- sa nu cumva sa ramana blocate sau la amortizoare (nu stiu daca astea dau trepidatie pe franare).

Ceva este in neregula cu trepidatia reaparuta dupa 1000km.

Nu tine de marca/tipul discului si a placutelor de frana folosite.

PS: indreapta jante si de tabla.

PS2: PS2: duminica ma duc la curte si ma uit dupa discurile si placutele vechi, daca vrei ti le dau sa mergi si cu alea sa vezi ce se intampla cu ele. Oricum nu le mai folosesc.

Tot ce tine de bucsaraie-pivoti pe masina a fost schimbat la trance, bielete si capete nu cred ca a schimbat

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre Dinoco, nu ti-am zis eu ca "e discurile proaste bre" ? Da' stii care e problema ? Ca se pare ca toate e proaste ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa traga concluzia ca este discul stramb trebuie pus un ceas comparator pe disc, pe urma pe butuc.....astea sunt sf-uri la noi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate inchide, mersi de sfaturi si mistocarii, de fapt nu stiu ec caut printre atatea capatani luminate.

mi se poate sterge si contul.

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara, uite ce trebuie sa cauti. Poate nu au nimic discurile si ai ceva pe la directie. Daca gasesti asa ceva ai aflat cauza, zic eu.

Checking Brake rotor and Hub run out:

@Alex

MadDogu' are ceas comparator? Poate il ajuta el.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate inchide, mersi de sfaturi si mistocarii, de fapt nu stiu ec caut printre atatea capatani luminate.

mi se poate sterge si contul.

mersi

E suficient sa recunosti ca ai aruncat cu rahat aiurea si ai zis ca vand piese de calitate inferioara, si ca ai refuzat cu incapatanare toate caile de solutionare propuse de mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara impreuna cu Adi, dintr `o intamplare, am descoperit care ar putea fi cauza vibratiei la franare. Revin cu detalii cand stiu sigur daca si ca de acolo este, iar daca se dovedeste, este halucinant (si nu e OTV sau Romania TV :) )

p.s:

E suficient sa recunosti ca ai aruncat cu rahat aiurea si ai zis ca vand piese de calitate inferioara, si ca ai refuzat cu incapatanare toate caile de solutionare propuse de mine.

Eu cam sunt baiat si de regula recunosc cand gresesc, dar nu ma hazardez si/sau bazez pe banuieli cand fac asta. Am considerat ca e ok mai intai sa gasesc cauza si apoi sa trag o concluzie ca ulterior sa pot spune da, ai avut sau nu dreptate.

Tu cred ca obisnuiesti sa o iei prea personal ca si cand tu ai fi produs piesele. Eu nu am acuzat nici o clipa lucrul asta, ci doar lipsa suportului. Ce intelegi tu din ce spun eu, e treaba ta, eu nu am aruncat cu noroi in nimeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In momentul in care ti-am propus sa te duci la strungar la masurat discurile, si am afirmat PUBLIC ca iti platesc eu operatiunea, pentru a demonstra ca piesele pe care le vand nu au defecte, sau in eventualitatea in care au defecte sa nu le mai comercializez, cred ca am oferit suportul de care amintesti mai sus.

Din cate inteleg, si cu discurile TRW iti vibreaza masina. Cei de la care le-ai achizitionat ti-au acceptat schimbul pe garantie, spre deosebire de mine care nu l-am acceptat pt. simplul fapt ca nu au fost montate intr-un service autorizat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am promis ca revin si am revenit. La aproximativ o luna dupa schimbul de piulite (oem ford) masina a inceput sa franeze cat de cat corect, in sensul ca nu mai vibreaza, sau aproape deloc.

Sa incep cu inceputul: Acum cca 1 an merg la autosoft militari pentru intreptat jante aluminiu. La montarea lor, mi s`a spus ca am vreo 5 piulite duse pe motiv ca "asa ie ele, proaste". Noroc ca aveau baietii piulite pe 17 foarte bune, si la recomandarea lor am luat vreo 10 bucati pentru ca si altele erau pe duca. Eu mai putin cunoscator pe vremea aia (nu ca acum as fi mare), nu m-am gandit, eram la autosoft unde sunt numai profesionisti...zis si facut. Mi le monteaza, plec...toate bune. Dupa cca 1000-1500 km incep problemele, vibratie foarte puternica pe franare, mai ales cand era masina mai plina, fugea volanul. M`am gandit ca le o fi ajuns discurilor, cine stie de cat or fi puse...strang bani si iau placute+discuri (fata+spate) + lichid de frana, toate ATE de la MC. Le montez, merg frumos cca 1000-1500 si incep fix aceleasi probleme. De aici povestea e cunoscuta si tin sa imi cer scuze lui Alex pentru eventualul discomfort dar si de neintelegerea care a avut loc. Repet si imi sustin ideea, ceea ce m `a deranjat a fost ca mi s`a spus din start ca nu se pot schimba, aka zero garantie, si nu am sustinut nici o clipa cum ca ar vinde piese de calitate inferioara. As fi fost nebun sa il consider vinovat (chiar si in cazul in acre ar fi fost calitate inferioara) pentru asta, doar nu le producea el.

OK, schimb din nou discurile si placutele fata dupa nici 3000 (+placutele spate care scartaiau si nu dadeau semne sa taca) cu altele noi, TRW. Iarasi merg, iarasi imi reapare problema dupa aproximativ acelasi numar de km rulati. Nu mai stiam ce sa schimb, ajunsesem ca in afara de amortizoare fata si fuzete sa am aproape tot trenul de rulare nou (bucsi, rulmenti, pivoti, bielete etc), si masina se comporta la modul descris.

Ma intalnesc la o cola cu fratele turbo intr o seara de februarie. La un momentdat imi cere antifurtul sa scoata o piulita ca sa vada cum arata in vederea achizitionarii si pentru c30 ul lui. De aici ajunge si la faimoasele piulite de 17 care la prima vedere pareau mai ok decat cele oem insa contrariat cum de merge 17 pe prezoane de 19, se uita in interiorul lui si vede ca prezonul ii mai daduse inca un filet, pe langa cel existent din fabrica, cei de la autofoft infiletandu`le la pistol.

Mai departe povestea e lesne de dibuit, ce si cum s `a intamplat acolo, cel mai probabil piulitele de 17 ne strangand corespunzator roata, cumva placutele ajungeau si formau denivelari pe suprafata discurilor. Unul din discurile ATE schimbate dupa 3000 km are 2 burti, una pe la jumatate si alta spre exterior, foarte "finute", la modul ca se simt la deget, nici nu ti trebuie comparator.

In fine, am cumparat 2 seturi de piulite (aliaj/tabla) oem ford. Problema nu s`a remediat instant, insa acum dupa cca o luna, nu prea mai simt nici o vibratie pe franare, sau daca o simt ea e f mica. Se pare ca discurile s`au rectificat de la sine, si sper sa`si revina de tot.

Cam asta e povestea. Scuze pentru neintelegere inca o fata alex, in rest, numai de bine!

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem om bun. Ideea de la care a plecat, cu garantia, din pacate este valabila peste tot. Daca vei cumpara un ecran nou de telefon de la Samsung, il schimbi la un magazin de colt si dupa o luna iti crapa, nu iti va da Samsung garantie pt. ca nu l-ai facut la service autorizat. La fel si pt. televizoare, frigidere, sau orice alt lucru de folosinta indelungata. Nu e ca si cum ti-ai schimba cartusul la imprimanta. Nu vreau sa te superi pe mine, dar asta specific tuturor clientilor (si daca am uitat sa iti spun si tie, imi cer scuze). GARANTIA SE OFERA DOAR IN CONDITIILE MONTAJULUI IN SERVICE AUTORIZAT R.A.R. !

In cazul doi (discuri/placute cumparate de la mine SI MONTATE LA MINE LA GARAJ) daca se intampla buba, atunci DA, platesc EU din buzunar pentru ca EU nu am fost in stare sa fac treaba calumea.

Sa ne auzim/vedem cu bine !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una peste alta, concluzia este urmatoarea: In afara de Adi, la niciun service pe unde am tot umblat in disperarea de a gasi cauza problemei, nimanui nu i `a batut la ochi ca aveam piulite de 2 feluri.

Respect fratele Adi

Edited by trancenergy
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cantarit cele 2 tipuri de piulite? Eu am mers fara un prezon pe roata din fata si aveam vibratii in volan la viteza. Bineinteles...un derbedeu de la o vulcanizare nu l-a mai pus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cantarit cele 2 tipuri de piulite? Eu am mers fara un prezon pe roata din fata si aveam vibratii in volan la viteza. Bineinteles...un derbedeu de la o vulcanizare nu l-a mai pus...

Nu, dar deja din start daca vorbim de mai mult de jumatate din piulite cu filet dat la pistol....e clar ca nu avea cum sa fie drept si/sau s astranga corect.

Si eu am mers vreo 2000 cu o piulita lipsa, dar nu am simtit probleme la roata respectiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0