Posted 1 Mar 2015 · Report post Salutare tuturor Va rog sa ma ajutati cu niste date/informatii. 1.chiulasele de pe motoarele B5204,B5204 Turbo,B 5202 sint compatibile mecanic ,se pot monta pe blocurile mentionate?Daca nu,ce diferente sint intre ele?In afara de numarul de valve per cilindru. 2.Aceeasi intrebare pe motoarele B5252 si B5254 /B52524 T 3.Motoarele de tip B5254 t,de 1984 cm cubi,de pe volvo V s60....etc....sint compatibile pe cutia de pe volvo 850,benzina? Intentionez sa renunt la motorul de 2435 ,si sa montez un motor de s 60,de 1984 benzina,turbo.Daca nu reusesc sa folosesc ecu siemens fenix,pun chiulasa cu delcou pe ea si senzorul camshaft. Multumesc ,astept pareri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Intentionez sa renunt la motorul de 2435 ,si sa montez un motor de s 60,de 1984 benzina,turbo Pai si de ce nu montezi un motor de 1984 de pe 850 ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Salut! Din aspirat nu prea poti face turbo pt ca blocul de aspirat nu are racirea cu ulei pt pistoane. Mai departe....nu poti pune chiulasa de 10v pe 20 pentru ca difera pistoanele. Bine inteles ca si la turbo difera pistoanele fata de 20v aspirat. Poti pune motorul de s60 pe masina dar cu volanta "plina" ca sa poti pune cutia de 850, problema e ca fara electronica de s60(ECM, ETM, CEM, DIM, cititorul de la immo + cheie) e degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Pai nu prea sunt compatibile pt ca motoarele de le S60/V70 au variator (CVVT) iar pe 850 nu au . Cel mai simplu este cum spui tu Florin, motor T5 de Italia si e wow . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Pt T5 de 850 ai nevoie de: Motor, evacuare cap coada, ambreiaj, cutie, planetare si instalatia electrica pt motor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Va multumesc,aveti dreptate.Se pare care cea mai simpla solutie in cazul meu,este sa dau jos motorul de 2435 10 valve(b5252) si sa montez un 1984 10 valve aspirat( b5202),ca sa se pupe cu ecu meu siemens fenix (sau macar unul cu 20 valve,1984 cm cubi-b5204,daca il accepta ecu meu,pt ca asta vrea ecu bosch parca) Fac omologare la motorul mic,sa scada impozit,si apoi as baga in el pistoane de la 2319,pt ca am vazut ca au acelasi diametru,adica 81 mm si difera doar cursa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 (edited) · Report post Eu zic sa mai citesti o data ce am scris mai sus. Poti pune 2.0 10 dar iti trebuie si ecu. Poti pune 2.0 20 dar trebuie alta instalatie electrica motor(Difera complet) + modificat partea electrica care vine de la masina la Ecu(2.0 20 are un ecu de aprindere si unul de injectie) Edited 1 Mar 2015 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Nu stiam ca ecu difera la 2.0 10 v cu ecu 2435 10 v.Banuiam ca sint ammindoua siemens Fenix.Multumesc inca o data si scuze tuturor ca nu stiu prea multe la volvo.Insa eu am fost fan masini rusesti gen kamaz si gaz 2975 ( si inca sint ),sint incepator pe aici, Am sa montez un 2.0 10 v,sa fie mai simplu si mai ieftin . Ultima intrebare : motorul de pe s 60 ,cutie manuala de anglia,nu se potriveste pe cutia mea manuala de 850?ce este aceea volanta plina? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Pai S60-ul are volanta cu masa dubla, 850-ul are volanta cu masa simpla. Difera timoneria, chiar si pe S60 sunt probleme de compatibilitate intre 2001 si 2003 dapai intre S60 si 850 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2015 · Report post Vezi ca nu merge nici ambreiaj de S60 pe motor de 850 si nici planetarele de 850 pe fuzeta de S60 (difera nr de dinti) deci va trebui sa faci un frankenstein acolo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2015 · Report post Chiar se merita tot stressul sa pui motor de 2l? Tine si cont ca motorul de 2l 10V e cel mai slab motor montat pe 850. Aici in Germania are un nume motorizarea respectiva "duna de nisip miscatoare" Cel mai simplu este intr-adevar sa pui un 10V de 2l pentru ca ramane toata periferia si electrica cum este, trebuie doar sa pui un calculator de 2l corespunzator transmisiei (manuala sau automata). Orice alta motorizare implica o gramada pe partea de electrica dar si mecanica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2015 · Report post Gata,am rezolvat.inca o data va multumesc pt detaliile ce mi le-ati oferit cu bunovointa. Am un 850,cu motor de 2435,inscris pe romania ,bezina si din motive fiscal voiam sa sa pun un motor de 2 litri Fie ca puneam cu 10 valve,sau de 60,sau t 5-ul,trebuia sa prestez multa manopera mecanica si electrica. A ascultat toate opiniile voastre si......am luat un 850 ,cu motor turbo de 1984 cm cubi/155 kw/210 caluti,daca am calculat bine.Din italia este venit,frumos foc si aceeasi culoare ca si al meu,turbinuta face frumos vv uuuu vuuuu,asa cum trebuie.Urmeaza ,,indigenizarea,, cu cel de ro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2015 · Report post Felicitari pentru achizitie! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2015 · Report post Ete inca un T5 de Italia, multe rau au fost acolo . Share this post Link to post Share on other sites