Bogdan S

Plase incalzire scaun, atentie la bovinele bipede!

13 posts in this topic

Buna ziua!

Ieri am fost sa ii fac un cadou masinutei, o curatare in detaliu exterior-interior la una din spalatoriile locale, putin mai rasarita, nu una de cartier unde ti-o spala cu furtunul, o sterge cu o carpa si atat.

Toate roz, baieti faini aparent pregatiti, alea, alea, ii bag la unul un 10 lei in buzunar, sa iasa bine treaba. Las masina si merg la o cafea. Revin, totul frumos, interiorul iesise luna.

Plec cu prietena mea si constatam dupa cateva minute ca nici unul din scaunele din fata nu se mai incalzeste. Ajung la garaj, scot mufa principala de la cel din stanga, vin 13 volti cu switch-ul in pozitie de on, ok, instalatia masinii merge, scot termostatul din scaun, il masor si pe el, e ok, desfac cele doua mufe secundare care leaga cele 2 plase (sezut+spatar) in serie, cea din spatar ok, cealalta pauza.

Aceeasi poveste si la scaunul pasagerului...

N-are rost sa mai cautam scuze, gagii s-au urcat cu genunchii in scaune.

Merg inapoi la spalatorie, vorbesc cu seful, care evident ridica din umeri, vorbesc si cu baiatul care s-a ocupat, care dupa putin timp de discutii a recunoscut ca s-a urcat pe scaune, dar care si el a ridicat din umeri "De unde sa stiu ca o masina asa de veche are astfel de dotari?!" De parca mai nou 850-ul este ultimul jeg de masina.

Am purces in a-i baga pe toti fix de unde au iesit la nastere, mi-am luat banii de spalat inapoi si m-am dus acasa, stind clar ca n-am ce sa ma astept de la ei. Nimic nu ma poate deranja mai mult in tara asta, decat durerea in varful p**ii fata de lucrurile altora.

Scopul topicului, insa, este altul. Daca are cineva pe acasa doua plase de sezul de 850, in stare de functionare si e dispus sa se desparta de ele, il rog frumos sa ma caute. De asemenea, daca gasiti si un skin bej de material+piele pentru sezul, care sa nu aibe crapaturi, l-as lua si pe ala. Nu conteaza daca e stanga sau dreapta, din ce am vazut.

Ramane valabil anuntul cateva zile, timp in care daca nu gasesc reperele, le voi comanda noi.

Am postat anuntul aici, deoarece pe sectiunea de piese auto ar disparea repede printre altele. Sper ca nu ma despart prea mult de regulament.

Va multumesc! Si o primavara cat mai frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rau dar poate cei 10 lei bagati in buzunar l-a facut pe "baiatul" de la spalatorie sa faca ceva in plus, adica hop sus pe scaune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot le schimbi ti-as recomnda sa inlocuiesti cu cele de x70 . Au suprafata mai mare si nu sunt asa de sensibile (la 850 ai un singur cablu / lita care parcurge plasa, la V70 sunt multe impletite si sunt mai flexibile). Plus ca la V70 termostatul e integrat in plasa si nu ai bataie de cap cu fire rupte sau termostat cazut. Problema este ca trebuie sa o schimbi si pe cea de la speteaza ca au valori diferite de rezistente si nu se incalzeste decat f f greu.

post-5223-0-36089100-1425302250_thumb.jp

post-5223-0-78581600-1425302269_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg si de la V70I si de la V70II?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristian

Eu din ce am vazut prin tot felul de tutoriale, la toate plasele se vedea lita pe unde parcurge si iti poti da seama usor unde e intrerupta. La mine nu se vede nimic. Firele merg spre partea frontala, apar doua puncte mai pronuntate (fiecare pentru cate un fir) si...atat. Nu se vede deloc rezistenta. Chiar am separat cele doua straturi de buretel care alcatuiesc plasa si tot nu se vede. Eram curios in prima faza daca gasesc punctul inegrit si il cositoresc finut ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg si de la V70I si de la V70II?

V70 II au alta forma . La V70 I este si avantajul ca se potrivesc si mufele 1:1.

@Bogdan

Lita se vede totusi mai ales daca te uiti impotriva luminii...Si eu am citit ca merge cositorit cumva

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge, am cositorit eu, dar stai 20 de min cu pistilul de lipit si cu pasta decapanta, pana prinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat in toate felurile, nu se vede nimic.

Cele de 850 putem afla de rezistenta interna au? La fel si cele de V. Cand ai timp si nervi sa cauti. ;D

Defapt, nu. De spatar nu ma ating, n-am incredere ca mai stiu sa-l fac la loc.

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai masurat rezistenta? Pe aparatul de masuram au continuitate, sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat tot, inclusiv fir cu fir cablajul scaunului. Totul e ok, mai putin sezuturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca au "picat" sezuturile amandoua odata sa nu fie altceva ca coincidenta ar fi prea mare si nici rea vointa nu cred sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a intins sa stearga bordul sau parbrizul, habar n-am.

Oricum, m-am invatat minte. De acum fac singur curat ca si asa am o gramada de produse care le-am tot adunat.

Din pacate/fericire, altceva nu poate fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plasele de 850 sunt destul de pacatoase nu le place sa fie indoite prea mult...

In poza se vede pe unde este rezistenta...

post-5223-0-21075200-1425368080_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now