nionut76

Oscilatii relanti C30 1.6 benzina

14 posts in this topic

Salut, am rezolvat problema cu ambreiajul si uleiul la caseta. Schimba bine si nu mai agata. Am o alta problema. Masina cand sta la relanti are un mic soc ca trepidatie ca si cum ar da sa se inece si isi revine instant. Acul de la turometru nu oscileaza si ieri i-am curatat si clapeta de acceleratie. Acum vad ca atunci cand stationez cu motorul pornit imi porneste ventilatorul si se opreste apoi iar porneste si iar se opreseste si tot asa. Ma gandesc sa fie sonda lambda? De am acea trepidatie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Indicatorul de la temp motor e fix la mijloc. De ce porneste ventilatorul ala? Ca motorul nu se incalzeste.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu am erori si nici pe tester nu mi-a iesit nimic. Bordul arata asa. Si totusi am o trepidatie in relanti si porneste ventilatorul si se opreste. 350970f51b6c6d5f98f776aa98cae3e1.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că ai vrut să spui uleiul la cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A/c-ul e on sau off?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul la cutie, da.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ac-ul off.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog, sunt pe tel si tapatalk-ul meu nu permite topic nou. Se poate muta

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Split-uit si mutat in topic nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa schimb sondele? Pe tester bosch nu imi da eroare deloc. Pe tester vida nu imi da nici acolo. Am facut sambata la CT o diagnoza cu Dinoco si nu aveam erori. Pare ca merge putin in hopuri si cand o accelerez. Am schimbat bujiile ngk cu denso acum 2 luni. Ianuarie mai exact cand le-am luat de la Alex la Penny. Acum nu stiu dc imi tot porneste si se opreste ventilatorul. Cand mi-a schimbat ambreiajul de a demontat pe acolo sa fi montat gresit ceva? Mi-e greu sa cred. Banuiesc sondele, bobina, fisele, catalizatorul. Una din astea imi poate da un relanti putin neregulat? Clapeta a fost curatata si nu parea ca prezinta semne de uzura.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tester cand esti in ralanti si simti acele oscilatii, se modifica ceva in turatie ?

Sa nu ii fi miscat / lovit senzorul de turatie volanta cand ti-au desfacut pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La intalnirea din Ct nu se misca turatia la relanti cand erau acele oscilatii. Clapeta pe full throttle nu depasea 75%, nici la relanti nici pe sarcina . In documentatia oferita de vida spune ca trebuie sa fie 100% pe acceleratie.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice peste un prag de X% poate fi considerat full throttle si este configurat in soft. La mine de fabrica orice peste 70% e WOT si se poate modifica. Iar cu pedala la fund am 76-77%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roger that!

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca sunt sondele

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice peste un prag de X% poate fi considerat full throttle si este configurat in soft. La mine de fabrica orice peste 70% e WOT si se poate modifica. Iar cu pedala la fund am 76-77%

Alex, full throttle poate fi la 75% sau la 100%. La a mea spre exemplu inainte full throttle era la 75%, pentru ca atat o comanda ECM-ul, iar acum, dupa schimbare softului, este la 100%, pentru ca atat o comanda ECM-ul. Daca in Vida spune ca trebuie sa ajunga la 100%, inseamna ca full throttle trebuie sa fie la 100% si nu la 75%!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea,una e cat masoara pedala si alta e cat masoara potentiometrul clapetei. Eu ma refer la potentiometrul pedalei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now